Dat is niet aardig van dot.tk !

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:
Dat is niet aardig van dot.tk !

Bericht door char » di 03 jan 2006 22:41

Mijn website is omgeleid via dot.tk
Nu kon je eerder de reclame uitschakelen maar ik heb zojuist ontdekt dat ze weer iets veranderd hebben.
Bij Dot TK linker promo was er de mogelijkheid om de banners uit te schakelen. Ik heb dat gecontroleerd en nu staat de pop-up banner aangevinkt. En ik krijg hem niet uit !!!
Om van de reclame af te komen moet je hun een SMS sturen die € 1,10 kost.
Als ik het niet doe dan krijgen bezoekers van mijn website ofwel een wit scherm vanwege hun pop-up blokker of eerst een zwart scherm waarna na 15 sec mijn website verschijnt.
Ik ben hier niet blij mee want ik denk dat er veel mensen niet deze moeite nemen en dus mijn website overslaan.

De statistieken inzien is trouwens ook sinds lange tijd onmogelijk.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sieraden 4 You!
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:ma 08 aug 2005 21:28
Locatie:Oosterhout (NB)
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » di 03 jan 2006 22:56

Waarschijnlijk vindt dot.tk het ook niet aardig van jou dat jij hun reclame probeert te omzeilen... :wink:

Maar is wel lastig hoor!
Ik heb een site bij geocities en wordt ook knettergek van die reclame die je steed weg moet klikken!
Ik ben al op zoek geweest naar allerlei scripts om het te blokkeren (net zoals jij) maar dat werkt op de een of andere manier niet.
Ik denk er toch over om maar eens een domeinnaam te gaan aanschaffen...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 03 jan 2006 23:11

tja...moet je wat betalen voor de domeinnaam? zo ja hoeveel? ik kan me iig voorstellen dat zij ook op hun manier geld willen verdienen...

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 04 jan 2006 06:43

Voor niets gaat alleen de zon2 op. Met een betaalde domeinnaam heb je dit niet. Tenminste, niet dat ik weet 8) .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Mandy
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:za 29 jan 2005 15:59
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Mandy » wo 04 jan 2006 09:20

Ja, voor niets gaat de zon op.

Maar wat kost een domeinnaam nu helemaal? Ik heb via vevida.nl al verschillende domeinnamen gehad...een .nl kost inclusief een jaar hosting nog geen 50 euro en een .com of .eu nog geen 60 euro geloof ik. Ben je in één klap van al die bannerellende af. Ik vond het heel erg meevallen wat de prijs betreft, maar vevida is ook één van de goedkoopste. En tot nu toe heb ik nog niet één keer problemen gehad met de server van vevida (oei, da's de duivel verzoeken :twisted: ), dus kwaliteit is ook prima!

Ik moet er niet aan denken al die banners op mijn site. Had dit weekend om te proberen een eigensite geopend om te kijken of dat winkelprogramma makkelijker werkt dan de webshop pro die ik heb gekocht (want da's een beetje rommelen met de kassa). En op zich werkt het wel, maar behalve dat er kwa layout haast niets aan te passen valt, erger ik me strak aan die enorme banner bovenaan de pagina's van mijn winkel. Dus nee...toch maar zelf iets in elkaar fröbelen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Gebruikersavatar
angela
Bead Fan
Berichten:340
Lid geworden op:vr 22 apr 2005 08:27
Locatie:Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door angela » wo 04 jan 2006 09:28

Ik krijd idd een witte pagina..tja wat is wijsheid. Ze zien natuurlijk dat iedereen de reklame uitzet en dat is natuurlijk niet hun bedoeling geweest. :wink:
Bij Lycos (gratis) krijg je ook reklame, misschien toch een optie om een sms te sturen of iets anders bedenken en naar een andere host te gaan.
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » wo 04 jan 2006 10:12

Ik had ook eerst Dot.tk en werd ook gek van die reclame.
Vorig jaar ben ik voor mezelf begonnen en heb meteen wat anders gezocht.

Ik heb nu "webreus" en is incl domeinnaam € 16,48 per jaar.
Ik ben er zeer tevreden over.
Dit is dan het kleinste pakket, 100mb diskruimte, dit is voldoende, heb er zelfs een webshop op staan.
Zou zeggen kijk daar eens.
Groetjes, Zus

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » wo 04 jan 2006 13:03

Esther schreef:Voor niets gaat alleen de zon2 op. Met een betaalde domeinnaam heb je dit niet. Tenminste, niet dat ik weet 8) .
Tja, Voor niets ging de zon2 op.
Sandra schreef:tja...moet je wat betalen voor de domeinnaam? zo ja hoeveel? ik kan me iig voorstellen dat zij ook op hun manier geld willen verdienen...
Het is gratis.
Zus schreef:Ik heb nu "webreus" en is incl domeinnaam € 16,48 per jaar.
Ik ben er zeer tevreden over.
Dit is dan het kleinste pakket, 100mb diskruimte, dit is voldoende, heb er zelfs een webshop op staan.
Zou zeggen kijk daar eens.
Dat is interessant. Ik zal het in gedachten houden. Dank je.
Voorlopig blijf ik toch een free-domein houden aangezien ik het zonde vind een deel van mijn magere winst te besteden aan een betaalde site. Toch bedankt voor de tip, misschien kan ik er later gebruik van maken.

