Ik ben aan het klungelen met Frontpage om mijn site (http://www.la-bigiotteria.com" onclick="window.open(this.href);return false;) van de grond te krijgen, en op mijn scherm in Frontpage ziet hij er best wel "gelikt" uit. Maar als ik hem wil publiceren dan wordt het een onleesbaar zootje, zonder plaatjes, zonder links, zonder alle achtergronden en buttons en noem het maar op.... WAT DOE IK VERKEERD?

Het publiceren heb ik al via Lycos geprobeerd (is mijn host), via Frontpage zelf, via diverse FTP programma's, en nu heb ik de moed eigenlijk opgegeven.

Als ik een FTP programma ge?nstalleerd heb (maakt niet uit welk) dan kom ik het internet niet meer op want dan ligt mijn verbinding plat, dus dan haal ik het programma van mijn computer af en dan kan ik weer wel op internet, maar dan lukt het publiceren met Frontpage of via Lycos weer niet. Weet iemand een oplossing?

Als ik mijn site bekijk via "preview in browser" dan is hij echt gelukt, alles staat er en de links werken, maar zodra ik dus tot echt publiceren wil overgaan dan is het k.......

Wie heeft er tips?
Groetjes van (wanhopige) Esther....