Logo
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Jeetje wat vind ik het lastig om een leuk en mooi logo te vinden/maken.
Ik zit echt met mijn handen in het haar en ik wil toch wel graag visitekaartjes maken voor de kerstmarkt van volgende week.
Hoe zijn jullie bij een logo gekomen?
Ik zit echt met mijn handen in het haar en ik wil toch wel graag visitekaartjes maken voor de kerstmarkt van volgende week.
Hoe zijn jullie bij een logo gekomen?
Ik heb niet echt een logo.. Maar met verschillende bewerk programma's kan je best een logo ontwerpen.
adobe photoshop is een goede heb ik gehoord (weet zelf niet hoe het werkt
).. Je kunt een trial versie downloaden op http://www.adobe.com
Ik vind het prettig om met Paint Shop Pro te werken (een soortgelijke programma als adobe photoshop).. weet hier ook wat meer vanaf namelijk
.. Een trial versie kun je downloaden op http://www.jasc.com..
Veel succes!
adobe photoshop is een goede heb ik gehoord (weet zelf niet hoe het werkt
Ik vind het prettig om met Paint Shop Pro te werken (een soortgelijke programma als adobe photoshop).. weet hier ook wat meer vanaf namelijk
Veel succes!
Groetjes

- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Volgens mij mag je niet zomaar alle foto's gebruiken... Misschien kun je een speciaal sieraad van je gebruiken als logo, met daaromheen de 'winkel'naam?Diam0nd schreef:Eeeuhm.. tjah op internet zoeken voor tutorials voor photoshop? Soms kom je echt leuke dingen tegen.. en misschien kom je zo wel op een idee voor een logo
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik zit te denken aan een sieraad, maar ik kan geen keuze maken. Inmiddels heb ik iets gemaakt in Word, zal proberen om het hier neer te zetten.Nouk schreef:Volgens mij mag je niet zomaar alle foto's gebruiken... Misschien kun je een speciaal sieraad van je gebruiken als logo, met daaromheen de 'winkel'naam?Diam0nd schreef:Eeeuhm.. tjah op internet zoeken voor tutorials voor photoshop? Soms kom je echt leuke dingen tegen.. en misschien kom je zo wel op een idee voor een logo
groetjes Anouk
Zo heb ik ook mijn visitekaartjes.Misschien kun je een speciaal sieraad van je gebruiken als logo, met daaromheen de 'winkel'naam?
Doordat je een (deel van een) eigen sieraad gebruikt, wordt ook gelijk duidelijk in welke stijl je werkt.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Tutorials hoeft niet echt specifiek een foto te zijn.. Een tutorial is meer een uitleg om bepaalde dingen te kunnen doen.. Bv. een tutorial over hoe je een foto kunt bewerken met verschillende effecten enz.. Misschien zijn er wel tutorials die ze kan toepassen..Nouk schreef:Volgens mij mag je niet zomaar alle foto's gebruiken... Misschien kun je een speciaal sieraad van je gebruiken als logo, met daaromheen de 'winkel'naam?Diam0nd schreef:Eeeuhm.. tjah op internet zoeken voor tutorials voor photoshop? Soms kom je echt leuke dingen tegen.. en misschien kom je zo wel op een idee voor een logo
groetjes Anouk
Groetjes

dat wist ik welDiam0nd schreef:Tutorials hoeft niet echt specifiek een foto te zijn.. Een tutorial is meer een uitleg om bepaalde dingen te kunnen doen.. Bv. een tutorial over hoe je een foto kunt bewerken met verschillende effecten enz.. Misschien zijn er wel tutorials die ze kan toepassen..Nouk schreef:Volgens mij mag je niet zomaar alle foto's gebruiken... Misschien kun je een speciaal sieraad van je gebruiken als logo, met daaromheen de 'winkel'naam?Diam0nd schreef:Eeeuhm.. tjah op internet zoeken voor tutorials voor photoshop? Soms kom je echt leuke dingen tegen.. en misschien kom je zo wel op een idee voor een logo
groetjes Anouk
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
Ach jaaa.. hebben we allemaal wel eensNouk schreef:dat wist ik welDiam0nd schreef:Tutorials hoeft niet echt specifiek een foto te zijn.. Een tutorial is meer een uitleg om bepaalde dingen te kunnen doen.. Bv. een tutorial over hoe je een foto kunt bewerken met verschillende effecten enz.. Misschien zijn er wel tutorials die ze kan toepassen..Nouk schreef:Volgens mij mag je niet zomaar alle foto's gebruiken... Misschien kun je een speciaal sieraad van je gebruiken als logo, met daaromheen de 'winkel'naam?
groetjes AnoukIk heb gewoon te snel gelezen en dacht dat ze op internet naar foto's wou zoeken
, vandaar mijn tip
groetjes Anouk
Groetjes

ik volg zelf een opleiding grafisch vormgeven. ik moet zelf op school ook wel eens logo's bedenken en ik vind dat het vreselijkste wat er is
en ik ben er dus eigenlijk helemaal niet goed in
helaas kan ik je daar dus niet mee helpen. maar ik heb wel een paar tips.
met lettertypes kun je veel leuke dingen doen, kijk bijvoorbeeld eens op http://www.1001freefonts.com.
zoals veel mensen al zeiden kun je een foto (zelfgemaakte foto, niks jatten natuurlijk
) het beste bewerken in photoshop.
als je een illustratief logo wilt maken, kun je het beste abobe illustrator gebruiken. sowieso is het slim een logo in illustrator te maken omdat dit programma vectorgeorienteerd is. dat betekent dat als je iets in illustrator hebt gemaakt, je het zo groot kunt maken als je wilt, zonder dat dit onduidelijk wordt. dit probleem heb je met photoshop wel omdat dit programma pixelgeorienteerd is en als je dus een kleine of slechte foto mega groot maakt, je alleen vierkantjes overhoudt.
weet niet of je hiermee geholpen bent, maar misschien heb je er wat aan
helaas kan ik je daar dus niet mee helpen. maar ik heb wel een paar tips.
met lettertypes kun je veel leuke dingen doen, kijk bijvoorbeeld eens op http://www.1001freefonts.com.
zoals veel mensen al zeiden kun je een foto (zelfgemaakte foto, niks jatten natuurlijk
als je een illustratief logo wilt maken, kun je het beste abobe illustrator gebruiken. sowieso is het slim een logo in illustrator te maken omdat dit programma vectorgeorienteerd is. dat betekent dat als je iets in illustrator hebt gemaakt, je het zo groot kunt maken als je wilt, zonder dat dit onduidelijk wordt. dit probleem heb je met photoshop wel omdat dit programma pixelgeorienteerd is en als je dus een kleine of slechte foto mega groot maakt, je alleen vierkantjes overhoudt.
weet niet of je hiermee geholpen bent, maar misschien heb je er wat aan
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer: