Je kan jatten, of je kan jatten!! :@

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:
Je kan jatten, of je kan jatten!! :@

Bericht door Eliina » za 19 mei 2007 18:50

nou zeg heb ik wéééér..... alweeeeeeeer iemand die mijn site gebruikt heeft als 'inspiratie'. Kom op zeg!!!! Als je sieraden maakt moet je toch wel redelijk creatief zijn?! Ik heb die persoon al een berichtje gestuurd:
Nou ik wil niet lullig doen, maar ik vind jou site wel verdacht veel op die van mij lijken. Je hebt míjn achtergrond gejat en je hebt ook nog míjn tekst gejat. Als je jat moet je het natuurlijk wel goed doen. Ga maar eens bij sieraden -> tips kijken op je site en kijk op mijn site bij bestellen. De tekst is precies hetzelfde, wat toevallig!!!!!!! En ook nog het woordje ALTIJD is ook nog eens hetzelfde dikgedrukt. Goh wat toevallig. Ik ben hier dus niet blij mij want dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.

kom op je maakt sieraden dan moet je wel creatief zijn dan kan je toch ook zelf wel je site verzinnen? Je had het bijvoorbeeld ook even kunnen vragen of je mijn achtergrond mocht lenen. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik hoop dat je je site snel verandert en dat je ook je eigen zelfgeschreven tekst erop zet want dit pik ik niet. Weet je wel hoeveel werk ik eraan heb gehad om alles zo te maken? En dan neem jij zo klakkeloos mijn woorden over...

Ik hoor het wel.

Elina van http://www.ElinaBijoux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou ik heb me toch wel redelijk ingehouden nog. Ik hoop dat ze hier goed van schrikt en dat ze gauw haar site veranderd..
Als je de sites wilt vergelijken PB maar!

groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » za 19 mei 2007 18:59

Aaarghh.. das heel vervelend zeg. Vooral omdat jou site er zo goed uitziet gebruiken sommige mensen hem waarschijnlijk als voorbeeld, maar je kan daar ook te ver in gaan :?

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » za 19 mei 2007 19:02

echt zooo asociaal!!!
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » za 19 mei 2007 19:24

Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent!

Gebruikersavatar
Nessae
Bead Lover
Berichten:493
Lid geworden op:di 21 nov 2006 13:37
Locatie:Breukelen

Bericht door Nessae » za 19 mei 2007 19:51

ik kan me voorstellen dat je boos bent. Het is ook niet leuk. Je bent heel druk geweest met je eigen site (neem ik aan) en dan jatten ze (lees kopieëren ze het!)

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » za 19 mei 2007 21:01

ik en Elina weten allebei wie het is ze zit hier op het forum...
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

elina1985
Bead Reader
Berichten:14
Lid geworden op:zo 06 aug 2006 09:11
Contacteer:

Bericht door elina1985 » za 19 mei 2007 21:13

Tegenwoordig, moet je van niets verschieten!
Echt vervelend!

groetjes

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » za 19 mei 2007 22:37

Inspiratie opdoen is 1 ding, maar kopieren.... Ik vind dat je het goed opgelost hebt door een mailt te sturen en niet meteen hier de website met naam en toenaam te noemen! Hou de eer aan jezelf.
Hopelijk lost deze persoon het snel op!
(ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om jouw site eens te bekijken, ik snap dat iemand hem kopieert :P : hij is prachtig!!)

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » zo 20 mei 2007 10:19

Ja inderdaad maarja toch heb ik het liever niet. En mij gaat het ook niet om de persoon maar gewoon omdat het gebeurt.. kheb nog geen reactie terug gekregen hoop dat ik die snel krijg.

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » zo 20 mei 2007 10:31

Eliina, ik vind het heel lullig voor je. Je hebt zelf een mooie originele website, en dan wordt je idee en creativiteit gejat. Dat is gewoon naar.

Trouwens, wat een lieve kat op je nieuwe avatar!

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » zo 20 mei 2007 10:41

Ja mijn trots Mickey haha! Wat een fotomodel he! :P

Het enige wat ik van internet heb gehaald is de achtergrond, die is niet zelf te maken. De achtergrond was eerst hele andere kleuren iets van blauw ofzo en die heb ik zelf oranje gemaakt.
De orginele achtergrond heb ik van een site gehaald waar allemaal achtergronden op staan en waar ze vrij te gebruiken zijn. Dus inderdaad er is wat van internet gehaald maar nee ik heb het dus niet gejat! En het is dan wel heeeel toevallig als een andere kralensite ook opeens die achtergrond heeft.. dan denk ik: zoek zelf het hele net af! Ik heb ook heeel lang naar de juiste achtergrond gezocht!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » zo 20 mei 2007 11:30

maar zij heeft hem in wit oranje, heb jij hem dan zelf een ander kleurtje gegeven? ja zeker..
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » zo 20 mei 2007 14:40

Angelaa schreef:maar zij heeft hem in wit oranje, heb jij hem dan zelf een ander kleurtje gegeven? ja zeker..
Hoe bedoel je?

Ze heeft trouwens net geantwoord en het blijkt dat haar vader de site had gemaakt en alvast tekst erop had gezet. Ze wou dat ook nog gaan veranderen. Het is nu wel goed dus ik denk dat er wel een slotje op mag, ik heb mijn doel bereikt!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gesloten