Is dit wat zo?

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Eyrah
Bead Interested
Contacteer:
Is dit wat zo?

Bericht door Eyrah » wo 21 mar 2007 08:13

Ik ben bezig met mijn website. Nu ben ik nog maar beginnertje in het hele gebeuren dus daarom mijn vraag of dit wat is.....

Het is een eerste opzetje he dus verwacht nog niet teveel! En de sieraden (maar 4 geloof ik) zijn er opgezet als voorbeeld hoe het gaat worden...of althans hoe ik denk dat het goed is.

Graag jullie (liefst opbouwend hihi) kritiek en tips.

Dit is de url:

http://members.home.nl/mjbaas/itsybitsybeady/
Afbeelding

Nessae
Bead Lover

Bericht door Nessae » wo 21 mar 2007 08:20

het ziet er erg mooi uit. Alleen ik vind de prijzen laag! Maar dat moet je zelf weten. Maar het is een duidelijke en overzichtelijke site

Eyrah
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Eyrah » wo 21 mar 2007 08:24

Nou heel eerlijk, ik weet echt niet wat ik zou moeten vragen voor mijn eigen creaties . Veels te bang bij het prijzen bedenken dat ze denken: ja die is gek! hihi

Dus als iemand een tip heeft qua prijs indicatie hoe je dat ongeveer moet berekenen, dan graag :)

en Nessae, bedankt voor het compliment! :P
Afbeelding

Nessae
Bead Lover

Bericht door Nessae » wo 21 mar 2007 08:31

Eyrah schreef:Dus als iemand een tip heeft qua prijs indicatie hoe je dat ongeveer moet berekenen, dan graag :)
Ik ben ook altijd te bang dat ik te veel vraag maar doe meestal de koste van de kralen en 5 euro voor het maken. Kom meestal tussen de 10 en de 15 euro uit! Vind ik persoonlijk een leuk prijsje.

Eyrah
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Eyrah » wo 21 mar 2007 08:33

*blunder* ik zie net in mn logo een typfout Handmade met een T LOL
Ga ik snel ff veranderen
Afbeelding

Crazylizz
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Crazylizz » wo 21 mar 2007 08:43

Hoi Eyrah,

De opzet van je site ziet er goed uit! Rustig en overzichtelijk. Ik heb niet alles helemaal bekeken, maar in de gauwigheid vielen me twee dingen op:

-Er zit een spelfoutje in je logo bovenaan (er staat 'handmate', moet 'handmade' zijn)
-De tekst van je algemene voorwaarden staat gecentreerd, dat komt een beetje rommelig over. Misschien is het een idee om die tekst in een tabel (van 1 vakje) te zetten en de randen van de tabel 0 pixels te maken. De tabel kun je dan centreren (staat de tekst toch in het midden maar wat beter leesbaar) en door de borderdikte van 0 pixels zie je de randen niet.

Verder zo gauw even geen aanmerkingen. Ga zo door, volgens mij wordt het een hele mooie site! :applaus:

Qua prijs reken ik ook meestal de kosten plus ongeveer 5 euro voor het maken. Soms iets meer, soms iets minder, beetje op gevoel... :D
When you're lonely
Reach out your hand
And feel my presence

Crazylizz
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Crazylizz » wo 21 mar 2007 08:44

:lol: Onze berichtjes hebben elkaar gekruist zie ik :lol:
When you're lonely
Reach out your hand
And feel my presence

Eyrah
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Eyrah » wo 21 mar 2007 08:50

Hahaha ja idd, ik heb het nu aangepast, zag er wel heel lullig uit hihi

Bedankt voor de tip, ga m gelijk ff uitvoeren want ik vond dat ook wel rommelig maar wilde graag alle tekst in het midden hebben.
Afbeelding

Joska
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Joska » wo 21 mar 2007 08:52

Hai hai,

Ik vind de sierdaen en de lay out erg mooi maar vind de maten voor kindersieraden aan de grote kant... er staat bijvoorbeeld een armband op van 17cm dit is erg lang, tenzij je je richt op tieners maar dan zou ik het weer geen kindersieraden noemen.

groetjes Joska
Blijf jezelf, er zijn al genoeg anderen!

