Kant-en-klare webshop

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
The Princess Jewelry
Bead Discoverer
Berichten:36
Lid geworden op:di 05 mei 2009 09:44
Contacteer:
Kant-en-klare webshop

Bericht door The Princess Jewelry » do 07 mei 2009 08:54

Heeft iemand ook ervaring met een kant-en-klare webshop te maken bij bijvoorbeeld http://www.mijnwebwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ? Ik vind het namelijk erg duur om er per maand een bedrag aan uit te geven. Weet iemand ook een andere mogelijkheid?
Afbeelding

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Kant-en-klare webshop

Bericht door sanegdokter » do 07 mei 2009 13:34

The Princess Jewelry schreef:Heeft iemand ook ervaring met een kant-en-klare webshop te maken bij bijvoorbeeld http://www.mijnwebwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ? Ik vind het namelijk erg duur om er per maand een bedrag aan uit te geven. Weet iemand ook een andere mogelijkheid?
Ik heb 2 winkeltjes bij mijnwebwinkel, de gratis en de prof, je kan altijd beginnen met de gratis en als het goed loopt kan je het gewoon omzetten naar de prof. Het nadeel van de gratis is dat je maar max 50 artikelen kan plaatsen. :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
The Princess Jewelry
Bead Discoverer
Berichten:36
Lid geworden op:di 05 mei 2009 09:44
Contacteer:

Re: Kant-en-klare webshop

Bericht door The Princess Jewelry » do 07 mei 2009 13:56

Dat vond ik ook het nadeel maar 20 euries per maand vind ik ook wel erg veel.... Is er niet een webwinkel waar je gewoon per jaar moet betalen?

En verkoop jij wel eens wat via je webwinkel?
Afbeelding

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Kant-en-klare webshop

Bericht door sanegdokter » do 07 mei 2009 14:08

The Princess Jewelry schreef:Dat vond ik ook het nadeel maar 20 euries per maand vind ik ook wel erg veel.... Is er niet een webwinkel waar je gewoon per jaar moet betalen?

En verkoop jij wel eens wat via je webwinkel?
Met de sieradenwinkel verkoop ik heel sporadisch iets via internet, er is ook zoveel concurrentie en wat dat betreft, elke winkel waar je binnenkomt heeft tegenwoordig voor 1 euro sieraden hangen, wat dat betreft zijn handgemaakte sieraden altijd veel duurder. Graag willen mensen voordat ze geld uitgeven ook passen of het leuk bij ze staat. Dus verkopen via internet in een webwinkel, dan moet je wel heel goed je best doen denk ik. Wat ik wel veel heb is opdrachten naar aanleiding van wat ik in mn winkel show. Je zou met de gratis kunnen beginnen en af en toe foto's kunnen wisselen, je kan altijd duurder mocht je het er uit halen. :wink: Wil je nog meer info over webwinkel starten, er staat heel veel op het WWW, dan zou je even moeten googlen.
:D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten