Volgens mij is Frontpage ook gratis op de wat nieuwere computers.
Ik heb het er dus niet opstaan want mijn computer is te oud hahaha.
Mijn vriend werkt met computers (net zoals jou zoon denk ik) maar die wordt ook altijd gek van alle vragen die iedereen hem stelt buiten zijn werk over computers dus ik probeer zoveel mogelijk zelf uit te zoeken en dat lukt tot nu toe best aardig.
Als het geen geld mag kosten dan is het gebruiken van de ruimte van jullie internetprovider de beste optie denk ik.
Alleen heb je dan een lang internetadres maar ja, zoals je zelf al zegt kun je altijd nog geld erin gaan steken als het je bevalt.
Dat programma wat ik gebruik "Arachnophilia" is ook gratis te downloaden en laat volgens mij geen rommel achter op je computer. Ik ken incredimail ook wel en heb dat in het verleden ook snel weer van mijn computer gegooit!
En je moet je zoon niet geloven hoor, iedereen kan met html werken, het vraagt alleen wat oefening en inzet. Je hoeft er geen talent voor te hebben, alleen interesse. Hij reageert gewoon geirriteerd omdat hij al aan ziet komen dat hij al jou (in zijn ogen domme) vragen moet beantwoorden.
Ik neem aan dat je je beginpagina hebt opgeslagen onder index.html (anders werkt het niet op internet).
Dan sla je de volgende bijvoorbeeld op als kettingen.html ofzo.
En dan moet je dus op je index.html pagina een link zetten naar de pagina waar de kettingen op staan.
Ik hoop dat ik zo je vraag een beetje beantwoord heb.
Succes verder, je zal de lol erin nog wel vinden, daar ben ik van overtuigd!