Welke camera gebruiken jullie
Tot voor kort kon ik de camera van ( ex vriend ) lenen.
Maar dat houdt nu dus op.
Ik wil er graag zelf 1 aanschaffen en ben benieuwd met welke camera jullie fotograferen en hoe jullie ervaringen zijn.
Hij had een canon powershot G3 maar deze is natuurlijk al weer verouderd.
Groetjes
Miranda
Maar dat houdt nu dus op.
Ik wil er graag zelf 1 aanschaffen en ben benieuwd met welke camera jullie fotograferen en hoe jullie ervaringen zijn.
Hij had een canon powershot G3 maar deze is natuurlijk al weer verouderd.
Groetjes
Miranda
Wij hebben de Canon Powershot A95. Hele mooie kleuren en een goede auto-zoom functie voor close-up. Ook goed handmatig in te stellen. Het enige nadeel is: Als je 'foto tonen na opnemen' aan hebt staan, duurt het heel lang voordat je weer de volgende foto kunt nemen. Maar als je die optie uit hebt staan, gaat het wél snel.
Ik weet niet hoe de G-serie is, maar over het algemeen komen de powershots goed uit de bus.
Ik weet niet hoe de G-serie is, maar over het algemeen komen de powershots goed uit de bus.
Als je digitale spiegelreflexcamera wil kan je kijken naar http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ototoestel" onclick="window.open(this.href);return false; . Die kosten wel al snel rond de 1000,- .
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Mee eens Johan, ik maak ook wel eens foto's met de niet zo heel erg dure camera van mijn moeder, en daar komen erg leuke foto's uit. Het belangrijkste is (in mijn leken-ogen) belichting.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
Wicked Flower
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Hallo, ik heb een vraagje. Ik 'mag' een digitale camera op mijn verjaardag, en ik vroeg me af of het zin heeft om een goedkope te nemen. Ik zie soms wel camera's van rond de 89 euro. Kun je daarmee goed fotograferen of is dat niks? sorry, maar heb er echt nog geen verstand van. Daar zal dan wel niet zo'n macro-opname knopje op zitten?
Ik hoef nog niet per se spullen te verkopen, dus superdeluxe hoeft het niet te zijn, maar duidelijke foto's op mijn webpagina zou wel leuk zijn. Als ik er echt geen duidelijke foto's mee kan maken, dan kan ik misschien beter sparen voor een andere.. Of oefenen met een goedkopere, maar er valt niet veel te oefenen aan een automatisch gevalletje... denk ik...
Ik hoef nog niet per se spullen te verkopen, dus superdeluxe hoeft het niet te zijn, maar duidelijke foto's op mijn webpagina zou wel leuk zijn. Als ik er echt geen duidelijke foto's mee kan maken, dan kan ik misschien beter sparen voor een andere.. Of oefenen met een goedkopere, maar er valt niet veel te oefenen aan een automatisch gevalletje... denk ik...
Als je 1 wil met veel mogelijkheden en goede kwaliteit, kijk naar fuji finepix, weet niet welke versies tegenwoordig, ik had iets van s500, vele kralen van creadream zijn daarmee gefotografeerd
kostte toen tussen de 250 en 350, weet niet meer precies, maar dan heb je alle mogelijkheden, en goede kwaliteit.
Bedankt voor je reactie sandra, maar ik durf juist niet zo'n dure camera te vragen... daarom vroeg ik me af wat je hebt aan een camera van rond de 100 oiro.
Ik heb even gekekn in de mediamarkt folder: wat betekent bv een zoom van 15.8-17.4 en instelbaar tot 1600 ISO? (dat is iets met het licht toch?)
Ik heb even gekekn in de mediamarkt folder: wat betekent bv een zoom van 15.8-17.4 en instelbaar tot 1600 ISO? (dat is iets met het licht toch?)
Je kan dan het beste even langs een winkel denk ik, en laten adviseren, bv bij mediamarkt. Kijk anders ook naar http://www.vergelijk.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; .
belangrijkste in jouw geval is denk ik macro opnames en kunnen puzzelen met licht.
belangrijkste in jouw geval is denk ik macro opnames en kunnen puzzelen met licht.
Ik heb ME/CVS en dus totaal geen energie om naar zo'n winkel te gaan en een verhaal aan te horen wat ik totaal niet opneem. Mijn vader had ook al allemaal documenten gestuurd naar mij, maar die kan ik dus ook niet lezen...
Daarom vrioeg ik hier of het evt. wat kan zijn, anders moet mijn vader het maar zelf uitzoeken hoor.