Eigensite bestelling

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Petito
Bead Starter
Contacteer:
Eigensite bestelling

Bericht door Petito » di 27 jun 2006 16:34

Heeft iemand van jullie ook een site op eigensite.nl? Hoe ga je te werk als je een bestelling krijgt? Ik snap niet hoe ik een faktuur kan mailen. Of ben ik nu erg dom?

Groetjes Heleen
Groetjes, Heleen

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » di 27 jun 2006 18:43

Ik heb een eigensite.nl site maar ik werk eigenlijk niet met de facturen... (heb het ook nog nooit geprobeerd eigenlijk...)

Ik geloof dat je het op je managersite bij bestellingen, linksbovenin kan vinden, als ik het goed heb
Groetjes Nancy

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » di 27 jun 2006 18:49

O ik zie al hoe je het kan doen... Klik op "bestellingen" onder hoofdmenu. (als je nog geen bestellingen hebt, kan je er even fictief één aanmaken) Je drukt op het papier-icoontje dat voor je bestelling staat, dan opent je bestelling. Bovenaan zie je staan in het blauw/wit: "sla deze bestelling op". Dan kan je 'm op je pc opslaan en zo bij je e-mail stoppen. Je kan 'm daarnaast ook uitprinten.

En o ja; houdt alsjeblieft je bestellingen in de gaten op je managersite want ik heb pas 2 bestellingen misgelopen omdat ik geen melding in mijn mailbox had gekregen dat er uberhaupt bestellingen waren geplaatst!! :?

Klacht is al richting eigensite....
Groetjes Nancy

Petito
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petito » di 27 jun 2006 20:47

Dank je voor je reactie. Ik open de bestelling dus met het blauwe computer icoontje? Maar dan zie ik geen blauw/wit sla deze bestelling op. Kan je me nog iets verder helpen misschien?
Groetjes, Heleen

Nancy79
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » di 27 jun 2006 21:56

Ik zal mijn best doen ;)

* Je gaat uiteraard naar http://aangevraagdenaam.eigensite.nl/manager
* Linksboven zie je Hoofdmenu en dan daaronder "bestellingen" aanklikken
* Rechts van de pagina zie je dan onder nieuwe bestellingen een bestelling staan met een geel notitieblok achtig icoontje, dit icoontje klik je aan. De bestelling opent dan in een nieuw klein venster.
* Helemaal bovenin zie je twee blauwe icoontjes met witte letters. De één met "print deze bestelling" en de ander met "sla deze bestelling op". Deze laatste klik je aan en dan opent er een apart venstertje en klik dan op opslaan. Je kan 'm dan opslaan op je computer.

Ik hoop dat het nu lukt... Laat je het nog even weten?
Groetjes Nancy

Gesloten