Eyrah
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Eyrah » wo 21 mar 2007 09:00

Nee dat klopt helemaal. Ik had de sieraden er even opgezet om te laten zien hoe het eruit ziet als er dus afbeeldingen in gezet worden ;)
Die armand is nl helemaal niet te koop want die draag ik zelf hihi
Was alleen dus om ff een voorbeeld te geven :)
Stond ook in mn eerste berichtje.

En voor tieners wilde ik eigenlijk ook maar die vallen niet graag onder de naam kinderen, daar heb je gelijk in hihi
Zal ff kijken hoe ik dat anders kan gaan doen dan
Afbeelding

Joska
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Joska » wo 21 mar 2007 09:16

:lol: Sorry hoor, ben nog niet helemaal onder de "wakkeren"geloof ik... eerst koffie hahahahaha
Blijf jezelf, er zijn al genoeg anderen!

Inekes
Bead Lover
Contacteer:

Leuk

Bericht door Inekes » wo 21 mar 2007 09:19

Lekker frisse site, erg leuk. Qua prijzen vind ik NIET dat je laag zit. Als je echt commercieel wilt en ervan "moet" leven, OK, dan kun je meer vragen ook vanwege het maakloon.
Ik ben zelf hobby-ist met kralen en kan niet alles dragen wat ik maak 8) . Dus wil ik de rest best verkopen. Ik ben blij als ik de investering (materiaal) er uit heb. Ik rond de prijs wel iets naar boven af, maar kom dan op het soort prijzen uit dat jij hebt.
Voordeel is dat je een lagere drempel hebt en kunt concurreren tegen goedkope sieraden uit ketens (Kruidvat, Action e.d.).
Maar uiteraard is dat je eigen keuze!
Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions

Eyrah
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Eyrah » wo 21 mar 2007 09:24

Joska schreef::lol: Sorry hoor, ben nog niet helemaal onder de "wakkeren"geloof ik... eerst koffie hahahahaha
Geeft niks Joska, ik was er ook wel erg vroeg bij met mn vraag hahaha

Inneke:
Ja daar zit ook wat in. Ach eerst maar zien of het sowieso wel wil lopen, voor hetzelfde geldt vind niemand het de moeite om te kopen hihi
Ik moet ook nog leuke dingetjes maken voor erop hoor maar wacht daarmee tot ik ook wat dingen met fimo erop kan zetten :)
Afbeelding

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » wo 21 mar 2007 11:24

Mooie site maar toch een paar kleine dingetjes,

- Als ik jou was zou ik je logo wat beter opslaan, zodat die wat scherper wordt, hij komt wat wiebelig over bij mij.
- de button van beads/bedels is kleiner als de rest, die van armbanden en home ook iets trouwens.
- Ik vind het jammer dat je niet met frames werkt, zo moet je de hele tijd eerst naar home en dan weer naar een andere pagina, misschien een idee om alle button in elke pagina te zetten?
- Ik denk dat je dat 'in voorraad' wel bijna weg kan laten, als je erboven zet dat ieder sieraad 'uniek' is?
- Ik zie dat je je fotos met photobucket op je site hebt gezet, kan dat niet beter op je eigen webspace?
- Verder zou ik toch een titel bovenaan de pagina zetten, want je hebt nu wel de button bovenaan staan maar daarnaast staan ook nog 2 buttons als je snapt wat ik bedoel.

Verder is de site heel mooi hoor, leuke kleurtjes ook!

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Nietje
Bead Discoverer

Bericht door Nietje » wo 21 mar 2007 11:52

Hij ziet er inderdaad leuk uit!
En de prijzen, tsja, iets aan de lage kant, maar dat moet ieder toch voor zichzelf bepalen vind ik.
Groetjes,
Anita..

Gesloten