23-12: probleem met freewebs

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:
23-12: probleem met freewebs

Bericht door vicky stellwag » zo 23 dec 2007 10:13

Ik heb een gratis site via freewebs.
Ik wil nu nieuwe producten toevoegen en ik heb de foto's gekozen, de teksten erbij geplaatst maar nu blijft de boel hangen en lukt het uploaden niet.
Wie werkt nog meer met freewebs, en herkent dit?
Ik was allang blij dat ik een eigen site kon maken, maar als het uploaden niet meer lukt, heb ik er niet veel meer aan......
Vicky
What's life whithout beads

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 23 dec 2007 11:20

Zit je niet over je miliet van foto's (50 of 100)

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » zo 23 dec 2007 11:29

nee, nog lang niet.....ik ben nu aan het kijken of de bestanden niet te groot zijn...heb er nu een echt veel kleiner gemaakt, maar hij blijft nog hangen...ik heb nu freewebs maar een mail gestuurd.
What's life whithout beads

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » zo 23 dec 2007 16:09

ik heb zo globaal even gekeken op je website maar je hebt er iets van 50 a 60 foto's op staan en dat is toch meestal wel de liemiet.
Probeer eens een foto ergens op het internet te zetten en dan de eigenschappen van die foto up te loaden naar freewebs.
Even in stapjes.
Plaats een foto in bijvoorbeeld mijnalbum.
Dan klik je daar op eigenschappen en dan krijg je iets van http://www.mijnalbum.nl/huppeldepup.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Die code kopieer je en plak je bij freewebs in het ventster waar je de foto;s ook upload.
Dus je doet hetzelfde als een foto plaatsen vanaf je computer naar freewebs maar dan selecteer je er niet 1 van je computer maar ga je in datzelfde venster naar onderen en daar plak je dan de link.
Dan moet de foto het doen als het goed is.
Mocht het uploaden dan nog niet doen dan kan het dus aan freewebs liggen en anders ligt het aan je upload limiet.
Succes
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gesloten