spullen ingepakt en weg gegaan!!

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
markraal
Bead Designer
Contacteer:
spullen ingepakt en weg gegaan!!

Bericht door markraal » ma 23 mei 2005 21:30

Dat heb ik weer! zaterdag op een markt gestaan , ( curiosamarkt) nou het was gewoon een rommelmarkt. Uit ervaring weet ik dat ik daar niks verkoop. Daar kwam nog eens bij dat ik op een vreselijke tochthoek stond. KOUD!! Er stond ook een hoop wind , dus ik was alleen maar bezig om mijn sieraden tegen te houden. Om 11.00 uur mijn man gebeld , kom me aub halen want dit is niks!! Was dus weer vroeg thuis , wel een tegenvaller , maar ik weet nu dat ik niet naar een curiosamarkt moet. Weer wat geleerd.
groetjes Markraal

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » ma 23 mei 2005 21:32

ach wat sneu! Je hebt toch hopelijk geen kraamhuur hoeven te betalen?
Groetjes, Melanie

m@rlies

Bericht door m@rlies » ma 23 mei 2005 21:32

whaaahahaha, ik zie het al helemaal voor me! Sta je daar met je luxe sieraden en heb je allemaal prulletjes om je heen staan, ik hoop dat je er nu zelf ook om kunt lachen :oops: want het leest heel grappig :wink:
maar het is wel heel vervelend voor je zeg!

markraal
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door markraal » ma 23 mei 2005 21:36

Melanie schreef:ach wat sneu! Je hebt toch hopelijk geen kraamhuur hoeven te betalen?
Ja moest wel , die man kwam gelijk naar me toe , hij zegt ik zal even mijn kwitantieboekje pakken , ik zeg dat kun je gerust doen maar ik betaal niet.
Dat vond ie niet echt leuk natuurlijk , maar als hij gewoon had gezegd dat het een rommelmarkt was , had ik er niet geweest!
groetjes Markraal

markraal
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door markraal » ma 23 mei 2005 21:37

m@rlies schreef:whaaahahaha, ik zie het al helemaal voor me! Sta je daar met je luxe sieraden en heb je allemaal prulletjes om je heen staan, ik hoop dat je er nu zelf ook om kunt lachen :oops: want het leest heel grappig :wink:
Ja nu kan ik er wel om lachen hoor , maar het is zo zonde van al je voorbereiding.
groetjes Markraal

m@rlies

Bericht door m@rlies » ma 23 mei 2005 21:38

markraal schreef:
m@rlies schreef:whaaahahaha, ik zie het al helemaal voor me! Sta je daar met je luxe sieraden en heb je allemaal prulletjes om je heen staan, ik hoop dat je er nu zelf ook om kunt lachen :oops: want het leest heel grappig :wink:
Ja nu kan ik er wel om lachen hoor , maar het is zo zonde van al je voorbereiding.
Ja dat is zeker vervelend, reageerde te snel had daar niet bij nagedacht :oops:

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » ma 23 mei 2005 22:27

Wat jammer, Markraal...
Ach ja, het zal je vast geen tweede keer overkomen ;)
Beady Greetzzz,

Kamelot

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 24 mei 2005 06:36

Ik denk dat het overal verschillend is, want ik heb op de rommelmarkt alwel goed gedraaid...
Jammer voor je, hoop dat het een volgende keer beter zal gaan!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » di 24 mei 2005 08:21

Hoihoi,

das wel vervelend.. Ik heb 2 keer op een rommelmarkt verkocht en dat ging prima. Maar is vervelend als het niet wil..
maar curiosa betekend: zeldzaam /merkwaardig. dus voor verzamelaars enz.. dus tja beetje luxe vertaling van rommelmarkt..

Dus hier komen mensen die dingen verzamelen zoeken naar dat ene vingerhoedje ;-) die de verzameling compleet maakt.. of dat ene boek.. of dat antieke kastje.. En veel minder mensen die gewoon gezellie even wat te doen willen hebben..
Ik denk dat je nog beter op een gewone rommelmarkt kunt staan dan een curiosamarkt.

Jammer dat het zo gelopen is.

GRoetjes Eelke

Gesloten