Eindelijk na ongeveer 2 jaar.....
Eindelijk heb ik een site-je naar mijn goesting!!!!!!
Deze site is vooral bedoeld om de mensen die interesse hebben te laten zien wat ik zoal maak. Momenteel staan er nog niet zo heel veel fotootjes op maar dat zal snel veranderen. Ook is het nog de bedoeling om bij de afdeling - uit collectie - de foto"s in het vergroot te laten zien door op de foto te klikken maar dat lukt me nog niet echt, dus hier moet ik me de komende dagen nog eens op toeleggen.
http://www.beadalie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze site is vooral bedoeld om de mensen die interesse hebben te laten zien wat ik zoal maak. Momenteel staan er nog niet zo heel veel fotootjes op maar dat zal snel veranderen. Ook is het nog de bedoeling om bij de afdeling - uit collectie - de foto"s in het vergroot te laten zien door op de foto te klikken maar dat lukt me nog niet echt, dus hier moet ik me de komende dagen nog eens op toeleggen.
http://www.beadalie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes peeke
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
katskralen schreef:Maar in je gastenboek is de cursor erg moeilijk te zien, misschien dat je daar nog een mouw aan kan passen?

Groetjes peeke
Peeke schreef:katskralen schreef:Maar in je gastenboek is de cursor erg moeilijk te zien, misschien dat je daar nog een mouw aan kan passen?Oei bij mij zie je hem goed staan, kan wel zijn het is nogal een lichte achtergrond en dan met een witte cursor. Hangt misschien van scherm tot scherm af. Toch bedankt voor je bedenkingen, dan kan ik er aan werken
![]()
![]()
Tja, die foto's daar ben ik echt wel lang mee bezig geweest om mijn goesting te vinden, ik weet niet hoeveel foto's ik in het totaal geprobeerd heb maar het zullen er wel enkele honderd zijndekker schreef:mooie foto´s, leuk dat je ze ook in je klimop hebt gehangen of op een steen hebt gelegd![]()

Zoals je kan zien zijn er ook enkele anders getrokken, maar ik denk dat ik in het vervolg verder ga in het natuurthema

Groetjes peeke
Ziet er mooi uit, ik zit nu nog op de home pagina maar ik zie dat je "je" en "u" heel erg doorelkaar heen gebruikt:
ik zou het ook fijn vinden als je uw mening in het gastenboek zou plaatsen.
en je kan mij een duidelijke beschrijving bezorgen kan ik steeds proberen dit voor u na te maken
Niet heel erg storend maar ik zou of overal je of overal u en uw van maken
Verder niks op aan te merken eigenlijk
ik zou het ook fijn vinden als je uw mening in het gastenboek zou plaatsen.
en je kan mij een duidelijke beschrijving bezorgen kan ik steeds proberen dit voor u na te maken
Niet heel erg storend maar ik zou of overal je of overal u en uw van maken

Verder niks op aan te merken eigenlijk

- Kaatje Kraal
- Bead Producer
- Contacteer: