Visitekaartjes vistaprint
- karin v h
- Bead Designer
- Contacteer:
Beste kralenfreaks,
Graag wil ik jullie de volgende ervaring vertellen.
Ik had op veler advies mijn 250 visitekaartjes bij Vistaprint besteld.
Onderstaande mail heb ik vrijdag, maandag en vandaag gestuurd maar heb tot op heden nog niet 1 reactie gehad. Daarom wil ik hem jullie graag laten lezen. Ik weet n.l. dat er mensen zijn met goede ervaringen bij Vistaprint maar ik dus helaas niet.
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik bij u de volgende klacht neerleggen.
Net keek ik in de brievenbus en daar lagen mijn visitekaartjes allemaal 'LOS' in de brievenbus geen enveloppe of niets. Ik heb ze nageteld en het waren er 189 stuks waarvan er 19 bij zijn die ik zo in de prullenbak kan gooien omdat ze beschadigd en vuil zijn. Er zat ook helemaal geen plasticbandje omheen ze lagen zo verstrooid in tussen andere post van 'Sana' in de brievenbus.
Ik weet niet hoe dit komt maar ik vind het ongelofelijk en schandalig.
Ik vind het ook raar dat er geen enveloppe om zat(of bij lag) want hoe komen ze aan mijn adres - die moet iemand van de post dus hebben laten vallen of i.d. maar dit vind ik echt schandalig. Eigenlijk is het te triest voor woorden dat je ze zo krijgt afgeleverd.
Graag verneem ik van u wat u hieraan gaat en kunt doen.
Graag wil ik jullie de volgende ervaring vertellen.
Ik had op veler advies mijn 250 visitekaartjes bij Vistaprint besteld.
Onderstaande mail heb ik vrijdag, maandag en vandaag gestuurd maar heb tot op heden nog niet 1 reactie gehad. Daarom wil ik hem jullie graag laten lezen. Ik weet n.l. dat er mensen zijn met goede ervaringen bij Vistaprint maar ik dus helaas niet.
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik bij u de volgende klacht neerleggen.
Net keek ik in de brievenbus en daar lagen mijn visitekaartjes allemaal 'LOS' in de brievenbus geen enveloppe of niets. Ik heb ze nageteld en het waren er 189 stuks waarvan er 19 bij zijn die ik zo in de prullenbak kan gooien omdat ze beschadigd en vuil zijn. Er zat ook helemaal geen plasticbandje omheen ze lagen zo verstrooid in tussen andere post van 'Sana' in de brievenbus.
Ik weet niet hoe dit komt maar ik vind het ongelofelijk en schandalig.
Ik vind het ook raar dat er geen enveloppe om zat(of bij lag) want hoe komen ze aan mijn adres - die moet iemand van de post dus hebben laten vallen of i.d. maar dit vind ik echt schandalig. Eigenlijk is het te triest voor woorden dat je ze zo krijgt afgeleverd.
Graag verneem ik van u wat u hieraan gaat en kunt doen.
De Kralenprutser
Wat vervelend Karin! Ik heb toch het idee dat er bij de postbode iets "niet goed gegaan is"................
Zowel mijn man als ikzelf bestellen daar geregeld visitekaartjes en andere dingen. De kaartjes zitten altijd met een bandje erom in een doosje, stickers in een envelop etc. en bij meerdere dingen tegelijk zit alles nog eens in een doos.
Zowel mijn man als ikzelf bestellen daar geregeld visitekaartjes en andere dingen. De kaartjes zitten altijd met een bandje erom in een doosje, stickers in een envelop etc. en bij meerdere dingen tegelijk zit alles nog eens in een doos.
- karin v h
- Bead Designer
- Contacteer:
Hallo Nile,
Het kan de oorzaak zijn van de postbode het komt volgens mij met Sanda (of Santa?).
Maar dan is de doos waarschijnlijk niet goed dichtgeplakt. De postbode heeft er toch geen baat bij om de doos te openen en bij mij de kaartjes door de brievenbus te gooien en op straat?
