een .nl site voor meer/betere verkoop?
Ik zou heel graag aan een .nl site willen beginnen. Nu vraag ik me af of dit bij de meeste van osn heeft geholpen bij de verkoop.
Dus: Heb je na het beginnen van je .nl site meer verkocht?
Ik heb nu een eigensite.nl maar daar krijg ik dus echt helemaal niets mee verkocht....
Groetjes Lisa
edit: MODJES, kunnen jullie mijn bericht even bij Website's plaatsen ipv hier? Thanx!
Dus: Heb je na het beginnen van je .nl site meer verkocht?
Ik heb nu een eigensite.nl maar daar krijg ik dus echt helemaal niets mee verkocht....
Groetjes Lisa
edit: MODJES, kunnen jullie mijn bericht even bij Website's plaatsen ipv hier? Thanx!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
Ik denk dat het niet uit maakt, je moet er al vanuit gaan dat je via je site niks verkoopt! Er zijn namelijk zovéél site's met sieraden dat de mensen heel veel keus hebben!
Op zich heb ik wel wat verkocht via mijn site maar niet dat je zegt zo wat verkoop ik veel zeg dat doe ik meer op beurzen en markten.
Op zich heb ik wel wat verkocht via mijn site maar niet dat je zegt zo wat verkoop ik veel zeg dat doe ik meer op beurzen en markten.
<font size=2 color=FF00FF>Groetjes van een kraal verslaafde </font>
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
- Contacteer:
Ook ik heb een .nl site, met ook de webwinkel met kinderkleding erbij.
Via de site verkoop ik maar heel weinig sieraden; het meeste gaat toch via via. De mensen willen het toch ook graag van tevoren kunnen zien en passen, merk ik.
Wat ik wel vrij regelmatig via de site verkoop, maar dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik er ook kinderkleding bij heb, zijn kindersetjes (meestal op bestelling, met een naam erin).
Via de site verkoop ik maar heel weinig sieraden; het meeste gaat toch via via. De mensen willen het toch ook graag van tevoren kunnen zien en passen, merk ik.
Wat ik wel vrij regelmatig via de site verkoop, maar dat zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik er ook kinderkleding bij heb, zijn kindersetjes (meestal op bestelling, met een naam erin).
Groetjes,
Christa
Christa
ja ik had zelf ook al deze antwoorden verwacht....ik ben echt aan het dubben om een .nl site te maken. Aan de ene kant denk ik : ka, staat professioneel, maar aan de andere kant verkoop ik idd het meeste via via. Het zou denk ik wel leuk zijn als ik dalik me meer met de sieraden bezig ga houden, ik ben bijna klaar met mijn opleiding. Ik denk dat ik dan wel een .nl site zou willen omdat ik er dan ook tijd voor heb om de site te promoten enz....
Thanx iig alvast voor jullie antwoorden, meer is welkom!
Groetjes Lisa
Thanx iig alvast voor jullie antwoorden, meer is welkom!
Groetjes Lisa
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik heb nu ook een .nl domein. Eerst zette ik mijn sieraden op een web-log, alleen dat oogt toch niet echt heel professioneel. En ik vond dit wel een goede vervolgstap. Het is nu ook leuker om mijn site te laten zien. Een web-log laat je niet zo gauw zien en mijn collega's vinden het nu leuk om af en toe een kijkje te nemen.
En voor die 45 euro per jaar val ik er geen bult aan.
En voor die 45 euro per jaar val ik er geen bult aan.
Ik ben zelf ook bezig met een .nl site. Hij wordt erg mooi vind ik dus kan ik er trotser op zijn dan de eigensite die ik nu heb. En of ik wat verkoop merk ik wel. Ik heb nu ook het meeste aan bekenden verkocht. Maar ik ben wel andere dingen gaan maken. Meer swarovski en modern. Dus hopelijk is dat meer de smaak van mensen.
Groetjes van deze kralenverslaafde!
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
en dus zal je deze site meer en sneller promoten en als mensen je site en je sieraden mooi vinden, gaan ook zij promotie maken voor je site en van mond tot mond moeten we het hebben dus ik denk dat het altijd IETS uitmaaktTessa schreef:Hij wordt erg mooi vind ik dus kan ik er trotser op zijn dan de eigensite die ik nu heb.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- marionvankints
- Bead Interested
nl sites enzo
Hoi,
Ik heb zelf meerder nl sites gemaakt en geregistreerd. In vroegere jaren was het inderdaad verplicht een kvk mee te sturen maar sinds een jaar of 3 is dit niet meer nodig.
Ik heb nu zelf een .nu domein, hij wordt regelmatig bezocht door mensen, maar dit zijn vaak mensen die mijn sieraden via via hebben leren kennen.
Zelf ben ik me meer aan het richten op armbanden, dit omdat ik leuker vindt om armbanden te maken en omdat er veel te veel sites zijn met kettingen.
Mijn advies is, doe iets speciaals met je site en maak hem op een of andere manier verschillend van al die andere sites.
succes allemaal,
Simone
Ik heb zelf meerder nl sites gemaakt en geregistreerd. In vroegere jaren was het inderdaad verplicht een kvk mee te sturen maar sinds een jaar of 3 is dit niet meer nodig.
Ik heb nu zelf een .nu domein, hij wordt regelmatig bezocht door mensen, maar dit zijn vaak mensen die mijn sieraden via via hebben leren kennen.
Zelf ben ik me meer aan het richten op armbanden, dit omdat ik leuker vindt om armbanden te maken en omdat er veel te veel sites zijn met kettingen.
Mijn advies is, doe iets speciaals met je site en maak hem op een of andere manier verschillend van al die andere sites.
succes allemaal,
Simone
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Zou even de zoekfunctie gebruiken zijn in verschillende onderwerpen al topics over geweestmarionvankints schreef:Ik ben ook bezig met een weblog en heb er wel aan gedacht om een nl. site te beginnen. Maar moet je dan niet ingeschreven staan bij de Kvk? En hoe zit het met de belasting?
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