Dan mail ik of ze hun maat door willen geven en hun adres enz. en ik mail mijn gironummer en zeg hoeveel ze dan moeten overmaken. Maar het is nu al 3 keer gebeurd dat ik dan vervolgens helemaal geen reactie meer krijg. Dan denk je dus dat iemand iets heeft gekocht en houdt je het apart maar na een week, twee weken, nog niks.
Wat doen jullie in zo'n geval? Nog een mailtje sturen staat zo opdringerig, maargoed, misschien heeft ze de vorige wel niet gehad...?
Ik heb ook pas gehad dat iemand kralen voor 1,50 bestelde, en ik zat een beetje in de war met het geld, ik krijg maar 1x in de maand afschriften en ik wil niet iemand zo lang op kralen laten wachten, dus ik bereken altijd wat ik allemaal heb gekocht en bekijk dan mijn saldo.
Maar nou heb ik kralen aan iemand opgestuurd en door een stom rekenfoutje dus perongeluk voordat ze betaald had. En ik heb het geld nog niet. Moet ik er nou achteraan-gaan en vragen of ze het alsnog wil overmaken, of het er maar bij laten zitten|? Het is tenslote mijn fout en 1,50 is geen rib uit mijn lijf
Haha, wel stom zeg, maagoed, we hebben ook pas 3 bestellingen gehad.