HELPPPPPPPP wat te doen tegen plagiaat?
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Nou fijn, geef ik iemand tips en help ik iemand met het maken van de website, blijkt het gewoon dat ze mijn eigen geschreven tekst jat!! Namelijk mijn bestelvoorwaarden. Ik ben daar hartstikke lang mee bezig geweest, en dan zo klakkeloos overnemen pffffff........ Nu zegt diegene dat ze dat niet heeft gedaan? Wat kan ik hier tegen doen? Is wel heel toevallig of niet? Iemand tips?
Groetjes Elina
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ja daarom, vooral als ik zie dat me dat zo niet in dank word afgenomen. Maar om die site nou te gaan hacken gaat ook weer zo ver whaha
Is maar een grapje hoor
Anders vraag ik het diegene nog wel een keer, en anders wil ik haar naam hier ook wel gaan vermelden (ze zit ook hier op het forum), maar zo ben ik nou ook weer niet, ik vind dat ze het gewoon moet veranderen!
Groetjes Elina

Groetjes Elina
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik kan als het goed is wel aantonen dat ik mijn site al veel langer heb..alida schreef:Het is jouw woord tegen die andere

Hoi Eliina,
Het is idd flink balen, en heel flauw. Zeker omdat je die persoon geholpen hebt met de website is dit echt wel 'stank voor dank'. Maar ik zou er verder ook geen woorden meer aan vuilmaken, allemaal zonde van de moeite. Je kunt je tijd vast beter besteden, bijvoorbeeld aan het maken van sieraden
Je hebt sowieso al een voorsprong op haar omdat zij het uitgelegd moest krijgen. En jij hebt de eer van 100% eigen werk
Heb trouwens even op je site gekeken, en die ziet er echt super uit!