Anti kopieer code
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ik weet niet of jullie er al van hadden gehoord, maar er bestaat een anti kopieer code om je website te beschermen. Ze zijn er in verschillende vormen, zoals:
Niet selecteren
Geen rechtermuisknop (met of zonder alert)
Geen print screen en geen imagebalkje.
Als iemand deze wilt hebben, stuur evenjes een privebericht, dan zoek ik ze op.
Niet selecteren
Geen rechtermuisknop (met of zonder alert)
Geen print screen en geen imagebalkje.
Als iemand deze wilt hebben, stuur evenjes een privebericht, dan zoek ik ze op.
W0000000T.
- Daysleeper
- Bead Designer
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
http://www.leejoo.nl" onclick="window.open(this.href);return false; >> hier heb ik veel scriptjes vandaan; iets als dit zal er ook wel bij zijn 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ja, 2 van de 4 die ik beschreven had.Mar-JoYa schreef:http://www.leejoo.nl >> hier heb ik veel scriptjes vandaan; iets als dit zal er ook wel bij zijn
W0000000T.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
ik ben er zelf nogal tegen. sommige klanten die zoeken de url van een plaatje op via de rechtermuisknop -> eigenschappen, en ik zelf maak alle tekst die ik lees zwart met de muis, dat vind ik makkelijker lezen. En inderdaad, als ze willen kopieren lukt het wel..
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Daysleeper
- Bead Designer
Kopieerproof is heel lastig.
Je kunt inderdaad met een script de foto's beveiligen tegen rechtermuistoets.
Maar als iemand een foto wil hebben is het heel makkelijk om het te omzeilen. De persoon vraagt gewoon via 'Beeld' > 'Bron' de HTML code op en zoekt naar de bestandsnaam van de foto. ( en pad, bijvoorbeeld /img/foto.jpg ).
Dat pad zet je achter de domeinnaam en voila... de foto...
Dan wel rechtermuistoets en de foto is binnen.
Maar het blokkeren van rechtermuistoets houdt wel de minder ervaren internetters tegen.
Het is maar net wat je er mee wilt bereiken.
Als je niet wilt dat je foto's door anderen misbruikt worden, dan kun je misschien een watermerk in je foto zetten. Die krijgen ze er niet zomaar uit. (wel als 1 afbeelding opslaan en niet als layers).
Succes!!
grtz Sacha
Maar als iemand een foto wil hebben is het heel makkelijk om het te omzeilen. De persoon vraagt gewoon via 'Beeld' > 'Bron' de HTML code op en zoekt naar de bestandsnaam van de foto. ( en pad, bijvoorbeeld /img/foto.jpg ).
Maar het blokkeren van rechtermuistoets houdt wel de minder ervaren internetters tegen.

Als je niet wilt dat je foto's door anderen misbruikt worden, dan kun je misschien een watermerk in je foto zetten. Die krijgen ze er niet zomaar uit. (wel als 1 afbeelding opslaan en niet als layers).

Succes!!
grtz Sacha
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Ja, das waar. Maar er zijn mensen die het watermerk eruit knippen.Sacha schreef:Kopieerproof is heel lastig.
Maar het blokkeren van rechtermuistoets houdt wel de minder ervaren internetters tegen.![]()
Als je niet wilt dat je foto's door anderen misbruikt worden, dan kun je misschien een watermerk in je foto zetten. Die krijgen ze er niet zomaar uit. (wel als 1 afbeelding opslaan en niet als layers).![]()
Succes!!
grtz Sacha
Zo heb ik eens van iemand gehoord die blend maakt (meerdere plaatjes in elkaar gegumd, als je wilt weten hoe zo een eruit ziet zet het maar, ik maak ze ook)
dat ze met koeieletters haar naam midden op de blend heeft gezet en dat iemand anders de naam eruit had geknipt. Oftewel: heel de blend was verrot. En de kcopycat had ook haar eigen naam erin gezet.
W0000000T.