Freewebs vraagje - foto met frontpage

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:
Freewebs vraagje - foto met frontpage

Bericht door Kraaltjes » zo 18 jun 2006 18:04

:D Hallo allemaal

Ik zit een beetje te expimiteren met freewebs.com en dan een eigen pagina erop krijgen met frontpage. Dat is nu gelukt alleen foto die in het bestand staan krijg ik op op internet alleen maar een kruisje te zien :?
Wat doe ik fout?
Voor de rest snap ik nog niet veel van frontpage zoals hoe je een van een knop verder te gaan naar een andere pagina. Iemand die dit toevallig mij kan uitleggen :) ?

Groetjes Eveline
:engel: Groetjes Eveline

DreamS
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door DreamS » zo 18 jun 2006 18:07

Je moet de foto ook appart uploaden :)
Afbeelding

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » zo 18 jun 2006 18:09

:wink: Ah dat verklaard al waarom die er niet komt te staan. Waar kan ik dat doen? Netzoals hier op het forum een plaatje neerzetten met de codes ?

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 18 jun 2006 19:40

Net zoals je de tekstpagina upload naar je site, zo doe je dat ook met je foto. Dus de foto opzoeken in de juiste directory, en ook de verkleinde foto (als je die hebt), en dan naar je site uploaden (ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd?).
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » zo 09 jul 2006 12:21

:oops: Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd, ik snap je uitleg wel heb het alleen nog niet uitgeprobeerd. :)
Ik heb nu even z'on kant en klaar ding genomen, alleen ik kan geen eens al me oorbellen foto's erop krijgen. Dus ik ga maar eens opzoek naar een andere oplossing :(

Gesloten