HELPPPPPPPP wat te doen tegen plagiaat?
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Nou fijn, geef ik iemand tips en help ik iemand met het maken van de website, blijkt het gewoon dat ze mijn eigen geschreven tekst jat!! Namelijk mijn bestelvoorwaarden. Ik ben daar hartstikke lang mee bezig geweest, en dan zo klakkeloos overnemen pffffff........ Nu zegt diegene dat ze dat niet heeft gedaan? Wat kan ik hier tegen doen? Is wel heel toevallig of niet? Iemand tips?
Groetjes Elina
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ja daarom, vooral als ik zie dat me dat zo niet in dank word afgenomen. Maar om die site nou te gaan hacken gaat ook weer zo ver whaha
Is maar een grapje hoor
Anders vraag ik het diegene nog wel een keer, en anders wil ik haar naam hier ook wel gaan vermelden (ze zit ook hier op het forum), maar zo ben ik nou ook weer niet, ik vind dat ze het gewoon moet veranderen!
Groetjes Elina

Groetjes Elina
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik kan als het goed is wel aantonen dat ik mijn site al veel langer heb..alida schreef:Het is jouw woord tegen die andere

Hoi Eliina,
Het is idd flink balen, en heel flauw. Zeker omdat je die persoon geholpen hebt met de website is dit echt wel 'stank voor dank'. Maar ik zou er verder ook geen woorden meer aan vuilmaken, allemaal zonde van de moeite. Je kunt je tijd vast beter besteden, bijvoorbeeld aan het maken van sieraden
Je hebt sowieso al een voorsprong op haar omdat zij het uitgelegd moest krijgen. En jij hebt de eer van 100% eigen werk
Heb trouwens even op je site gekeken, en die ziet er echt super uit!
En voor degene die dus de tekst heeft overgenomen: Zielig hoor, kun je zelf niks verzinnen? (wie de schoen past...)
Het is idd flink balen, en heel flauw. Zeker omdat je die persoon geholpen hebt met de website is dit echt wel 'stank voor dank'. Maar ik zou er verder ook geen woorden meer aan vuilmaken, allemaal zonde van de moeite. Je kunt je tijd vast beter besteden, bijvoorbeeld aan het maken van sieraden

Je hebt sowieso al een voorsprong op haar omdat zij het uitgelegd moest krijgen. En jij hebt de eer van 100% eigen werk

Heb trouwens even op je site gekeken, en die ziet er echt super uit!
En voor degene die dus de tekst heeft overgenomen: Zielig hoor, kun je zelf niks verzinnen? (wie de schoen past...)
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Flauw zeg! help je iemand nemen ze jou teksten over... geval van stank voor dank
wat je eraan kan doen ik denk niet veel je kan degene verzoeken dr eigen tekst te schrijven en als ze dat niet doet denk ik dat je er niet veel aan kan doen
degene zou gewoon zelf iets moeten verzinnen of iedergeval in eigen woorden iets kunnen schrijven
wat je eraan kan doen ik denk niet veel je kan degene verzoeken dr eigen tekst te schrijven en als ze dat niet doet denk ik dat je er niet veel aan kan doen
degene zou gewoon zelf iets moeten verzinnen of iedergeval in eigen woorden iets kunnen schrijven
Groetjes Kruimel
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Gewoon een berichtje sturen met het vriendelijke verzoek het te wijzigen, jij weet dat je het eerder geschreven hebt en nu geef je ook nog aan dat je het kunt bewijzen dus ga je erachter aan toch. Ik heb daar zo'n bloedhekel aan. Lastig is alleen dat als ze het een beetje aanpassen dat dat genoeg KAN zijn, hoeft niet. Er is zoiets als copyright en daar zijn wel regels voor ook op het net. In het ergste geval kun je hier zelfs een rechtzaak van maken dussss mailen kan altijd
SUCCES 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Haha nee hoor zo ver hoeft het ook alweer niet te gaan, ze is van mijn leeftijd en ze zit hier ook op het forum, en mijn site is natuurlijk gewoon veel mooier
Maar het gaat er gewoon om dat ze dat gewoon moet veranderen, orgineel zijn is ook niet zo moeilijk..... Ook had ik een mailform gemaakt, ze wou weten waar die vandaan kwam, nou dan zeg ik dat gewoon. Als ze het nou gewoon gevraagd had, dan had ze best mijn bestelvoorwaarden kunnen gebruiken als hulpmiddel, maar nu heeft ze bijna alleen het rekeningnummer enzo veranderd... Pfff doe even orgineel..
Ook zo flauw dat ze gaat zeggen dat haar site eerder klaar was, ik heb al een hele tijd deze site, die was toen nog nooit 100% af geweest, maar die teksten had ik er wel opgezet alleen nog niet alle sieradenfoto's.
Als je graag de teksten wil vergelijken, moet je maar even pben dan zeg ik het wel op welke site je moet kijken als iemand wil.
Groetjes Elina

Maar het gaat er gewoon om dat ze dat gewoon moet veranderen, orgineel zijn is ook niet zo moeilijk..... Ook had ik een mailform gemaakt, ze wou weten waar die vandaan kwam, nou dan zeg ik dat gewoon. Als ze het nou gewoon gevraagd had, dan had ze best mijn bestelvoorwaarden kunnen gebruiken als hulpmiddel, maar nu heeft ze bijna alleen het rekeningnummer enzo veranderd... Pfff doe even orgineel..
Ook zo flauw dat ze gaat zeggen dat haar site eerder klaar was, ik heb al een hele tijd deze site, die was toen nog nooit 100% af geweest, maar die teksten had ik er wel opgezet alleen nog niet alle sieradenfoto's.
Als je graag de teksten wil vergelijken, moet je maar even pben dan zeg ik het wel op welke site je moet kijken als iemand wil.
Groetjes Elina
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ik wil ook gewoon met dit topic bereiken dat ze het verwijderd, want ze leest dit vast nog wel. Ik heb heus niks persoonlijks tegen haar maar ik vind dat je dit dan wel een beetje 'professioneel' en 'vriendschappelijk' aan kan pakken, het moet toch niet te gortig worden dat we allemaal beveiligingen op onze sieradensites moeten gaan zetten omdat een paar mensen graag wat dingen van anderen kopiëren??!!
- dutch_dayz
- Bead Producer
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Ja helaas, ik ben ook weken bezig geweest om een goede indeling te verzinnen, heel veel dingen uitgeprobeerd, kleuren te verzinnen, hoe ik mijn sieraden wilde tonen enz. enz.
En als dan iemand ziet bij mij goh wat leuk doe ik dat maar ook word ik daar niet blij van.
Het is net alsof jij aan een kunstwerk bent begonnen, en dat iemand anders het laatste likje verf eraan geeft, en gelijk met een grote foto op de voorpagina van de krant komt, en alle eer krijgt.... (zo voelt het iig een beetje, niet zo overdreven hoor
)
En als dan iemand ziet bij mij goh wat leuk doe ik dat maar ook word ik daar niet blij van.
Het is net alsof jij aan een kunstwerk bent begonnen, en dat iemand anders het laatste likje verf eraan geeft, en gelijk met een grote foto op de voorpagina van de krant komt, en alle eer krijgt.... (zo voelt het iig een beetje, niet zo overdreven hoor