website laten maken

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:
website laten maken

Bericht door kralie » wo 20 jun 2007 06:58

ik zie wel een aantal topics over welke hosting ofzo beste gebruikt kan worden maar ik wil eigenlijk net iets anders.
ik wil eigenlijk een site laten maken, dus helemaal bouwen en dan het liefst later zelf nieuwe plaatjes etc erop kunnen zetten. m.a.w. ik wil (kan) het neit zelf doen. ik heb e rnu ook 1 maar dta is vrij simpel. gewoon met een winkelmandje maar dat wil ik niet meer. heb al een paar sites bekeken maar kom niet echt verder.
wie heeft er nog meer echt een site LATEN bouwen?
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
borger
Bead Starter
Berichten:63
Lid geworden op:wo 06 jun 2007 07:45
Locatie:Raalte
Contacteer:

Bericht door borger » wo 20 jun 2007 08:35

Heej,

http://www.m-bijoux.com is 'handgemaakt'

Gebruikersavatar
violetmoon_17
Bead Addict
Berichten:2018
Lid geworden op:wo 06 jul 2005 07:40
Locatie:ergens in Noord - Limburg
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » wo 20 jun 2007 08:53

Ik heb mijn site laatst helemaal opnieuw moeten maken, Hij is nog niet helemaal klaar. Ik moet alleen de foto's en teksten nog een beetje aanpassen.

Nadat een of andere grapjas het leuk vond om hem zodanig te hacken dat ik er niet meer op kon komen. :evil: :evil:

Ook deze is helemaal handgemaakt.
http://www.violetmoon.nl/nl


Ik heb deze keer ook het winkelwagentje. Als er iemand iets wil kopen kunnen ze via de mail contakt met me opnemen.
Laatst gewijzigd door violetmoon_17 op za 17 mei 2008 07:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Gebruikersavatar
Nathalie
Bead Interested
Berichten:163
Lid geworden op:vr 05 jan 2007 16:02
Locatie:Hengstdijk
Contacteer:

Bericht door Nathalie » wo 20 jun 2007 09:58

Mijn lief is grafisch ontwerper/webdesigner. En toevallig kan hij ze ook nog maken, ipv alleen ontwerpen :-D
Ik weet het, ik ben een bofkont :-)
Groetjes Nathalie

Gebruikersavatar
violetmoon_17
Bead Addict
Berichten:2018
Lid geworden op:wo 06 jul 2005 07:40
Locatie:ergens in Noord - Limburg
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » wo 20 jun 2007 10:05

violetmoon_17 schreef:Ik heb mijn site laatst helemaal opnieuw moeten maken, Hij is nog niet helemaal klaar. Ik moet alleen de foto's en teksten nog een beetje aanpassen.

Nadat een of andere grapjas het leuk vond om hem zodanig te hacken dat ik er niet meer op kon komen. :evil: :evil:

Ook deze is helemaal handgemaakt.
http://www.violetmoon.nl


Ik heb deze keer ook het winkelwagentje. Als er iemand iets wil kopen kunnen ze via de mail contakt met me opnemen.
Edit:

er vergeten bij te zetten, zelf gemaakt (met de hulp van vriendlief) en in eigen beheer. :lol:
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sam » wo 20 jun 2007 11:13

Toevallig had ik het gister met iemand over Webdesign.
Ik vind veel prijzen toch wel erg hoog. :(
Niet dat die mensen dat niet verdienen hoor, of overdreven duur zijn, maar ik vind het gewoon echt een hoop geld.
Zelf zou ik dat er liever niet aan uit geven, en gelukkig heb ik zelf nog wel een beetje kunnen knutselen. Ook al is dat dan misschien niet helemaal professioneel in de ogen van de "echte"webdesigners, maar ik vind het meer dan voldoende, om die prijs uit te sparen :wink:

Veel nuttige tips heb ik dan ook niet denk ik.... alleen dat er veel verschil in prijs is, dus goed kijken, voor je iemand uit kiest denk ik...

Succes!

Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Bericht door kralie » zo 24 jun 2007 09:11

ik heb nu een prijsopgave van 350 euro voor het compleet bouwen van een website, gewoon ook met direct een winkelmandje erbij.
en daarvoor krijg je dan ook een beheerprogramma dus dan hoef je niet elke maand te betalen voor wijzigingen zge maar en kan je gewoon zelf, schijnt heel makkelijk, plaatjes en teksten evranderen.
vind jouw site ook erg mooi(zannalee) maar die kende ik al he :wink:
zeeland
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 24 jun 2007 10:53

Tjemig, van dat geld kun je waanzinnig veel kraaltjes kopen. Bedoel dit niet lullig of zo, maar ben wel blij dat ik het zelf aardig red en nog op mijn man, het forum en boekjes terug kan vallen :oops: Vind het dus best veel geld ( dan bedoel ik niet dat mensen het niet mogen vragen hoor, dus dat het bedrag niet terecht zou zijn, want ze zullen er ook veel tijd en energie in steken :wink: )
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Bericht door kralie » zo 24 jun 2007 11:13

ja ik vind het idd ook erg veel geld dus twijfel nog maar ik ben gewoon een leek. en daar schijnt een programma bij te zitten wat heel makkelijk werkt ?
we;l veel kraaltjes ja.
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sam » zo 24 jun 2007 11:16

Je kunt het, als je dat wilt hoor, op zn minst proberen.
Het is in het begin even pluizen, maar als je het een beetje door krijgt, kun je al gauw iets leuks maken.

Inderdaad net als Mar-JoYa, kan ik het ook niet super goed... maar we hebben toch leuke sites, vind ik zelf :D

En ruim 300 euro uitgespaard!!!!! :D :wink:

Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Bericht door kralie » zo 24 jun 2007 11:20

ja dat ziet er wle goe duit. maar waarin heb je dta dan gemaakt? hoe heet zo een programma?
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
sam
Bead Fanatic
Berichten:1925
Lid geworden op:za 24 sep 2005 18:45
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door sam » zo 24 jun 2007 11:36

Je kunt Frontpage gebruiken, die is heel makkelijk te doen, want die heeft ook iets weg van Word.
Enige probleem daarmee is, dat hij niet altijd goed te zien is, bij mensen die iets anders gebruiken dan Internet Explorer.

Nu heb ik hem met NVU gemaakt, die lijkt heel erg op Frontpage.
Is ook een gratis programma... zal anders wel eens een link voor je zoeken, waar je hem kunt downloaden, als je wilt?

Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Bericht door kralie » zo 24 jun 2007 12:13

ja lijkt me goed plan!
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
joyas
Bead Professional
Berichten:1628
Lid geworden op:di 19 okt 2004 14:17
Locatie:rotterdam
Contacteer:

Bericht door joyas » zo 24 jun 2007 12:15

Ik kan ook een website voor je bouwen.
Mijn man is it-er hij helpt mij bij de technische dingen.
Ik heb zelf al het een en ander zelf gemaakt.
Stuur me een pb dan stuur ik je de links van de sites (mijn eigen wel te verstaan)
eyes are the windows of your soul

Gebruikersavatar
Siem
Bead Professional
Berichten:1502
Lid geworden op:do 18 aug 2005 15:28
Locatie:Rijen
Contacteer:

Bericht door Siem » zo 24 jun 2007 12:29

Ik heb de mijne met een programma gemaakt, die erg makkelijk werkt. Ik vind het zonde om er geld aan uit te geven om een ander je site te laten maken. Er zijn genoeg programma's of website's waar je heel gemakkelijk je eigen site mee en op kan maken!

Gesloten