Eigen website

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:
Eigen website

Bericht door Romana » zo 03 mei 2009 09:18

Ik heb nu een website via mijnwebwinkel.nl maar ik wil graag een betaalde site waar ik meer mogelijkheden heb. Ik heb wat rondgekeken op google, maar er staat zoveel op :shock:
Kunnen jullie mijn misschien wat sites aanraden of zeggen waar ik op moet letten?
Avast heel erg bedankt!
Liefs Romana

Gebruikersavatar
x-babs-x
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:ma 05 jan 2009 20:26
Locatie:zuidlimburg
Contacteer:

Re: Eigen website

Bericht door x-babs-x » zo 03 mei 2009 12:07

Hoi Romana,
Ik heb hetzelfde afgelopen week gedaan. Wilde ook graag mijn eigen domeinnaam hebben. Ik ben zelf via http://www.hostnet.nl" onclick="window.open(this.href);return false; aan de slag gegaan. Is helemaal niet duur: de sitenaam kost 2,50 per jaar en het "sitebuilderpakket" is de eerste maand gratis en dan ook rond de 3,00 per jaar.
Het maken ervan is even uitzoeken, maar als je het eenmaal door hebt vrij eenvoudig.

Loop er nu alleen tegenaan dat de betaalwijzen die zij hebben voorgeselecteerd op amerikaanse klanten gericht zijn. Het enige dat ik kende is "paypal" en dat kost je zelf rond de 3,5 % transactiekosten per bestelling en "rembours", wat ook vrij duur is voor de klant.
Ik heb het nu zo opgelost dat klanten een mail krijgen met betalingsgegevens waarin ik mijn rekeningnummer vermeld en ze vooraf moeten overmaken.

Kijk maar eens op http://www.babsjewels.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Eigen website

Bericht door Romana » ma 04 mei 2009 11:39

Ik had al op hostnet gekeken, maar kon alleen maar webhosting vinden vanaf 9,95.
Waar moet ik dan precies bij kijken? En kun je de webpagina zelf instellen? of krijg ik het dan net als jou?
Liefs Romana

Gebruikersavatar
x-babs-x
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:ma 05 jan 2009 20:26
Locatie:zuidlimburg
Contacteer:

Re: Eigen website

Bericht door x-babs-x » ma 04 mei 2009 19:04

Hoi Romana,
Ik heb zelf de goedkoopste sitenaam van 2,50 (is inclusief 2,80 ofzo). Je moet dat niet bij zakelijk kijken, maar bij privé. Het heet dan "Lite"
Ik merk nu wel al dat ik te weinig schijfruimte krijg en nu dus moet overstappen op "compleet", met 150 mb schijfruimte ipv 50 mb.
Je kunt voor de site uit enorm veel verschillende layouts kiezen en dan nog je eigen logo en banner uploaden. Je kunt hem dus vormen hoe je wilt. Ook de indeling van pagina's kun je helemaal zelf indelen.
Succes !

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Eigen website

Bericht door Romana » wo 04 nov 2009 17:58

Ik wil alsnog graag een eigen website. Ik blijf waarschijnlijk bij mijnwebwinkel.nl
Hoe zit het nu eigenlijks met KvK en belastingdienst. Ik zal dan toch ook graag via een
groothandel kralen willen bestellen. Waar kan ik mij aanmelden? Ik snap allemaal niets
van de sites :shock:
Liefs Romana

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Eigen website

Bericht door Mar-JoYa » ma 09 nov 2009 19:00

Voor bestellen bij kvk heb je een kvknummer nodig via de kamer van koophandel en als je dat wilt dan zou ik daar langs gaan, kunnen ze je meteen meer informatie geven :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Eigen website

Bericht door Romana » ma 09 nov 2009 19:11

Oke, dank je wel!
Liefs Romana

Gesloten