Eigen site maken

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
kraaltje
Bead Producer
Contacteer:
Eigen site maken

Bericht door kraaltje » zo 01 apr 2007 12:15

Via een neef van mijn kwam ik op http://www.mijndomein.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en zag dat daar een site pakket voor 29 euro per jaar incl btw
Dit is natuurlijk niet duur.
maar heb ik hier veel aan dat was eigenlijk mijn vraag
HomeStel je vraagLoginVerhuizenWebmailContactProdukten en prijzen
Je domeinnaam + email + je website hosten kost nu 29,- euro per jaar. We streven er naar de goedkoopste en beste te zijn.

HIeronder wat er allemaal in zit:

Totaalpakket: vanaf € 29,- per jaar (incl. BTW)
• Je eigen domeinnaam.
• 500 MB schijfruimte.
Ruim voldoende voor 5000 pagina's foto's en tekst.
• Ongelimiteerd dataverkeer (Fair Use Policy)

Wat kan ik hier nu precies mee?
Moet ik zelf een site ontwerpen of zijn daar standaard sjablomen voor (net zoals bij freewebs.com bijv)

Ik vraag het jullie maar omdat ik niet zo goed weet wat alles precies inhoud. :oops:
En hoe zit dat met dataverkeer? kan ik onbeperkt mensen laten kijken op mijn site?
Veel vragen en ik hoop dat jullie wat antwoorden voor mij hebben

Groetjes Esther
(sorry als ik deze vraag misschien 2 keer stel maar kon geen ander topic hier zo over vinden)
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » zo 01 apr 2007 12:19

Je moet even hier kijken http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=23328" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb ik deze week heel veel vragen gesteld hierover en goeie antwoorden gekregen.

Hoop dat je er wat aan hebt :D
Groetjes Nancy

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » zo 01 apr 2007 12:49

Ik stel me daar twee vragne bij:
- hoe kan het dat je ongelimiteerde bandwidth hebt? Voor hen zou het heel veel kosten als je een site gaat maken met bvb veel filmpjes om te downloaden enz.
- zij kunnen volgens mij niet zeggen dat 500 mb gelijk is aan meer dan 5000 paginas. Als je heel grote fotos hebt, ben je daar al veel sneller.

Die twee dingen lijken mj heel vaag en daarom zou ik het zelf niet al te snel doen.

Je zal trouwens je eigen site moeten maken bvb met kladblok.

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » zo 01 apr 2007 13:35

Bij de ongelimiteerd bandwidth staat, Fair use Policy.
Wat betekent dat zij jou kunnen aanspreken op het gebruik, als zij vinden dat je meer dan gemiddeld verkeer hebt.
Wat meer dan gemiddeld is bepalen zij, en weet jij dus niet.
Dit gaat vaak goed, maar het kan een haakje of oogje zijn :wink:

Verder is 500 MB best veel, dus daar zou je genoeg aan moeten hebben.
Als je geen dramatisch grote dingen wilt plaatsen!!

Hij ziet er verder goed uit, je weet alleen niet precies, wat je dataverkeer mag zijn.

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » wo 04 apr 2007 09:33

heeft iemand zijn site bij meindomein.
Het klinkt allemaal zo leuk maar is het ook zo leuk
Ik wil wel 30 euro in het jaar betalen maar dit bedrag niet per maand betalen

Groetjes Esther

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » wo 04 apr 2007 10:20

Eerlijk gezegd vertrouw ik dit niet helemaal. op een andere site zag ik ergens in kleine lettertjes staan dat de overschreden bandwidth 0,90 cent per bandwidth kost ofzo. Ook is 500mb veelste veel, dat is eigenlijk zonde dat je voor zoveel ruimte eigenlijk toch meer betaald dan nodig is.
Kijk anders op http://www.webreus.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, daar kost het inclusief domeinnaam €16,50 per jaar. Want volgens mij hebben wel meer mensen van dit forum hun webspace daar en kan je aan ze vragen wat hun ervaringen zijn.
Succes ermee!

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » wo 04 apr 2007 12:33

Ik heb het ook via webreus en ben zeer tevreden over ze.
Groetjes, Zus

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » wo 04 apr 2007 12:46

Ik wil ook binnekort een eigen site gaan maken, het liefst dan ook een .nl site. Kan je ook gebruik maken van frontpage? En is het erg moeilijk om het er dat bij zulke sites op te krijgen met plaatjes enz erbij en te wijzigen.
Ben namelijk geen wonder in zulke sites maken :roll: mischien soms ook te ongeduldig, een vriendin van me gaat me waarschijnlijk helpen met het desgin van de site maar ik wil haar niet steeds lastig vallen als ik bv een nieuwe ketting erop wil hebben
:engel: Groetjes Eveline

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » wo 04 apr 2007 13:03

Zus schreef:Ik heb het ook via webreus en ben zeer tevreden over ze.
Zijn er nog haken en ogen aan?
Kun je veel foto's plaatsen?
is er ook mogelijkheid tot een winkelwagen?
Moet je dit met fotoshop doen of zijn er ook standaard frames?

