Upgrade freewebs

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:
Upgrade freewebs

Bericht door Haematodipsia » do 03 aug 2006 17:34

Ik heb besloten mijn freewebs account te upgraden. Ik heb verleden maand mijn bandwidth overschreden en de stie staat vol.

Ik heb de link naar mijn site uit mijn profiel gehaald, heel veel mensen van het forum keken op mijn site waardoor mijn bandwidth overschreden werd en er dus een grote reclame verscheen. Om te vermijden dat het opnieuw gebeurd heb ik dus de link weggehaald. Ik wil niemand op zijn tenen trappen, maar het zorgde er wel voor dat mogelijke klanten niet op mijn website kwamen.

Ik ben nog altijd blij dat ik mijn site liet zien en commentaar erover kreeg om te verbeteren.

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Re: Upgrade freewebs

Bericht door madebyme » zo 31 aug 2008 19:00

Hallo, ik heb een vraagje hierover. Weet iemand misschien hoeveel mensen er per maand ongeveer op een freewebs-site kunnen komen?

Alvast bedankt.
m.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Upgrade freewebs

Bericht door Sandra » zo 31 aug 2008 19:02

hangt er vanaf hoe groot jouw plaatjes zijn en hoe lang ze bij je blijven surfen. ;) kan dus niet echt een aantal opnoemen...

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Re: Upgrade freewebs

Bericht door madebyme » zo 31 aug 2008 19:06

Sandra schreef:hangt er vanaf hoe groot jouw plaatjes zijn en hoe lang ze bij je blijven surfen. ;) kan dus niet echt een aantal opnoemen...
Ow vandaar, ik had er geen idee van wat dat precies betekende, dus ik dacht ik vraag maar.
Ik heb een gratis site overigens.

Gesloten