Frames frontpage
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Ben aan een zoveelste poging begonnen om een website te maken, ditmaal met frontpage.
Ik heb frames gebruikt. Daar moest je een 'initial page' kiezen, dit heb ik gedaan en de 'index-pagina' hiervoor gekozen.
Nu geraak ik er echter niet uit hoe ik nu dat frame kan toepassen voor de pagina kettingen, armbanden, enz.
Help!
Hilfe!
Au secour!
Kan iemand me wat wijzer maken?
Groetjes, Katrien
Ben aan een zoveelste poging begonnen om een website te maken, ditmaal met frontpage.
Ik heb frames gebruikt. Daar moest je een 'initial page' kiezen, dit heb ik gedaan en de 'index-pagina' hiervoor gekozen.
Nu geraak ik er echter niet uit hoe ik nu dat frame kan toepassen voor de pagina kettingen, armbanden, enz.
Help!
Hilfe!
Au secour!
Kan iemand me wat wijzer maken?
Groetjes, Katrien
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi neem eens een kijkje op mijn site, besatat uit 4 frames, boven, links, midden en een frame waar de kleine fotootjes op verschijnen die je vervolgens in het middenframe opent.
Maak een nieuwe pagina, met de goede frame indeling, indien je een link maakt moet je even je doelframe kiezen, rechtermuisknop eigenscahppen hyperlink en dan doelframe.....dan kan je het gewoon aanklikken waar de link geopend moet worden!
Succes
Maak een nieuwe pagina, met de goede frame indeling, indien je een link maakt moet je even je doelframe kiezen, rechtermuisknop eigenscahppen hyperlink en dan doelframe.....dan kan je het gewoon aanklikken waar de link geopend moet worden!
Succes
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik heb nog een vraagje:
Ik heb de framespagina 'index' genoemd, de welkomstpagina heet home.htm
Als ik de site open wordt dit juist weergegeven, maar als ik dan naar de kettingenpagina ga, en dan terug naar home, dan komt er een foutmelding.
Iemand enig idee wat ik bedoel, en enig idee waaraan dit kan liggen?
Ik heb de framespagina 'index' genoemd, de welkomstpagina heet home.htm
Als ik de site open wordt dit juist weergegeven, maar als ik dan naar de kettingenpagina ga, en dan terug naar home, dan komt er een foutmelding.
Iemand enig idee wat ik bedoel, en enig idee waaraan dit kan liggen?
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: