winkelwagentje op site plaatsen, hoe??

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Droomsieraad
Bead Anonymous
Contacteer:
winkelwagentje op site plaatsen, hoe??

Bericht door Droomsieraad » za 13 mei 2006 16:04

Hoii

Ik heb een eigen site, http://www.droomsieraad.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , maar zonder een winkelwagentje..dit vind ik een groot gemis. Weet iemand hoe ik deze simpel erbij kan voegen zonder mijn hele site te moeten omgooien?>

Ik hoor het graag

Groetjes
Leontien (leontien@droomsieraad.nl)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 13 mei 2006 18:45

Ik weet er niet zo heel veel van, maar volgens mij kan dat alleen als je een winkelprogramma hebt gekocht. Of als je heel veel van html weet.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

CarolineG
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door CarolineG » zo 14 mei 2006 07:54

Als je al een eigen domain hebt kan je er software voor kopen zodat je een heel winkelsysteem krijgt. Dan moet je inderdaad wel je hele site omgooien en ook wat verstand van PHP hebben dan sql databases, of het laten installeren door je hosting bedrijf, soms doen ze dat gratis, soms kost dat ook geld.

Helemaal zelf doen vergt heel veel kennis van html, javascript en allerlei andere dingen...

Persoonlijk vind ik de investering in een winkelwagensysteem, software dus, een hele goede.
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

Gesloten