Grrrrrrr....

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Sarah
Bead Starter
Contacteer:
Grrrrrrr....

Bericht door Sarah » vr 20 aug 2004 10:22

~Zucht~ Volgens mijn collega is het makkelijker om in Frontpage met een CSS te werken dan met zelf ontworpen thema's. Alle vaste paginaonderdelen zet je in een CSS bestand en je webpagina's koppel je aan dat bestand.

Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb een CSS geknutseld en de pagina's eraan gekoppeld. Ik kan in een rapport zien dat de koppeling gelukt is. Maar... van mijn opmaak zie ik op alle pagina's helemaal niks terug.

Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen en een suggestie voor een oplossing? :bid:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 20 aug 2004 11:08

Ik weet niet eens wat een CCS of CSS is, dus daar kan ik je geen antwoord op geven. Maar waarom gebruik je niet gewoon een thema uit Frontpage? Die kan je zelf voor een heel groot deel aanpassen zodat je niet de standaard lay out van zo'n thema hebt en dus toch anders bent dan iemand die het zelfde thema gebruikt... Is dat niets voor je?

Sarah
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Sarah » vr 20 aug 2004 11:21

Mijn vorige poging met thema's was op niets uitgelopen. Nou ben ik geen wizkid maar ook geen enorme digibeet. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat het misschien niet aan mij ligt maar mijn Frontpage... want zoals hij nu de opmaak van het CSS (een soort sjabloon) niet laat zien, pastte hij hiervoor het thema niet op alle pagina's toe...
Laatst gewijzigd door Sarah op vr 20 aug 2004 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 20 aug 2004 11:24

een stylesheet is een bestand waarmee je standaard instellingen opslaat. dat de lettertype arial moet zijn, dat links niet onderstreept moeten zijn, dat soort dingen. maar ik heb geen ervaring met frontpage helaas....
anders eens macromedia dreamweaver proberen? soortgelijke, maar dan andere merk.

Sarah
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Sarah » vr 20 aug 2004 11:41

Dan zou ik die eerst moeten kopen ben ik bang... en ik heb net van de week mijn laatste centjes bij jou uitgegeven! :wink:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 20 aug 2004 11:42

hihi, tja het is wel zo eerlijk als je het koopt en niet download of bij iemand kopieert. ;)

Gesloten