nieuwe naam
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Beetje lastige vraag
Mijn website heet nu AngelaBijoux maar ik wil eigenlijk naar een andere naam het liefst Italiaans maar ik kan niets verzinnen, weten jullie misschien iets.
Reden van naamsverandering.
- Er zijn al zoveel Bijoux-en
- Abonnement loopt bijna af wil naar een andere host.
- Ben er op uit gekeken.
Mijn website heet nu AngelaBijoux maar ik wil eigenlijk naar een andere naam het liefst Italiaans maar ik kan niets verzinnen, weten jullie misschien iets.
- Er zijn al zoveel Bijoux-en
- Abonnement loopt bijna af wil naar een andere host.
- Ben er op uit gekeken.
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik heb he gevraagd aan mijn vriendin die italiaans is, en sieraden betekend in het italiaans: gioiello
dus niet echt geschikt.. ik zal er nog even over nadenken.
Groetjes Elina
dus niet echt geschikt.. ik zal er nog even over nadenken.
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Re: nieuwe naam
Dat probleem had ik ook. Ookal is het bij mij nu nog bijoux, vind hem toch erg leuk. Mijn echte nieuwe website is nog in de maak. Succes met de nieuwe naam. Misschien kan je iets met je naam doen maar dan niet met bijoux.Angelaa schreef:Beetje lastige vraag
- Er zijn al zoveel Bijoux-en- Abonnement loopt bijna af wil naar een andere host.
- Ben er op uit gekeken.
- especially-sierada
- Bead Fan
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Zie volgend topic http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=26257" onclick="window.open(this.href);return false;
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Voor mij klinkt dat meer richting Spaans. Ik weet niet of het zo is hoor, maar zo klinkt het.Bieketjuh schreef:lagrima de pérola, tranen van parels, weet niet zeker of het helemaal juist is zo, mijn italiaans is niet echt super!
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.