Van Windows naar Apple overgestapt, nu nog webwinkel maken

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
annuh
Bead Interested
Contacteer:
Van Windows naar Apple overgestapt, nu nog webwinkel maken

Bericht door annuh » zo 18 nov 2007 17:17

Hallo's,

Ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Apple! Heb mijn windows XP het raam uit gegooid (bij wijze van ;-)). Maar nu ben ik op zoek naar een geschikt programma om mijn webwinkeltje mee te maken. Ik had/heb er een bij mijnwebwinkel (programma voor windows, gekocht bij het office centre), maar nu wil ik een nieuwe en eentje die ik dus op de mac kan maken.

Heeft iemand een goede tip voor mij of waar maken de mac gebruikers op dit forum gebruik van voor hun webshop?

Ik hoor graag van jullie

Groetjes,
Annemarie
Beter een gat in je hand, dan geen hand!

Daysleeper
Bead Designer

Bericht door Daysleeper » zo 18 nov 2007 21:24

Afhankelijk van wat voor computer je hebt, kun je alsnog windows programma's gebruiken. Als je een nieuwere Mac hebt met een Intel processor, kan je een partitie maken met daarop Windows, en daarop software gebruiken voor een webshop.

Zelf heb ik meerdere Apples (ik haat windows!) maar ik heb geen webshops dus softwaretips heb ik niet echt.

annuh
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door annuh » ma 19 nov 2007 21:26

Ik moet zeggen dat ik nu langzamerhand ook Mac-fan ben hoor! Wat een verademing met Windows.

Moet eerlijk bekennen dat ik er wel 2 jaar over heb gedaan om over te stappen, maar tot op heden nul komma niets geen spijt! En alles gaat zo makkelijk!

Ik wil er liever geen windows partitie opzetten. Ik ga nog even rustig verder rondsnuffelen wat ik als webshopje voor de mac kan vinden.

Groetjes,
Anne
Beter een gat in je hand, dan geen hand!

Gesloten