tips voor partys

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
francis
Bead Discoverer
tips voor partys

Bericht door francis » do 28 apr 2005 08:07

ik heb nog een gouden tip voor het geven van een party na dat je je spulletjes netjes hebt uitgestald nodig je iemand van de dames uit om plaats te nemen op een stoel daar waar iedereen een goed zicht op heeft liefst iemand met een wat lager uitgesneden truitje zonder print en dan hou je een soort van klein modeshowtje dame mag blijven zitten hoor
je vertelt er een leuk verhaatje bij over bijv bij welke kleuren kleding het goed combineert en de prijs sucses verzekerd
ik geef de gastvrouw altijd 10% van wat er verkocht in natura dat wil zeggen er is die avond voor 200 euro verkochtdan mag zij voor 20 euro uitzoeken zo blijft het altijd naarvenant

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » do 28 apr 2005 08:13

Goeie tip om de gasten erbij te betrekken. Sowieso moedig ik mensen altijd aan om de ketting die ze leuk vinden te passen. Soms denken ze van te voren dat het niks voor hen is, maar eenmaal om blijkt het tegendeel waar te zijn. Ze grijpen niet voor niks naar een bepaalde ketting of armband.
Kralen make the world go round!

francis
Bead Discoverer

tips party

Bericht door francis » do 28 apr 2005 08:23

na afloop van het showtje zeg ik dan altijd nou dames nu mogen jullie lekker gaan passen moet je dan zien wat er dan gebeurt lachen hoor lijkt dan wel uitverkoop bij de bijenkorf het werkt echt goed omdat ze eigenlijk hun keus er al bij hebben gezien

Brigitte
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Brigitte » do 28 apr 2005 09:56

Showmodel goeie tip zeg ! Maar inderdaad, ik heb nu 2x gedaan (sieradenparty dus....) en het is dringen voor de spiegel, geweldig leuk hoor. Mss nog een tip voor het passen van oorbellen : flesje sterilon en wattenschijfjes meenemen, kan iedereen oorbellen even reinigen voor/na passen :wink:
Groetjes
Fimo-Brigitte :-)

Bernadette
Bead Interested

Bericht door Bernadette » do 28 apr 2005 13:57

ik doe altijd van te voren een paar zakjes maken met een klein kadootje erin. een armbandje of sleutelhanger, enz. hoeft niet zo duur te zijn. ik hou dan eerst een praatje over dat ze mogen gaan passen enzo blablabla en dan laat ik ze hun namen op een briefje schrijven en dichtvouwen. de gastvrouw mag niet mee doen. dan alles in een bak ofzo doen. de gastvrouw krijgt dan een zakje als kadootje en krijgt 10% korting op haar aankopen. dan een aantal namen trekken uit de bak en die mogen dan een zakje kiezen. ik kijk natuurlijk eerst hoeveel mensen er zijn. bij bv 10 mensen drie of vier zakjes trekken. gasten vinden het echt geweldig willen heel graag dat hun naam getrokken wordt natuurlijk en je kan bijv. de namen door de gastvrouw zelf laten trekken.
Groetjes Ber.

Afbeelding

Gesloten