mijn site

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lysanne
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:vr 19 dec 2008 13:40
Locatie:Friesland
Contacteer:
mijn site

Bericht door Lysanne » di 20 jan 2009 10:48

Hallo allemaal,

Sinds een jaar heb ik een goede site gevonden waar al mijn sieraden op kunnen staan. Alleen het probleem is dat de site nu overvol is en ik geen plaatjes er meer op kan zetten. De afbeeldingen zijn al zo klein mogelijk en het zijn allemaal JPG bestanden.
Nou is mijn vraag:
Is het handig om een andere site erbij te maken en dan links op de andere site te zetten?
Of
Is het beter om een compleet nieuwe site te maken, waar meer ruimte is voor plaatjes.

Als het dus een compleet andere site gaat worden, hebben jullie dan ook nog tips van sites waar je een eigen site aan kunt maken. Het liefst natuurlijk gratis, of zo goedkoop mogelijk.

Groetjes Lysanne

Gebruikersavatar
[D]a.n.a.
Bead Discoverer
Berichten:39
Lid geworden op:za 07 jul 2007 11:38
Contacteer:

Re: mijn site

Bericht door [D]a.n.a. » zo 15 feb 2009 09:47

Sorry voor mijn late reactie, maar misschien heb je er nog wat aan.
Ik zou er zeker geen nieuwe site voor maken. Ik zou een account aanmaken bij een site als photobucket.com en daar je foto's plaatsen!!

Gebruikersavatar
Lysanne
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:vr 19 dec 2008 13:40
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: mijn site

Bericht door Lysanne » zo 15 feb 2009 20:06

[D]a.n.a. schreef:Sorry voor mijn late reactie, maar misschien heb je er nog wat aan.
Ik zou er zeker geen nieuwe site voor maken. Ik zou een account aanmaken bij een site als photobucket.com en daar je foto's plaatsen!!
Okey, ik zal er eens naar kijken. In ieder geval bedankt :wink:

Gesloten