Een vraag.......

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Christina
Bead Believer
Contacteer:
Een vraag.......

Bericht door Christina » wo 21 jan 2004 11:39

Hi meiden ik heb een vraag: Is Domeinregistratie prijs 27,50 en Hostingplek 9,00 duur??? Ik weet het zelf niet en dacht misschien weten jullie het en wat jullie ervan vinden.. :?
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 21 jan 2004 11:48

volgens mij is de domainnaam duur ja!! probeer anders eens http://www.widexs.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of waar we ook een goede ervaring mee hebben!
http://www.intension.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; beide gebruiken wij hier thuis en voor de forums die we hebben! Als je bij Intensions een jaar webhosting neemt ben je 30 euro kwijt en heb je 50 kb maar je moet maar even kijken!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 21 jan 2004 11:53

15,- is de gemiddelde kosten voor het registreren van een .nl domeinnaam, er komt wel eenmalig 10,- voor het registreren zelf bij, dus op zich is het niet zo duur, als het al inclusief de eenmalige kosten zijn. vrijwel alle bedrijven vragen eenmalig kosten voor het registreren (circa 10,-) en vervolgens ieder jaar een bedrag voor de domeinnaam zelf (15,- voor .nl domeinnamen en ik dacht 30,- voor .com domeinnamen).

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 21 jan 2004 11:53

Hoi Ria en Sandra ..He onwijs bedankt!! Ja net zo als alle andere wil ik ook mijn website ...Iemand wil hem voor mijn bouwen gratis MAAR dan komt er onderin ergens een promotie{reclame} onderin ik weet niet of deze aanbod aantrekkelijk is..
Laatst gewijzigd door Christina op wo 21 jan 2004 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 21 jan 2004 11:54

ken je de persoon die de site wil maken? kijk als het een vriend is die dan wel verwijzing naar zijn eigen site wil zou ik het doen, maar als het een onbekend bedrijf is zou ik eerst wat meer uithoren.

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 21 jan 2004 11:58

Ja ik ken hem van mijn andere hobby.. hij is webdesigner van beroep..
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 21 jan 2004 12:36

nou waarom niet zou ik zeggen? anders vraag je of hij wat beter kan laten zien hoe het zal worden ofzo...

Christina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Christina » wo 21 jan 2004 12:59

erug he..ik weet totaal nix!! {weet niet eens waar ik over praat} met de handen ben ik goed maar als het over dit ''soort dingen gaat???Sandra ik heb hem gemaild over het een en ander en wacht af ..en ja als het moet bouw ik hem zelf :shock: ik bedoel als ik zeg dat ik een kleine twee jaar geleden niet eens een muis kon vasthouden????Nou ja in ieder geval bedankt! Ik vind het heel lief en weet nu iets meer !!!
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Gesloten