HELPPPPPPPP wat te doen tegen plagiaat?

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:
HELPPPPPPPP wat te doen tegen plagiaat?

Bericht door Eliina » do 11 jan 2007 17:01

Nou fijn, geef ik iemand tips en help ik iemand met het maken van de website, blijkt het gewoon dat ze mijn eigen geschreven tekst jat!! Namelijk mijn bestelvoorwaarden. Ik ben daar hartstikke lang mee bezig geweest, en dan zo klakkeloos overnemen pffffff........ Nu zegt diegene dat ze dat niet heeft gedaan? Wat kan ik hier tegen doen? Is wel heel toevallig of niet? Iemand tips?

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gebruikersavatar
alida
Bead Believer
Berichten:202
Lid geworden op:di 12 okt 2004 08:10
Locatie:Zutphen
Contacteer:

Bericht door alida » do 11 jan 2007 17:38

Tja Elina, volgens mij kun je daar weinig tegen doen. Het is jouw woord tegen die andere.

Het is natuurlijk niet leuk, flink balen. Helemaal als je haar hebt geholpen.
:cry: :cry: :cry:
Groetjes
Alida

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » do 11 jan 2007 17:51

Ja daarom, vooral als ik zie dat me dat zo niet in dank word afgenomen. Maar om die site nou te gaan hacken gaat ook weer zo ver whaha :lol: Is maar een grapje hoor ;) Anders vraag ik het diegene nog wel een keer, en anders wil ik haar naam hier ook wel gaan vermelden (ze zit ook hier op het forum), maar zo ben ik nou ook weer niet, ik vind dat ze het gewoon moet veranderen!

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..