help zoek een leuke naam

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
natas
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:za 11 okt 2014 09:39
help zoek een leuke naam

Bericht door natas » za 11 okt 2014 09:53

hi hi,

Net zoals vele andere ben ik druk op zoek naar een leuke pakkende naam voor mijn sieraden.
Nu nog als hobby, maar ben wel al bezig om een website te maken, maar een naam wil maar niet lukken.
Op sieraden gebied ben ik toch wel redelijk creatief, maar qua namen laat mijn creatieve gedeelte zich maar niet zien :(

Iemand een leuk ideetje ?

Nu heb ik ME Jewels (naam van mijn dochtertje Megan ;))
Maar er bestaat al zoveel variaties daarvan. Wil eigenlijk wat origineels.

Dit is een klein kijkje in wat ik al een beetje heb gemaakt :)
Bijlagen
mini.jpg
MEJewels
mini.jpg (95.9KiB)4710 keer bekeken

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: help zoek een leuke naam

Bericht door Algante » za 11 okt 2014 12:07

Dit wordt regelmatig gevraagd, is ook zeker zeer moeilijk. Hopelijk komen er veel ideetjes, waarover je eventueel verder kunt brainstormen.

Ik weet niet zoveel van je, behalve dan wat je zoal hebt gemaakt, misschien helpt het als je iets meer over jezelf vertelt?

In de tussentijd dacht ik iets als: Meganascha, of Meganasja (ervan uitgaande dat je Natascha of Natasja heet).
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

natas
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:za 11 okt 2014 09:39

Re: help zoek een leuke naam

Bericht door natas » za 11 okt 2014 12:26

Hi Algante,

het is inderdaad erg moeilijk een leuke pakkende naam te verzinnen. Vond het al moeilijk voor onze dochter :oops:
En doordat ik zo blijf piekeren erover gaat het helemaal blokkeren dus dacht misschien dat er mensen zijn met een frisse inkijk :)

Hihi en ik heet inderdaad natasja :))

Ben een mama die dol is op freubelen omdat ik dit zeer ontspannend vind werken want naast het mama zijn heb je toch echt wel iets ontspannend nodig :P

Gesloten