En wat is nou € 1,10. Het gaat er mij ook om dat dot.tk deze verandering niet gemeld heeft. Ik ga het gewoon proberen via het SMS-je. Hoop dat het lukt.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 04 jan 2006 13:06

:lol: lachen1 Welke winst? Ik heb nog nooit winst gehad :? , ik geef nog altijd véééééél meer uit dan dat er binnen komt. Ik zie het daarom maar gewoon als investering dat ik betaal voor mijn webruimte.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sieraden 4 You!
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:ma 08 aug 2005 21:28
Locatie:Oosterhout (NB)
Contacteer:

Bericht door Sieraden 4 You! » wo 04 jan 2006 13:20

Hahaha inderdaad!
Ik bereken wel altijd wat ik per sieraad aan winst heb gemaakt maar dat is natuurlijk helemaal niet reeeel.
Dat zou kloppen als ik niks aan basismateriaal had hoeven aanschaffen en alleen precies die materialen zou kopen die ik ook echt gebruik maar als je voor een sieraad een paar blauwe kralen nodig hebt koop je toch een heel doosje en niet 3 kralen...
Maar ja, het moet ook leuk blijven dus ik zeg altijd maar dat ik investeer in mijn hobby :D

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » wo 04 jan 2006 13:35

Nou ja, dat is toevallig. Ik krijg zojuist mail van dot.tk met een mededeling over de banners.
Ik wist niet hoelang geleden de wijziging ingevoerd was maar het is blijkbaar net van start.
Dan zullen alle andere tk gebruikers ook wel spoedig een mailtje krijgen.
Esther schreef::lol: lachen1 Welke winst? Ik heb nog nooit winst gehad :? , ik geef nog altijd véééééél meer uit dan dat er binnen komt. Ik zie het daarom maar gewoon als investering dat ik betaal voor mijn webruimte.
:lol: :lol: Ja magere WINST. Van mijn verkochte sieraden: verkoopprijs min inkoopprijs = winst. Als ik daar mijn voorraad bij zou tellen dan heb ik dus inderdaad ook geen winst maar DIK verlies !!
En daarom voorlopig nog geen betaalde website. :oops:
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fairy
Bead Designer
Berichten:954
Lid geworden op:za 03 jul 2004 11:54
Locatie:vlak bij Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Fairy » wo 04 jan 2006 20:00

Ja Char, ik kreeg ook net een mailtje van Dot.tk. Vreselijk stom! Nou snap ik dus ook waarom ik de laatste tijd zo'n gedonder had met die dot.tk site. Ik kon ook mijn stats niet bekijken e.d.
Ik persoonlijk vind 40 euro veel te veel voor een site. Het zit gewoon niet in de knip. En dat voor iets wat geen stuiver opleverd...... Die andere voor 16-nogwat wordt aantrekkelijker. Daar zal ik toch eens over na gaan denken.

Lieve groet van Fairy

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » wo 04 jan 2006 20:08

Iemand al gesmst?
Vind het zeer irritant....

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » wo 04 jan 2006 20:47

Fairy schreef:Ja Char, ik kreeg ook net een mailtje van Dot.tk. Vreselijk stom! Nou snap ik dus ook waarom ik de laatste tijd zo'n gedonder had met die dot.tk site. Ik kon ook mijn stats niet bekijken e.d.
Ik persoonlijk vind 40 euro veel te veel voor een site. Het zit gewoon niet in de knip. En dat voor iets wat geen stuiver opleverd...... Die andere voor 16-nogwat wordt aantrekkelijker. Daar zal ik toch eens over na gaan denken.
En dan heb je ook nog je eigen NL domeinnaam voor dat geld :P eusa_dance
Groetjes, Zus

Gebruikersavatar
char
Bead Designer
Berichten:772
Lid geworden op:za 13 dec 2003 20:46
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door char » wo 04 jan 2006 21:21

Fairy schreef:Ja Char, ik kreeg ook net een mailtje van Dot.tk. Vreselijk stom! Nou snap ik dus ook waarom ik de laatste tijd zo'n gedonder had met die dot.tk site. Ik kon ook mijn stats niet bekijken e.d.
Ik persoonlijk vind 40 euro veel te veel voor een site. Het zit gewoon niet in de knip. En dat voor iets wat geen stuiver opleverd...... Die andere voor 16-nogwat wordt aantrekkelijker. Daar zal ik toch eens over na gaan denken.
Hoi Fairy,
Ik heb gisteren naar de helpdesk gemaild over die statistieken. Helaas nog geen antwoord gehad.
Meggie schreef:Iemand al gesmst?
Vind het zeer irritant
Ik heb vanavond gesmst. (rond 19.00 uur) Ik zou een SMS terug moeten krijgen (misschien met een code of zo ?) maar ik heb nog niks gehoord. Ik vind het wel een raar nummer. Het heeft maar 4 cijfers. Of moet daar nog 06 voor ? Ik heb een telefoon met beltegoed. Er is maar € 0,21 afgeschreven. Ik vraag me af of het wel goed gegaan is.
Iemand anders misschien die al gsmst heeft ?
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

Gesloten