Allemaal leuk en aardig natuurlijk

Kan iemand mij helpen???

Alvast harterlijk bedankt!
Nee ik had zelf nog niks, ik heb alleen een beetje in word zitten rommelen. Ik heb nu dat NVU gedownload en dan wil ik iets publiceren maar dan kent hij mn gebruikersnaam nietsam schreef:Ik heb mijn site ook met NVU gemaakt.
Zelf vind ik het een fijn programma, en het fijnste vind ik nog, dat het gratis is![]()
Op internet staat er best veel over. Als je bijvoorbeeld NVU Tutorial googled, krijg je al best wat uitleg.
Of had je zelf al een programma? Waar je mee aan de slag was?
bleef bij mij ook hangen maar mijn handige neem heeft het opgelost.sam schreef:Ik upload alleen niet met NVU, dus dat weet ik niet precies, hoe dat werkt.
Dat werkte bij mij niet lekker, bleef steeds hangen.
Daar heb ik dan weer wat anders voor gezocht.
Soms is het wat hoor sites bouwen hihi
En welke uit het rijtje moet ik pakken? Of maakt dat niet zoveel uit?sam schreef:Hier staan ze
http://www.oldversion.com/program.php?n=wsftp" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit zijn de oudere versies, omdat de nieuwe een betaalde is
Hier ben ik zelf errug blij mee, heb er eigenlijk nooit problemen mee, een enkele keer, en dan werkt hij binnen een half uur weer
Je kunt een mailtje sturen naar de website beheerder.Jans schreef:Ik ben er intussen uit hoe het allemaal zo'n beetje werkt.. bedankt voor de tip![]()
![]()
Alleen ik krijg het nog steeds niet gepubliceert... Ik krijg nog steeds de melding dat ik niet kan inloggen terwijl het de goeie inlognaam is van de plek waar ik mn site heb ondergebracht.
Zijn er ook nog een andere mogelijkheid???
Kan iemand me hier mee helpen?
Dat zou ik echt super gewldig vinden