Heeft iemand van jullie ook een site op eigensite.nl? Hoe ga je te werk als je een bestelling krijgt? Ik snap niet hoe ik een faktuur kan mailen. Of ben ik nu erg dom?
Groetjes Heleen
Eigensite bestelling
Groetjes, Heleen
O ik zie al hoe je het kan doen... Klik op "bestellingen" onder hoofdmenu. (als je nog geen bestellingen hebt, kan je er even fictief één aanmaken) Je drukt op het papier-icoontje dat voor je bestelling staat, dan opent je bestelling. Bovenaan zie je staan in het blauw/wit: "sla deze bestelling op". Dan kan je 'm op je pc opslaan en zo bij je e-mail stoppen. Je kan 'm daarnaast ook uitprinten.
En o ja; houdt alsjeblieft je bestellingen in de gaten op je managersite want ik heb pas 2 bestellingen misgelopen omdat ik geen melding in mijn mailbox had gekregen dat er uberhaupt bestellingen waren geplaatst!!
Klacht is al richting eigensite....
En o ja; houdt alsjeblieft je bestellingen in de gaten op je managersite want ik heb pas 2 bestellingen misgelopen omdat ik geen melding in mijn mailbox had gekregen dat er uberhaupt bestellingen waren geplaatst!!

Klacht is al richting eigensite....
Groetjes Nancy
Ik zal mijn best doen 
* Je gaat uiteraard naar http://aangevraagdenaam.eigensite.nl/manager
* Linksboven zie je Hoofdmenu en dan daaronder "bestellingen" aanklikken
* Rechts van de pagina zie je dan onder nieuwe bestellingen een bestelling staan met een geel notitieblok achtig icoontje, dit icoontje klik je aan. De bestelling opent dan in een nieuw klein venster.
* Helemaal bovenin zie je twee blauwe icoontjes met witte letters. De één met "print deze bestelling" en de ander met "sla deze bestelling op". Deze laatste klik je aan en dan opent er een apart venstertje en klik dan op opslaan. Je kan 'm dan opslaan op je computer.
Ik hoop dat het nu lukt... Laat je het nog even weten?

* Je gaat uiteraard naar http://aangevraagdenaam.eigensite.nl/manager
* Linksboven zie je Hoofdmenu en dan daaronder "bestellingen" aanklikken
* Rechts van de pagina zie je dan onder nieuwe bestellingen een bestelling staan met een geel notitieblok achtig icoontje, dit icoontje klik je aan. De bestelling opent dan in een nieuw klein venster.
* Helemaal bovenin zie je twee blauwe icoontjes met witte letters. De één met "print deze bestelling" en de ander met "sla deze bestelling op". Deze laatste klik je aan en dan opent er een apart venstertje en klik dan op opslaan. Je kan 'm dan opslaan op je computer.
Ik hoop dat het nu lukt... Laat je het nog even weten?
Groetjes Nancy