Mijn webwinkel3
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Ik ben een beetje aan het rondneuzen wat er nog meer aan software om webwinkels te bouwen is. En kwam mijn webwinkel 3 tegen. Zijn er hier mensen die er mee werken? en hoe vinden jullie het? is het de 100 euro waard? Ik heb mijn webwinkel2 maar daar zit bijv geen voorraad beheer in en de verzendkosten naar gewicht zit er niet in. En dat is toch wel belangrijk vindt ik om te hebben.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Hoi Ria,
Ik kan je er niets over vertellen...geen ervaring mee. Ik heb net ff naar de demoshop gekeken en ik vind met name dat de afbeeldingen wel erg klein zijn. En volgens mij kun je er geen verzendkosten naar gewicht mee laten berekenen.
Maar jij hebt toch pas een nieuwe webwinkel? Welk programma heb je daar dan voor gebruikt?
Ik kan je er niets over vertellen...geen ervaring mee. Ik heb net ff naar de demoshop gekeken en ik vind met name dat de afbeeldingen wel erg klein zijn. En volgens mij kun je er geen verzendkosten naar gewicht mee laten berekenen.
Maar jij hebt toch pas een nieuwe webwinkel? Welk programma heb je daar dan voor gebruikt?
Groetjes, Mandy
~~~~~~~~~~~~
A wee bit of art a day for sanity to stay!
~~~~~~~~~~~~
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Mijn webwinkel Sucks
je kan trouwens wel op gewicht laten verzenden maar omdat het een heel gedoe is doet zowat geen enkele webshop het 
En ja ik draai nu OSC en dat werkt pretty darn goed als je er zelf de nodige modificatie's in kan aan brengen:) en daar is het mannetje dan weer goed voor
de knutselkip. Maar als het eenmaal draait heb je niet veel ervaring nodig om het draaiende tehouden het meeste spreekt voor zich en het is in het nederlands dus gewoon lezen en er zijn forums over die je goed op weg helpen 

En ja ik draai nu OSC en dat werkt pretty darn goed als je er zelf de nodige modificatie's in kan aan brengen:) en daar is het mannetje dan weer goed voor

groetjes Ria
groetjes Ria
ik ben bang dat dit een beetje boven mijn petje gaat aangezien ik ook nog niet zo'n grote held ben in html...
soms lukt iets per ongeluk en dan heb ik weer wat geleerd, maar om nu ook al over te stappen op php scripts als ik net heb ontdekt wat java scripts zijn en wat ze doen...??? Gaan mijn knietjes een beetje van knikken. En dan is zo'n kant-en-klaar software pakket wel erg verleidelijk.
soms lukt iets per ongeluk en dan heb ik weer wat geleerd, maar om nu ook al over te stappen op php scripts als ik net heb ontdekt wat java scripts zijn en wat ze doen...??? Gaan mijn knietjes een beetje van knikken. En dan is zo'n kant-en-klaar software pakket wel erg verleidelijk.
Groetjes, Mandy
~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
ja als je niet teveel eisen eraan stelt wel maar omdat ik rond de 1100 produkten heb en dat er iedere dag meer worden lijkt het wel
wilde ik iets hebben dat voor mij makkelijk werkte en deed wat ik wilde. Mocht je gaan voor de webwinkel3 versie ga dan alvast zoeken naar templates/skins. Ik vondt zelf de erotic themes errug mooi. had hem al helemaal aangepast aan hoe ik het had willen hebben en in mijn kleuren. dat veranderen kan je het beste doen in Dreamweaver.

groetjes Ria
groetjes Ria
nou, je geloof het niet, maarrreh...ik heb net oscommerce gedownload.
Wat bezielt mij
?
Maar goed, ik zal es kijken wat het doet...en vooral: wat IK er mee kan doen...hehehehe...
O jee...ga ik weer...en ikmoet eigenlijk nog zoveel schoonmaken hierzo...bljuh
Wat bezielt mij

Maar goed, ik zal es kijken wat het doet...en vooral: wat IK er mee kan doen...hehehehe...
O jee...ga ik weer...en ikmoet eigenlijk nog zoveel schoonmaken hierzo...bljuh
Groetjes, Mandy
~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~