Aaaaaarg! dot.tk

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:
Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door flapflap » di 30 sep 2008 23:37

Is mijn dot.tk URL opeens niet meer geldig! http://www.paars.tk" onclick="window.open(this.href);return false; is het, vanmiddag deed ie het nog!
En ik weet zeker dat ik aan hun minimum aantal bezoekers zit, en "offensive" kan het ook niet zijn als je je sieraden showt lijkt mij :?

Balen is dit zeg, ik heb echt ovral deze URL gebruikt, op allerlei startpagina's, visitekaartjes enz :x Echt niet leuk!

Ze zijn ook nog eens niet te bereiken, alles moet je vinden via de FAQ zeggen ze, nou ik heb een email adres gevonden voor problemen met betalingen en gewoon gebruikt, ik ben benieuwd of ik antwoord krijg. Zo niet dan ben ik het helemaal zat en doe ik nooit meer wat met dot.tk (terwijl ik best tevreden was... tot nu toe dan). Dan betaal ik nog liever een paar tientjes per jaar voor een betaald domein dan dat ik elke zoveel tijd opeens alles moet gaan wijzigen. BAH!
~Audrey~

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Lavilia » wo 01 okt 2008 07:08

Bij mij doet hij het gewoon, mijn site bedoel ik
groetjes ikke
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Sandra » wo 01 okt 2008 07:55

he dat is zwaar ^@#^%#@$%#@#@^T....raar zeg....nou ja hopelijk wordt het wel opgelost en hoef je niet al de links en banners enzo aan te passen, maar wel zwaar @^@%#@% dat het nu zomaar ineens plat ligt en je moet wachten tot ze er wat aan doen....

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Tara » wo 01 okt 2008 09:13

Bah, wat naar voor je, zeg :twisted: ik hoop dat het gauw weer goed komt!! :D
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
Bizzje
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:ma 29 sep 2008 21:42

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Bizzje » wo 01 okt 2008 09:30

flapflap schreef:Is mijn dot.tk URL opeens niet meer geldig! http://www.paars.tk" onclick="window.open(this.href);return false; is het, vanmiddag deed ie het nog!
En ik weet zeker dat ik aan hun minimum aantal bezoekers zit, en "offensive" kan het ook niet zijn als je je sieraden showt lijkt mij :?

Balen is dit zeg, ik heb echt ovral deze URL gebruikt, op allerlei startpagina's, visitekaartjes enz :x Echt niet leuk!

Ze zijn ook nog eens niet te bereiken, alles moet je vinden via de FAQ zeggen ze, nou ik heb een email adres gevonden voor problemen met betalingen en gewoon gebruikt, ik ben benieuwd of ik antwoord krijg. Zo niet dan ben ik het helemaal zat en doe ik nooit meer wat met dot.tk (terwijl ik best tevreden was... tot nu toe dan). Dan betaal ik nog liever een paar tientjes per jaar voor een betaald domein dan dat ik elke zoveel tijd opeens alles moet gaan wijzigen. BAH!

Mag ik vragen waarom je een dot.tk hebt?
Ik heb zelf ooit een dot.tk domein gehad, maar ik ging al snel over mijn limiet. Foto's, afhankelijk van hoe ze opgeslagen worden, kunnen toch wel wat dataverkeer opleveren. Vooral als je op verschillende startpagina's zit, visitekaartjes, of je foto's doorlinkt naar diverse fora.

Ik ken je site niet, heb dus ook geen idee of het verkoop enz is, maar wanneer je een professionelere uitstraling wil hebben, zou ik voor een 'gewoon' domein gaan (.nl oid).
De prijzen verschillen een beetje, maar ik betaal €26 voor mijn .nl domeinnaam + hostingpakket met 400mb opslag en 6000MB data.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Mar-JoYa » wo 01 okt 2008 10:18

Zag het gisteren, dacht dat het tijdelijk was :? Echt knap vervelend zeg, ik heb zelf ook vrij snel gekozen voor een betaalde naam enz. en ben er nog steeds blij om dat ik dat gedaan heb :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gitta
Bead Fan
Berichten:366
Lid geworden op:zo 19 jun 2005 17:52
Locatie:Egmond a/d Hoef

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Gitta » wo 01 okt 2008 16:57

Volgens mij doet hij het gewoon hoor.
Ik kom er in elk geval gewoon op.
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Sandra » wo 01 okt 2008 17:06

ik ook weer. :) fijn dat het weer is goed gekomen!

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door flapflap » wo 01 okt 2008 19:16

Ik verkoop vrijwel nooit sieraden, en al helemaal niet via internet, dus mijn paars.tk is eigenlijk meer een plek om gewoon mijn dingetjes te showen dan echt als verkoopsite bedoeld (het plan was er wel, en nog steeds eigenlijk, om er meer van te maken, maar tja wanneer de tijd ervoor :wink: ).


MAAR anyway, ik had dus dot.tk gemaild, en deze reactie kreeg ik vandaag van ze:
Dear Sir/Madam

Our system auto checks Dot TK domains to see if they are active (to stop domain squatters) and cancels them if the page is not found (this is in the T&C's of Dot TK). What has happened is that your site may have been down (even briefly) at the same time as we checked and then was subsequently cancelled.

We have reinstated your domain and apologize for the inconvenience.

Kind regards
Dot TK Support
Geweldig dus! Ik ben weer helemaal blij met ze. Netjes geregeld en nog excuus ook :D
~Audrey~

Gebruikersavatar
Bizzje
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:ma 29 sep 2008 21:42

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Bizzje » wo 01 okt 2008 22:00

netjes :yes:

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Aaaaaarg! dot.tk

Bericht door Mar-JoYa » do 02 okt 2008 09:17

Keurig zeg :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten