MSN-groep

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Ezther
Bead Professional
MSN-groep

Bericht door Ezther » ma 07 jun 2004 16:44

Ik zit al uuuren te klooien om een MSN groep aan te maken. Ik snap er niks van waarom het niet lukt. Het is zo simpel! Sandra heeft het duidelijk uitgelegd en ik kom soms best ver, volgens mij in het allerlaatste scherm, maar toch haakt ie steeds af. GRR, ik wordt er gek van! :twisted: Heeft het bij jullie ook zoveel moeite gekost, en wat zou ik fout doen? Ik ben geregistreerd, heb geferivieerd,een leuke naam bedacht..Please help!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 07 jun 2004 17:16

Bij mij lukte het wel, maar ik heb ook wel eens problemen gehad.
Waar precies lukt het niet meer? Welk scherm of stap?
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » ma 07 jun 2004 17:36

Het is wisselend;de ene keer kom ik verder dan de andere keer. Soms zegt ie al na de eerste paar vragen.."UHMmm, die pagina kan ik niet vinden". Maar ik zoek helemaal niks!! Soms kom ik heel ver, en dan zegt-ie dat ik een andere naam moet kiezen, hij geeft zelfs alternatieven, dan kies ik er een en dan knikkert ie me er weer uit! Ik heb het gisteravond tot diep in de nacht geprobeerd en nu weer, het lukt mooi niet.Is niet fijn. Ik wil zo'n groep omdat ik mijn foto's erop wil zetten. Zodat jullie ze kunnen bewonderen, hihi.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 07 jun 2004 18:12

Ezther schreef:Het is wisselend;de ene keer kom ik verder dan de andere keer. Soms zegt ie al na de eerste paar vragen.."UHMmm, die pagina kan ik niet vinden". Maar ik zoek helemaal niks!! Soms kom ik heel ver, en dan zegt-ie dat ik een andere naam moet kiezen, hij geeft zelfs alternatieven, dan kies ik er een en dan knikkert ie me er weer uit! Ik heb het gisteravond tot diep in de nacht geprobeerd en nu weer, het lukt mooi niet.Is niet fijn. Ik wil zo'n groep omdat ik mijn foto's erop wil zetten. Zodat jullie ze kunnen bewonderen, hihi.
hmzzz ik had vorige week ook problemen met foto's eropzetten hijvind dan idd pagina;s niet... ik weet niet wat er aan de hand is.. ik heb trouwens ook last gehad om me aan te melden.. vind msn erg irritant...

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » ma 07 jun 2004 18:32

[quote]
Nou, fijn om te horen dat het dan waarschijnlijk niet aan mij ligt. Ik wilde gewoon niet opgeven, maar ga nu wel ermee stoppen want de stoom komt zowat uit m'n oren! Maar jij hebt een proffi website al! Goed gedaan

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » ma 07 jun 2004 18:34

Je kunt je foto's ook plaatsen op photo epson, is gratis en een hoop minder gedoe.
http://photo.epson.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 07 jun 2004 18:39

Ezther schreef:
Nou, fijn om te horen dat het dan waarschijnlijk niet aan mij ligt. Ik wilde gewoon niet opgeven, maar ga nu wel ermee stoppen want de stoom komt zowat uit m'n oren! Maar jij hebt een proffi website al! Goed gedaan
ik heb beide... ik gebruik msn ook regelmatig..

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » ma 07 jun 2004 18:43

miekel schreef:Je kunt je foto's ook plaatsen op photo epson, is gratis en een hoop minder gedoe.
http://photo.epson.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
But that's English!! Hoe werkt dat dan? Het gaat mij er alleen maar om dat ik af en toe een foto aan jullie kan laten zien.

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » ma 07 jun 2004 18:47

Je moet je aanmelden en dan kun je albums maken, zoals b.v. kettingen, armbanden e.d. en dan kun je foto's "uploaden" en ze in de albums stoppen.
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » ma 07 jun 2004 18:55

Gebruik jij dat om foto's te laten zien op het forum?
Dan wordt je ernaartoe gelinkt?
En hoe doen mensen het dan die direct in hun bericht een kant en klare foto kunnen laten zien, zonder links? Ik vind het maar ingewikkeld :oops:

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » ma 07 jun 2004 19:15

sommigen hebben een website waarvoor ze betalen, dan kun je vaak rechtstreeks een foto tonen. Weet niet of dat met MSN kan....
Met photo epson niet, werkt wel simpel.
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 07 jun 2004 20:22

miekel schreef:sommigen hebben een website waarvoor ze betalen, dan kun je vaak rechtstreeks een foto tonen. Weet niet of dat met MSN kan....
Met photo epson niet, werkt wel simpel.
bij msn is het foto uploaden en klaar.....

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » ma 07 jun 2004 22:39

Dat kan bij photo epson ook maar ik dacht het ff simpel te houden :wink:
Een MSN groep aanmaken is echt een ramp, heb het ook geprobeerd maar krijg ook telkens de melding dat de pagina niet gevonden kan worden.... Zelfs al kies je de categorie waaronder je de site wilt plaatsen!
Er zitten echt veel bugs in :evil: ben er ook mee gestopt om gil-neigingen te voorkomen :roll:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » di 08 jun 2004 16:37

Kijk, dat is precies wat ik dus steeds ook heb! Dom van ze, dat het zo slecht werkt, dan haakt iedereen af! Maar toch moet het lukken,want er zitten er een heleboel mensen op het forum die wel gebruik maken van zo'n groep. Hen is het dus wel gelukt.
Gebruik jij nu dat Epson, Miekel?

miekel
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door miekel » di 08 jun 2004 17:50

Hoi hoi,

Ja ik gebruik photo epson, ben er een tijd geleden mee gestart om tweedehands kinderkleding te verkopen. Maar het is ook handig om af en toe iets te kunnen laten zien :wink:

Dit is 'em: http://albums.photo.epson.com/j/AlbumList?u=4070492" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gesloten