graag jullie mening!
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Wat vinden jullie duidelijker op mijn website , als je kijkt bij bruidssieraden , heb ik ze onder elkaar gezet en zie je gelijk de prijs enzo . Bij b.v. armbanden staan de foto's naastelkaar en kun je op het pijltje klikken om verder te gaan. ook moet je naar beneden scrollen om de prijs te zien. Ik zit te twijfelen hoe ik de foto's zal laten zien . Wat vinden jullie?
http://www.kanjersieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kanjersieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Markraal
oeps dat was ik vergeten te doenmarkraal schreef:als je op de foto klikt dan wordt ie groter.Gabriella schreef:Ik neig ook naar de manier waarop je de bruidssieraden hebt neergezet. Ik zou alleen proberen om de foto's iets groter te maken. zodat je het iets duidelijker ziet verder vind ik site echt top!!!

sorry!!
Ik vind de manier van de armbanden beter, maar het hangt ervan af wat voor klanten je wilt aanspreken. Bij de bruidssieraden is dat wat het meest opvalt, de prijs. Die zie je nog voordat je de sieraden goed hebt kunnen bekijken. Ik zou ervoor kiezen in eerste instantie maar één prijs te laten zien (zoals bij de armbanden), en een van je mooiste items (armband, ketting, bruidssieraad etc.) - met een gemiddelde tot vrij hoge prijs - als eerste groot te tonen.
Groeten,
Corriejanne
ooooooooooooooooooooooooooo
Gezondheid is de schoonste parel.
Corriejanne
Gezondheid is de schoonste parel.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
ik vind toch de manier van de bruissieraden mooier. alleen zou ik er dan 2 naast elkaar zetten ipv. 3 en de foto iets groter maken zodat je duidelijker kan zien waar het om gaat. ik ben nogal lui dus ik zou dan niet alle fotos aan gaan klikken.
Groetjes elina
Groetjes elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..