Site

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lysanne
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:vr 19 dec 2008 13:40
Locatie:Friesland
Contacteer:
Site

Bericht door Lysanne » ma 29 jun 2009 13:07

Ik heb al sinds 2006 een site (dreamjewels.tk) waar ik mijn zelfgemaakte sieraden op zet die ik verkoop. Een tijdje terug was de site vol (25 mb) maar toen heb ik nog een tijdelijke oplossing gevonden. Het probleem nu is dat ik weer bij die 25 mb ben aangekomen en ik dus geen foto's er meer op kan zetten. Weten jullie misschien een andere manier waarop ik een site kan maken voor al m'n sieraden. Het liefs een gratis site, want ik mag van m'n ouders niet voor een site betalen. :(

Groetjes Lysanne

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Re: Site

Bericht door T@mara » ma 29 jun 2009 15:00

Misschien is het een idee om plek te besparen, de verkochte sieraden er af te halen. Verder is het kopje 'nieuwste sieraden' misschien overbodig. De creaties die daaronder staan, staan ook onder kettingen/armbanden etc. Snap je wat ik bedoel? Misschien kun je die ook weghalen en creëer je zo weer wat ruimte?!

SucceS!

Gebruikersavatar
Lysanne
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:vr 19 dec 2008 13:40
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: Site

Bericht door Lysanne » ma 29 jun 2009 16:03

T@mara schreef:Misschien is het een idee om plek te besparen, de verkochte sieraden er af te halen. Verder is het kopje 'nieuwste sieraden' misschien overbodig. De creaties die daaronder staan, staan ook onder kettingen/armbanden etc. Snap je wat ik bedoel? Misschien kun je die ook weghalen en creëer je zo weer wat ruimte?!

SucceS!
Ik dacht ook dat dat kon, maar wanneer je een plaatje upload, wordt deze opgeslagen. Vervolgens kun je dit plaatje heel vaak op je site zetten, zonder dat het dan meer plaats in gebruik neemt. Was wel een handige oplossing geweest om die eraf te halen :wink: , maar daarmee creëer ik dus geen ruimte :( Wel bedankt voor je reactie :D

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Site

Bericht door ukkies » ma 29 jun 2009 16:40

is het uploaden naar een externe sever voor foto's een optie?
http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false; heb ik goede ervaringen mee...
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Juffrouw Juul
Bead Starter
Berichten:55
Lid geworden op:do 18 jun 2009 21:29
Locatie:Moordrecht
Contacteer:

Re: Site

Bericht door Juffrouw Juul » ma 29 jun 2009 18:48

Ik heb mijn site via http://www.webwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , ik heb dan wel de proffesionele versie maar er is ook een gratis versie.
Mooie lay out en zelf makkelijk aan te passen, het enige is wel dat je bij de gratis versie maar maximaal 50 artikelen kunt presenteren en ik weet niet of dat genoeg is ?
Groetjes Miranda

GoldyRing
Bead Reader
Berichten:9
Lid geworden op:di 08 jun 2010 10:17
Contacteer:

Re: Site

Bericht door GoldyRing » di 08 jun 2010 16:04

inderdaad zet foto's van je sieraden op een fotohosting site.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Site

Bericht door nienkesieraden » di 08 jun 2010 18:27

haha, heeeele late reactie, maa rgoed. Ik heb mijn http://www.nienkesieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gemaakt via eigensite

Gesloten