spullen ingepakt en weg gegaan!!
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Dat heb ik weer! zaterdag op een markt gestaan , ( curiosamarkt) nou het was gewoon een rommelmarkt. Uit ervaring weet ik dat ik daar niks verkoop. Daar kwam nog eens bij dat ik op een vreselijke tochthoek stond. KOUD!! Er stond ook een hoop wind , dus ik was alleen maar bezig om mijn sieraden tegen te houden. Om 11.00 uur mijn man gebeld , kom me aub halen want dit is niks!! Was dus weer vroeg thuis , wel een tegenvaller , maar ik weet nu dat ik niet naar een curiosamarkt moet. Weer wat geleerd.
groetjes Markraal
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Ja moest wel , die man kwam gelijk naar me toe , hij zegt ik zal even mijn kwitantieboekje pakken , ik zeg dat kun je gerust doen maar ik betaal niet.Melanie schreef:ach wat sneu! Je hebt toch hopelijk geen kraamhuur hoeven te betalen?
Dat vond ie niet echt leuk natuurlijk , maar als hij gewoon had gezegd dat het een rommelmarkt was , had ik er niet geweest!
groetjes Markraal
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Ja nu kan ik er wel om lachen hoor , maar het is zo zonde van al je voorbereiding.m@rlies schreef:whaaahahaha, ik zie het al helemaal voor me! Sta je daar met je luxe sieraden en heb je allemaal prulletjes om je heen staan, ik hoop dat je er nu zelf ook om kunt lachenwant het leest heel grappig
![]()
maar het is wel heel vervelend voor je zeg!
groetjes Markraal
Ja dat is zeker vervelend, reageerde te snel had daar niet bij nagedachtmarkraal schreef:Ja nu kan ik er wel om lachen hoor , maar het is zo zonde van al je voorbereiding.m@rlies schreef:whaaahahaha, ik zie het al helemaal voor me! Sta je daar met je luxe sieraden en heb je allemaal prulletjes om je heen staan, ik hoop dat je er nu zelf ook om kunt lachenwant het leest heel grappig
![]()
maar het is wel heel vervelend voor je zeg!

-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
das wel vervelend.. Ik heb 2 keer op een rommelmarkt verkocht en dat ging prima. Maar is vervelend als het niet wil..
maar curiosa betekend: zeldzaam /merkwaardig. dus voor verzamelaars enz.. dus tja beetje luxe vertaling van rommelmarkt..
Dus hier komen mensen die dingen verzamelen zoeken naar dat ene vingerhoedje
die de verzameling compleet maakt.. of dat ene boek.. of dat antieke kastje.. En veel minder mensen die gewoon gezellie even wat te doen willen hebben..
Ik denk dat je nog beter op een gewone rommelmarkt kunt staan dan een curiosamarkt.
Jammer dat het zo gelopen is.
GRoetjes Eelke
das wel vervelend.. Ik heb 2 keer op een rommelmarkt verkocht en dat ging prima. Maar is vervelend als het niet wil..
maar curiosa betekend: zeldzaam /merkwaardig. dus voor verzamelaars enz.. dus tja beetje luxe vertaling van rommelmarkt..
Dus hier komen mensen die dingen verzamelen zoeken naar dat ene vingerhoedje

Ik denk dat je nog beter op een gewone rommelmarkt kunt staan dan een curiosamarkt.
Jammer dat het zo gelopen is.
GRoetjes Eelke