webwinkel

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:
webwinkel

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 17 nov 2004 12:59

Wie heeft er (goede!) ervaringen met programma's om webwinkels te maken? Ik heb sinds ongeveer een jaar het programma van EasyShopMaker, maar ik kom regelmatig fouten in het programma tegen die ik er zelf helaas niet uit krijg. Ik ben daarom op zoek naar een betaalbaar alternatief. Alle tips en ervaringen zijn welkom!

Esther

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » vr 19 nov 2004 10:50

Euh, ik was even op je site, en hij doet raar!!!
Als ik op een foto klik gebeurt er niks, en de prijzen zijn een beetje vreemd....
Staat er boven een foto 41 euro nog wat, staat er onder: In Alkmaar gezien voor 35Euro!!!
???????????????????????????????????????????????????????????????
En de ene ketting is 49,95(?)
En de ander 0,00(?)
Beetje vreemd....

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 19 nov 2004 10:59

Esther wat ik niet duidelijk vind op je site is waar de prijs bij hoort. Staat de prijs nu boven de foto of onder de foto.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 19 nov 2004 11:03

Tinus die prijs 41 euro is van die ketting erboven de ketting die jij bedoelt is iets van 11 euro :) nr K35
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 19 nov 2004 11:19

als je goed kijkt zie je blokje om de foto heen, oftewel de prijs zie je onder het artikel, niet erboven.
maar goed, esther vroeg zich af wat voor shop anderen kunnen aanraden, niet of deze shop duidelijk is enzo. ;)

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » vr 19 nov 2004 11:55

Sorceress schreef:Tinus die prijs 41 euro is van die ketting erboven de ketting die jij bedoelt is iets van 11 euro :) nr K35
Aaaaah, nu begrijp ik de prijzen ook wat beter!!!
Volgens mij stonden er lage prijzen bij ingewikkelde kettingen, en hoge hij hele simpele kettingen...... :oops:
Maar, ik heb geen tips, sorry!!!!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 19 nov 2004 12:40

sandra schreef:als je goed kijkt zie je blokje om de foto heen, oftewel de prijs zie je onder het artikel, niet erboven.
maar goed, esther vroeg zich af wat voor shop anderen kunnen aanraden, niet of deze shop duidelijk is enzo. ;)
Klopt Sandra, bedankt voor je antwoord.

Niemand tips?

Ik heb via via een tip gekregen over software van http://www.oscommerce.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, maar daar moet je heel veel kennis van o.a. html en php voor hebben en dat heb ik helemaal niet. Dus daar heb ik helaas niets aan. Ik zoek echt een bestaand winkelprogramma waar ik (bijna) alleen maar dingen hoef in te vullen en niets hoef te programmeren...... Dus eigenlijk een beetje wat ik nu heb, maar dan iets dat beter werkt (en het liefst met een mandje/wagentje).

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 19 nov 2004 12:43

tinus schreef:Euh, ik was even op je site, en hij doet raar!!!
Als ik op een foto klik gebeurt er niks, en de prijzen zijn een beetje vreemd....
Staat er boven een foto 41 euro nog wat, staat er onder: In Alkmaar gezien voor 35Euro!!!
???????????????????????????????????????????????????????????????
En de ene ketting is 49,95(?)
En de ander 0,00(?)
Beetje vreemd....
Ja ik weet dat mijn site raar doet, daarom ben ik dus op zoek naar een ander winkelprogramma. En over de prijzen: de prijs staat onder het artikel. Als je op de beginpagina kijkt dan zie je staan: "Van de sieraden waar 0,00 bij staat is de prijs nog niet bekend" dus dat verklaart waarom er bij sommige sieraden 0,00 staat.

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » vr 19 nov 2004 12:44

Wil je ervoor betalen of niet??

Anders is http://www.gratiswinkel.nu iets voor je. Je betaald alleen 1 malig admin kosten (=onder de 10 euro) als je uitgebreider wilt dan kan dit ook alleen betaal je meer
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 19 nov 2004 12:52

ocean schreef:Wil je ervoor betalen of niet??

Anders is http://www.gratiswinkel.nu iets voor je. Je betaald alleen 1 malig admin kosten (=onder de 10 euro) als je uitgebreider wilt dan kan dit ook alleen betaal je meer
Ja ik wil er best voor betalen (heb ik voor mijn huidige programma ook gedaan, 175 euro exclusief BTW) maar dan moet het wel precies doen wat ik wil, z?nder reclame.

Ik zal binnenkort eens op de site kijken die je noemt, alvast bedankt voor de tip.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 03 dec 2004 18:55

Iemand inmiddels nieuwe tips?

Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mandy » wo 09 feb 2005 09:24

Ik heb ook geen tips voor je helaas.

Ik ben zelf heel lang op zoek geweest naar een goed winkelprogramma, maar de enige goede programma's waar ik op uit kwam, waren abonnementen bij providers waar dan een winkelsysteem in was ge?ntegreerd. Dat was dan zonder reclame en je kon er wel helemaal zelf de site in ontwerpen. Maar dan heb je het wel over jaarlijks flink abonnementsgeld en dat vond ik voor mijn hobby niet de moeite waard. Dat ging nl. om honderden euro's per jaar.

Ik heb gisteren bij eigensite.nl een winkel geopend om eens te proberen, maar ik vind het eerlijk gezegd helemaal geen prettig systeem. Mag je misschien ook niet verwachten voor dat geld (gratis). Maar toch, hoe je elk product moet invoeren...grrr...ik was na 3 producten al chagrijnig.

Dus ook voor mij zijn alle tips welkom. Ik ken wel iemand met een hele mooie onlinewinkel en kan haar eens vragen welk programma zij gebruikt. Ik weet alleen niet of zij dat kwijt wil, want het is ook een sieradenshop.
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 09 feb 2005 09:38

Ik heb een aantal kralencollega's benaderd van wie ik de webwinkel mooi vind, maar in alle gevallen zijn de programma's door hun partner gemaakt dus daar schiet ik niets mee op :? . Alle tips zijn dus nog steeds van harte welkom!

Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mandy » wo 09 feb 2005 09:49

ik las net van Ria over "Mijn webwinkel 3.5" van easy computing.

het lijkt me op zich wel een functioneel programma en kost bij bol.com inlc. vezendkosten 95 euro of zo.

Hier staan voorbeeldwinkels met dat programma:
http://www.mijn-webwinkel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

En dit is de site van easy computing:
http://www.easycomputing.com/product/de ... l&ref=3647" onclick="window.open(this.href);return false;

En hier staan de layouts die daar verkrijgbaar zijn:
http://www.easycomputing.com/product/do ... l&ref=3207" onclick="window.open(this.href);return false;

Krijg je een indruk van het programma.

Het enige dat ik er nog niet uit kon aflezen, was of je ook een beetje flink grote foto's (600x400 pixels, bijv.) kunt plaatsten, want in de voorbeeldwinkels zijn het allemaal heel kleine foto's en juist met sieraden vind ik het belangrijk dat de foto's duidelijk zijn.
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

Mandy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mandy » wo 09 feb 2005 09:52

Ik kreeg trouwens net een reply van Ria dat mijn webwinkel 3 volgens haar sucks!!!

Ik heb er geen verstand van, maar het probleem met dat soor programma's is vaak wel dat ze erg beperkt zijn...heb ik wel ervaren met programma's met veel templates om websites mee te maken..leek heel mooi, maar was voor mij niet geschikt...maar ja, misschien dit voor een webwinkel wel.
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

Gesloten