Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
-
Irene O.
- Bead Interested
-
Contacteer:
Mijn eerste bestelling!!!! Spannend
Bericht
door Irene O. » do 24 feb 2005 22:50
Jeetje. ben nog niet zo lang bezig en heb nu mijn eerste "betaalde" bestelling. Heb al wat gemaakt en weg gegeven, maar nu de eerste echt betaalde bestelling. Weliswaar een bekende van mijn ouders, maar dat maakt niet uit! Heb de ketting al gemaakt en nu vroeg ze of ik er ook bijpassende oorbellen wilde maken. Tuurlijk; ga ik zeker proberen; heb ik nog niet eerder gedaan, maar daar laat ik me niet door afschrikken.
Nu wil ik even vragen; hoe versturen jullie de oorbellen? Zonder dat het de verpakking beschadigd, of krom buigt ofzo. De ketting wilde ik een mooi cadeauzakje (met dank aan Serena) versturen. Doen jullie de oorbellen daarbij in? of hoe gaat dat?
ik hoor het graag!!
OHHHHHHHHh, wat vind ik het leuk!!!!!
groetjes, irene

[/url]
-
Pee
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door Pee » vr 25 feb 2005 06:39
Goed joh!
Je kunt het geheel in een bubbeltjes envelop steken of zorgen dat je het inpakt met bubbeltjesplastic en dan in een envelop. Dan beschadigen je sieraden niet.
Succes ermee!
Liefs, Petra
Just bead it!

-
Miss B
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Miss B » vr 25 feb 2005 11:01
Gefeliciteerd met je eerste echte verkoop! Er zullen nu vast meer bestellingen komen

-
Irene O.
- Bead Interested
-
Contacteer:
Bericht
door Irene O. » vr 25 feb 2005 22:39
bubbeltjes spul heb ik, maar wat doe ik met de oorbellen? Bind ik die vast aan elkaar ofzo met een boterham sluitertje of zo?
tips?
groetjes, irene
-
Ellen
- Bead Monster
Bericht
door Ellen » za 26 feb 2005 00:15
Leuk voor je, en je zult zien, dan volgen er meer

Groetjes Ellen.
-
poing
- Bead Hysteric
Bericht
door poing » za 26 feb 2005 10:07
ik prik oorbellen altijd door een stukje papier of karton, voor ik ze in de envelop stop
ipoingtudut