Gekke vraag misschien ?

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Gesloten
Brigitte
Bead Lover
Contacteer:
Gekke vraag misschien ?

Bericht door Brigitte » di 25 jan 2005 09:41

Of misschien ook niet, maar dragen jullie de sieraden die je voor de verkoop maakt ook weleens zelf ? Of gaan die echt apart om te verkopen ? Ik heb nu zoveel mooie kettingen liggen, maar ik durf ze niet meer te dragen omdat ik ze uiteindelijk toch wel graag wil verkopen.... :?
groetjes
Brigitte

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » di 25 jan 2005 09:59

Ik draag ze niet zelf, hooguit even om te kijken hoe het valt en of het lekker zit.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » di 25 jan 2005 10:16

Ik draag ze wel zelf, Puur ook om reclame te lopen! zo heb ik ook al vele interesses gewekt. Mensen vragen waar ik het gekocht heb enz, dan gaat het balletje rollen heb zo al menig party eruit kunnen krijgen :)

Mijn moeder heeft zelf een juewliers zaak gehad en daar werkte ik toen ik nog op de middelbare school zat ( als bijbaantje) en ook daar droegen we de sieraden ook, en raad is welke het meest gekocht werden?! juist degene die je om had. Soms deden we wel gewoon dingen om die we niet kwijt raakte terwijl ze in de etalage lagen. Mensen kunnen zien hoe het valt en draagt en hoe je het kan combineren. Ik draag ze wel niet als ik uit ga enzo in de disco dan he.

En heel voorzichtig mee zijn en oppoetsen enzo, geen parfum spuiten op de ketting enz, maar dat weet iedreeen op dit forum wel ;)
Groetjes,
Marijke

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » di 25 jan 2005 10:30

De meeste van mijn sieraden (behalve de oorbellen) krijgen een testronde. Dan weet ik gelijk of ze goed zitten, niet draaien of prikken ergens.
Max. 1 dagje, dat noem ik dan intensieve kwaliteitscontrole! haha
En met mijn productie kan ik elke dag wel wat nieuws aan.
Kralen make the world go round!

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » di 25 jan 2005 12:06

Hoi,
Ik draag ze ook alleen enkele uurtjes om te testen: kijken of er niets verdraaid of dat er niets anders mee aan de hand is.
Voor mezelf heb ik een eigen priv?collectie.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » di 25 jan 2005 12:29

ik draag sommige ook voor reclame en die worden dan ook bestelt maar die wat ik om heb meestal ook maar een dag verkoop ik ook als ik echt een heb die ik echt vaak draag dan is i ook leker allleen voor mij en maak ik dan ook eigenlijk geen 2de van
groeten van brides

Serena
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Serena » di 25 jan 2005 16:15

Ik "jat" ook wel eens een ketting van mijn moeder (pearl mania red.). Maar dat is op zich niet erg, omdat parels alleen maar mooier worden hoe vaker je ze draagt. Het is tegelijkertijd natuurlijk ook reclame en om te testen.

groetjes Serena
Afbeelding *SHABBY**

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » di 25 jan 2005 20:28

char schreef:Hoi,
Ik draag ze ook alleen enkele uurtjes om te testen: kijken of er niets verdraaid of dat er niets anders mee aan de hand is.
Voor mezelf heb ik een eigen priv?collectie.
Ik doe dat ook zo

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » wo 26 jan 2005 12:55

Haihai
Ik draag ze soms ook wel een avondje ofzo, zeker ook om te kijken of ie goed zit.
Alleen bij kettingen met een veter doe ik dat niet.
Vind ik toch een beetje vies....
En nooit vaker dan 1x, anders vind ik het niet echt nieuw meer.
Groetjes, Martine

Brigitte
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Brigitte » wo 26 jan 2005 14:11

Nou, de beslissing is gevallen, ik ga idd maar voor een 'prive collectie' :) Soms maak ik gewoon een ketting waarvan ik er niet aan moet denken dattie verkocht wordt, zo leuk vind ik hem dan zelf. Deze gaan dus voortaan aan mijn eigen sieradenstandaard :D Ik vind toch ook dat mensen wel echt iets 'nieuws' moeten kopen, dus testen oke, dragen niet.
Groetjes
Brigitte

Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Beadiful » do 27 jan 2005 18:42

Ik draag ze af en toe als ik een kledingstuk heb waar de ketting mooi bij staat (of andersom). Maar ik laat mijn zus en moeder de kettingen "test-dragen". Mn zus heeft zo iedere dag een andere ketting om :-)
En inderdaad gaan mensen op haar werk of op mn moeders werk dan vragen waar ze dat gekocht hebben. Free Publicity :D

Gesloten