Groetjes karin
Het kan de oorzaak zijn van de postbode het komt volgens mij met Sanda (of Santa?).
Maar dan is de doos waarschijnlijk niet goed dichtgeplakt. De postbode heeft er toch geen baat bij om de doos te openen en bij mij de kaartjes door de brievenbus te gooien en op straat?
Groetjes karin
De Kralenprutser
- Annelies1958
- Bead Dreamer
Ik ben bang dat je de postbode maar eens heel boos moet aankijken.
De kaartjes zitten in een doosje van pakweg 5x8x10 cm. En op dat doosje staat jou adres. En trackingcode. ZOver ik weet komt het pakketje uit GB.
Om de kaartjes zelf zit trouwens een transparant plastic bandje.
Absoluut een grote fout van de postbode cq postbezorger.
De kaartjes zitten in een doosje van pakweg 5x8x10 cm. En op dat doosje staat jou adres. En trackingcode. ZOver ik weet komt het pakketje uit GB.
Om de kaartjes zelf zit trouwens een transparant plastic bandje.
Absoluut een grote fout van de postbode cq postbezorger.
Groetjes, Annelies
- Annelies1958
- Bead Dreamer
We zitten tegelijk te typen ....karin v h schreef: Het kan de oorzaak zijn van de postbode het komt volgens mij met Sanda (of Santa?).
Groetjes karin
Je bedoelt Sandd ??? Eén van de '" concurenten" van TNT.
In principe hebben zij alleen maar brievenbuspost. Die dus echt in de brievenbus past. Zij kennen geen belzendingen. Net zoals Selektmail.
Onze zending is bezorgd door TPG. De trackingcode zit nog op 't doosje.
Postbodes die geen zin hebben om een pakje mee retour te nemen naar het postkantoor doen soms de vreemdste dingen. Pakjes platter maken zodat het toch door de brievenbus past (boekenclubpakjes). Of door het open (keuken)raam naar binnen gooien.
Groetjes, Annelies
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
ik heb even geprobeert het doosje door de brievenbus te duwen maar daar is hij dus net te groot voor. dus ik ben bang dat de postbode de kaartjes eruit heeft gehaald en erdoorheen heeft gegooid......
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- karin v h
- Bead Designer
- Contacteer:
@Eliina, dat zou goed kunnen misschien mag hij of wilde hij ook niet aanbellen omdat dat tijd kost - tijd is geld.....
Maar omdat ik niet weet wie hem bezorgd heeft kan ik ook niet klagen. Ik snap alleen Vistaprint niet dat ze niet een mailtje terugsturen. Ze kunnen toch reageren. Als ik van hun gewoon een mailtje had gehad dan had ik het nergens geplaatst en het gewoon voor mij gehouden.
Maar omdat ik niet weet wie hem bezorgd heeft kan ik ook niet klagen. Ik snap alleen Vistaprint niet dat ze niet een mailtje terugsturen. Ze kunnen toch reageren. Als ik van hun gewoon een mailtje had gehad dan had ik het nergens geplaatst en het gewoon voor mij gehouden.
De Kralenprutser
Dit kan hoor, bij mij komt de post bijna altijd rond 1en dit word bezorgtkarin v h schreef:@ Borger:
Jawel maar ik denk niet dat de TNT het heeft bezorgd. Het 's morgens rond 10.00 uur bezorgd en bij mij komt de post pas rond 14.30 uur dus ik weet niet wie het gedaan heeft.
door postbezorgers. Als het nogal rustig is kan het zijn dat deze vrij zijn.
En dan word de post bezorgt door postbodes. Klinkt misschien wat raar
maar zo werkt het.
edit: mijn pakjes van vistaprint worden altijd bezorgd door tnt en passen
ook niet door mijn bievenbus. Sandd en selectmail bezorgen geen pakketpost.
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta
Groetjes Gitta
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
bij ons komt 's ochtends ook heel soms 'stadspost'.. ik weet ook niet wat dat is.
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..