Ik heb heel veel vragen dus hoop dat je er een paar kunt beantwoorden

Verder dacht ik aan de naam
http://www.sieradenvanesther.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Is dit wat of hebben jullie nog andere namen?
kraaltjes
kraaltje
kralen

is allemaal al bezet maar wilde het wel simpel houden
Dus niet met - of zo

Groetjes Esther

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » wo 04 apr 2007 13:09

Ik, althans mijn man heeft de algemene site gemaakt met Fontpage, de webshop is via een betaald programma (mijn webwinkel 4) gedaan. Kijk anders eens op de site en als je vragen hebt hoor ik het wel, want over het technische vlak moet ik toch aan mijn man vragen.
We hebben het goedkoopste pakket en we hebben nog heel veel ruimte over.

Haken en ogen ben ik niet tegen gekomen, mijn man heeft de site ergens aangemeld (moet ik vanavond aan hem vragen waar ook alweer) en dan krijg je elke week/maand een mail om te kunnen zien hoe vaak de site eruit ligt. Heb het nu voor het tweede jaar en is er misschien in totaal 2 uurtjes uit geweest wegens onderhoud en dat gebeurd meestal 's nachts, dus dan merk je er niets van.
Groetjes, Zus

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » wo 04 apr 2007 14:03

Kraaltjes schreef:Ik wil ook binnekort een eigen site gaan maken, het liefst dan ook een .nl site. Kan je ook gebruik maken van frontpage? En is het erg moeilijk om het er dat bij zulke sites op te krijgen met plaatjes enz erbij en te wijzigen.
Ben namelijk geen wonder in zulke sites maken :roll: mischien soms ook te ongeduldig, een vriendin van me gaat me waarschijnlijk helpen met het desgin van de site maar ik wil haar niet steeds lastig vallen als ik bv een nieuwe ketting erop wil hebben
Ja hoor is heel simpel om te veranderen. Je slaat het bestand gewoon op je computer en d.m.v. uploaden naar ftp programma krijg je het op je site. En als je dat wat aan het bestand verandert gewoon opnieuw uploaden. Als je vriendin laat zien hoe je de fotos erop kan plaatjes kan je dat daarna makkelijk zelf doen.

groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » wo 04 apr 2007 15:11

moet je dan perse met pfotoshop werken of kan dat zonder dit programma

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » wo 04 apr 2007 15:29

Eliina schreef:
Kraaltjes schreef:Ik wil ook binnekort een eigen site gaan maken, het liefst dan ook een .nl site. Kan je ook gebruik maken van frontpage? En is het erg moeilijk om het er dat bij zulke sites op te krijgen met plaatjes enz erbij en te wijzigen.
Ja hoor is heel simpel om te veranderen. Je slaat het bestand gewoon op je computer en d.m.v. uploaden naar ftp programma krijg je het op je site. En als je dat wat aan het bestand verandert gewoon opnieuw uploaden. Als je vriendin laat zien hoe je de fotos erop kan plaatjes kan je dat daarna makkelijk zelf doen.

groetjes Elina
:D Dat klinkt hoopgevend! :) Krijg er al zin om een eigen site te maken :wink: maar goed eerst nog even hard voor school werken hahahah :oops:
:engel: Groetjes Eveline

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » wo 04 apr 2007 15:55

kraaltje schreef:moet je dan perse met pfotoshop werken of kan dat zonder dit programma
Ik gebruik ook regelmatig Paint voor mijn site, gewoon uit Windows.
Werkt prima :wink:
Het is meer het bestandssoort, waar je op moet letten... JPEG enzo... dan doet hij het gewoon!

Ralf
Bead Anonymous

Vertrouwen??

Bericht door Ralf » ma 14 mei 2007 15:03

Eliina schreef:Eerlijk gezegd vertrouw ik dit niet helemaal. op een andere site zag ik ergens in kleine lettertjes staan dat de overschreden bandwidth 0,90 cent per bandwidth kost ofzo. Ook is 500mb veelste veel, dat is eigenlijk zonde dat je voor zoveel ruimte eigenlijk toch meer betaald dan nodig is.
Kijk anders op http://www.webreus.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, daar kost het inclusief domeinnaam €16,50 per jaar. Want volgens mij hebben wel meer mensen van dit forum hun webspace daar en kan je aan ze vragen wat hun ervaringen zijn.
Succes ermee!

Groetjes Elina
Hier is eigenlijk niet veel aan te vertrouwen. Je zult overal gebonden zijn aan een Fair Use Policy tenzij er heel duidelijk bij staat hoeveel Gb/Mb je per maant aan verkeer mag hebben! Verder maakt het echt niet uit of je nu een ruimte huurt van bijv.: 100Mb voor €15,- of 1500Mb voor €24,- per jaar! Heb je altijd genoeg als je hele grote foto-shows wilt plaatsen.
Zelf zit ik nu bij http://www.hosting2go.nl/ dit werkt erg lekker! En als je vragen hebt zijn die binnen een paar uur beantwoord.
0,90 cent per bandwidth kost ofzo
Je zult vast bedoelen dat je 0,90 cent (heel normaal) moet be talen per overschreden Gb, nu kan ik je vertellen dat je wel heel veel moet doen om dit te bereiken en zeker als je al 20Gb per maand erbij krijgt.

Gesloten