website

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
conny
website

Bericht door conny » zo 04 mei 2003 10:41

hoi sandra,
ik heb een vraagje over een eigen website beginnen, omdat ik een eigen domeinnaam wil, ben ik verplicht om in te schrijven bij de kamer van koophandel, hoe heb jij dat gedaan, ik neem aan dat jij in het begin niet in geschreven was, of heb ik dat verkeerd. kun jij me misschien wat links of tips geven, hoe ik dat kan opstarten.
groetjes conny

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 04 mei 2003 11:33

Ik heb geen KvK nummer en toch mijn eigen domeinnaam...: http://www.kralensieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :wink: .
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 04 mei 2003 11:41

vanaf feb. of zo kan iedere partikulier ook een domein naam aanvragen!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » zo 04 mei 2003 12:23

St?phanie schreef:Ik heb geen KvK nummer en toch mijn eigen domeinnaam...: http://www.kralensieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; :wink: .
Hoi St?phanie,

Waar heb jij je webspace? En hoeveel kost dit per maand?
Ik ben namelijk ook bezig met een eigen website om gaan proberen mijn kettingen te verkopen (als het lukt..hihi :wink: )
Loopt het een beetje met verkopen?
Afbeelding Groetjes Marije

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 04 mei 2003 12:48

Ja, de verkopen gaan vrij aardig :).

Ik heb webspace bij VIP internet, het kost inclusief BTW en instelkosten ongeveer 43 euro voor de domeinnaam. De hosting kost exclusief BTW €4,95 per maand, inclusief dus (even rekenen): €5,89 per maand. In totaal is het meer dan honderd euro per jaar. Dat is best duur, ik weet zeker dat je veel goedkopere sites kan vinden, zelfs gratis maar dan heb je allemaal reclame en geen domeinnaam. Daar heb ik verder geen ervaring mee :) .

De verkopen gaan best goed, ik haal het geld sinds kort er uit. Ok?, ik moet een klein beetje aanvullen maar het is dan ook een hobby :D !

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 04 mei 2003 17:27

je hoeft inderdaad geen kvk te hebben, eerst wel voor .nl domeinnamen maar voor .com sowieso niet.

klinkt niet zo goedkoop stephanie, of heb je veel webruimte? bij http://www.protagonist.nl" onclick="window.open(this.href);return false; betaal je iets meer dan 100,- voor .com domeinnaam en 60 Mb webruimte met database enzo.

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » zo 04 mei 2003 19:52

Hoi St?phanie,

Bedankt voor je antwoord. IK heb nu voorlopig gratis webspace bij @home en anders kan ik altijd nog bij lycos terrecht. Het lijkt me wel leuk om ooit een eigen domein te hebben, maar misschien loopt het helemaal niet.
Ik heb alleen nog een vraagje aan je over je foto's :wink:
Hoe heb je die gemaakt? Ik heb zelf een digitale camera, maar de foto's worden niet echt duidelijk 8)
Ben benieuwd of je nog tips hebt :wink:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 04 mei 2003 20:24

tips en vragen over digitale camera kun je het beste vinden / kwijt op http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=315" onclick="window.open(this.href);return false; .

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » zo 04 mei 2003 21:57

Dank je Sandra :wink:

conny

website

Bericht door conny » ma 05 mei 2003 07:46

allemaal hartelijk dank voor de informatie, maar zoals als jullie het doen staat je naam dan vast of is dat alleen bij een domeinnaam, ik weet er eerlijk gezegd helemaal niets van af, maarre dat hadden jullie vast wel begrepen. ik ben al wezen zoeken op internet maar daar word ik niet veel wijzer van. hebben jullie verder nog wat tips, ik houd mij aanbevolen.
groetjes conny

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » ma 05 mei 2003 10:10

Ik heb ook een digitale camera, of beter gezegd: mijn vader heeft er eentje :P . Die moet ik alleen wel steeds opladen en daar heb ik nooit zin in, dus ik maak eigenlijk altijd scans :wink: .
Ik heb nu nog wat niet-scanbare sieraden liggen, daarvan maak ik een dezer dagen een foto.
En als ze niet duidelijk worden... van dichterbij fotograferen of even kijken wat je kan doen in Photoshop :D !

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: website

Bericht door Sandra » ma 05 mei 2003 11:20

conny schreef:allemaal hartelijk dank voor de informatie, maar zoals als jullie het doen staat je naam dan vast of is dat alleen bij een domeinnaam, ik weet er eerlijk gezegd helemaal niets van af, maarre dat hadden jullie vast wel begrepen. ik ben al wezen zoeken op internet maar daar word ik niet veel wijzer van. hebben jullie verder nog wat tips, ik houd mij aanbevolen.
groetjes conny
hoe bedoel je precies? In ieder geval, als ik het goed heb: bij een domeinnaam wordt geregistreerd wie het bezit (jij dan) en waar het gehost wordt (meestal een bedrijf). Dus de domeinnaam is dan echt van jou. gelukkig maar >> wat als de hosting bedrijf het wil verkopen ofzo? dat mag dus niet.

angel001
Bead Discoverer

gratis domein namen

Bericht door angel001 » zo 22 jun 2003 12:57

hoi,
wist je dat de .tk domein namen gratis zijn?? dus bvb mijn kralenketingen.tk is dan een gratis addres.
het enige nadeel is dat je een bepaalt aantal bezoekers per maand op je site moet hebben. (maar volgens mij tellen ze het niet want ik heb mijn diddl domein al ong een half jaar maar volgens mij komen er niet zoveel mensen op de site)
je kan altijd beginnen met een gratis hosting (en de reclame wegwerken met scripten :) ) maar je kan ook ergens een goedkope hosting zonder reclame aanvragen.

nou veel suc-6 ermee
Greetzz Miranda

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » zo 22 jun 2003 14:51

Ik had (heb?) ook een tk domeinnaam, gratis, en je kunt heel makkelijk van die reclame afkomen. Gewoon even zoeken en aanklikken dat je niet mee wil doen aan het Ambassador Program (ofzo) en dat je dus ook geen kans wilt maken op T-shirts enzo. Weg reclame!

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » za 12 jul 2003 21:28

Hallo,

Ik had nog een vraagje misschien heel stom hoor, maar hoe kom ik aan zo'n tk dommeinnaam?

Dank je wel alvast!
Groetjes Natalie

Gesloten