Minikerstmarkt voor het goede doel
- Miepie
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ik stond zaterdag, met Fairy op de minikerstmarkt, voor het goede doel, actie tegen bebouwing in de Bullepolder, (even zoeken dan vind je het onderwerp wel) en wij hebben veel verkocht, dus het kan wel. Het voordeel was, dat hier in de buurt weinig concurrentie is en dat het door het dorpje en voor het dorpje georganiseerd was. Ik zelf heb er niets aan over gehouden, maar om een keer te doen vond ik heel leuk. IK vond het een dubbelgeslaagde dag omdat ten eerste er geld binnen kwam voor een doel waar ik achtersta en ik heb kunnen ervaren dat mensen mijn sieraden kopen, dat vind ik ongelofelijk. En goedkoop waren ze niet, de prijzen die wij hanteerden zijn door de overige deelnemers aan de kerstmarkt vlak voor het opengaan van de markt nog even omhooggegooid (ze vonden ons te bescheiden) en de kettingen werden nog steeds verkocht!!!!
IK heb bijna niets meer over en moet voor de kerst voor mezelf nog gauw aan de slag.
Met 8 kraampjes is 600 euro binnengehaald aan winst, nou daar ben ik blij mee in een dorpje van 385 inwoners.
IK heb bijna niets meer over en moet voor de kerst voor mezelf nog gauw aan de slag.
Met 8 kraampjes is 600 euro binnengehaald aan winst, nou daar ben ik blij mee in een dorpje van 385 inwoners.
Help, ik droom zelfs van kralen..............
(op het moment slaap ik zo vast, dat ik niet eens meer droom)

-
- Bead Dreamer
- Miepie
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Deze keer niet, het kost mij geld, maar dat is hun van harte gegund. Maar de volgende keer dat ik op een beurs sta is voor mij zelf, maar als dit goede doel weer wat nodig heeft, doe ik het zo weer
Help, ik droom zelfs van kralen..............