@Home

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Gebruikersavatar
Diam0nd
Bead Designer
Berichten:759
Lid geworden op:za 24 jan 2004 21:04
Locatie:Groningen
@Home

Bericht door Diam0nd » wo 07 dec 2005 10:10

GRRR.. het lukt me niet :evil: ..

K heb al paar keer geprobeerd om een account te maken bij @home..
Maar het lukt me gewoon niet :S..

Ik ga naar http://www.home.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ga ik naar webruimte aanvragen (alleen eerste keer)
Daarna moet ik dus een gebruikersnaam en wachtwoord invullen. En ik lees dat het een email adres moet zijn(eerste gedeelte dan).. Alleen mn vader heeft een email adres van @home. Dus heb ik die ingevuld (w8woord was als het goed is wel goed :roll: ).. Alleen hij gaf dus aan dat het niet goed was..

K heb al de zoekfunctie geprobeerd.. maar die hielp niet echt want dat ging meer over het bewerken...

Enne, kan ik daarna een eigen naam bedenken voor de site.. hoe mn link gaat worden bedoel ik?
Je gaat toch niet de naam gebruiken die je gebruikersnaam is toch?

Kunnen jullie me helpen?
Alvast bedankt..!
Groetjes
Afbeelding

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Re: @Home

Bericht door Jewel » wo 07 dec 2005 10:30

Diam0nd schreef: Je gaat toch niet de naam gebruiken die je gebruikersnaam is toch?
Waarschijnlijk heb je weinig keus. Wat iig zal zijn is dat @home in de domeinnaam zal blijven staan, want wil je een eigen .nl domein, dan zal je daarvoor moeten betalen.
Wat je bij @home krijgt, is een subdomein.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Sjeel
Bead Discoverer
Berichten:50
Lid geworden op:za 05 nov 2005 17:51
Locatie:Vlijmen

Bericht door Sjeel » wo 07 dec 2005 10:32

Hoi,

Wij hebben ook een pagina bij @home.
inlognaam is inderdaad de naam van het 1e mail adres wat je hebt bij @home en het daarbij behorende wachtwoord.
De url (link) wordt ook zo.
in ons geval is dat litz

Dus inlognaam is litz met het daarbij behorende wachtwoord.
De url is http://members.home.nl/litz" onclick="window.open(this.href);return false; (dus zonder www)

Wanneer je dat niet wil, zul je of een andere provider moeten zoeken, of een domeinnaam laten registreren en deze laten doorlinken naar je website bij @home.
Wij hebben bijv. de naam http://www.cold-cases.nl" onclick="window.open(this.href);return false; laten doorlinken naar bovengenoemde url bij @home.

Maar zover ben je nog niet, je zult eerst de webruimte moeten aanvragen en kunnen inloggen.
Toen @home aangevraagd werd heb je een brief gekregen met daarin ook vermeld het 1e mail adres en bijbehorende wachtwoord. Kun je dat nog nakijken?

Groet en succes.
Angela

Gebruikersavatar
CarolineG
Bead Believer
Berichten:218
Lid geworden op:di 03 mei 2005 18:50
Locatie:Javea (Spanje) en soms Utrecht
Contacteer:

Bericht door CarolineG » wo 07 dec 2005 10:35

Jewel heeft gelijk!

Het wordt waarschijnlijk iets als:
http://www.home.nl/users/~gebruikersnaam" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zou even contact opnemen met de helpdesk, misschien kunnen zij je verder helpen!
Groetjes,
Caroline

"Zomer zit in je hoofd"

Gebruikersavatar
Diam0nd
Bead Designer
Berichten:759
Lid geworden op:za 24 jan 2004 21:04
Locatie:Groningen

Bericht door Diam0nd » wo 07 dec 2005 10:41

Dan wordt mn link dus de naam met mn vader erin :roll:
Groetjes
Afbeelding

Jewel
Bead Intelligent
Berichten:1462
Lid geworden op:zo 07 aug 2005 11:26
Contacteer:

Bericht door Jewel » wo 07 dec 2005 11:55

Ja.
Zoals al beschreven is, zou de goedkoopste oplossing zijn dat je een domeinnaam laat registreren en die laat doorlinken naar je @home adres.

Gratis webruimte zonder reclame of zonder subdomein is er niet.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » wo 07 dec 2005 15:33

Je kunt ook een extra e-mail adres laten aanmaken en deze aan de site koppelen.
Linda (Pienjo) heeft ook zoiets. Zij maakt gebruik van Home en hebben daar thuis allemaal een e-mail adres van Home.
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Sjeel
Bead Discoverer
Berichten:50
Lid geworden op:za 05 nov 2005 17:51
Locatie:Vlijmen

Bericht door Sjeel » wo 07 dec 2005 16:11

Pee schreef:Je kunt ook een extra e-mail adres laten aanmaken en deze aan de site koppelen.
Linda (Pienjo) heeft ook zoiets. Zij maakt gebruik van Home en hebben daar thuis allemaal een e-mail adres van Home.
Je kunt wel een extra mail adres aanvragen bij @home, maar in de url van je webruimte komt altijd de inlognaam van de hoofdgebruiker, het eerste mailadres dus.

Groet,
Angela

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » wo 07 dec 2005 16:16

Sjeel schreef:
Pee schreef:Je kunt ook een extra e-mail adres laten aanmaken en deze aan de site koppelen.
Linda (Pienjo) heeft ook zoiets. Zij maakt gebruik van Home en hebben daar thuis allemaal een e-mail adres van Home.
Je kunt wel een extra mail adres aanvragen bij @home, maar in de url van je webruimte komt altijd de inlognaam van de hoofdgebruiker, het eerste mailadres dus.

Groet,
Angela
Nee hoor...wij hebben ook @Home en mijn eerste eigen website was gewoon http://members.home.nl/crea-pleasure" onclick="window.open(this.href);return false; en dus niet de naam van de hoofdgebruiker. We hebben ook verschillende emailadressen gemaakt en die hebben allemaal een eigen webruimte.
Groetjes, Zus

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 07 dec 2005 18:12

Sjeel schreef:
Pee schreef:Je kunt ook een extra e-mail adres laten aanmaken en deze aan de site koppelen.
Linda (Pienjo) heeft ook zoiets. Zij maakt gebruik van Home en hebben daar thuis allemaal een e-mail adres van Home.
Je kunt wel een extra mail adres aanvragen bij @home, maar in de url van je webruimte komt altijd de inlognaam van de hoofdgebruiker, het eerste mailadres dus.

Groet,
Angela
dat klopt niet helemaal.. ik ben absoluut niet de hoofd gebruiker, maar heb wel mijn op mijn naam mijn site staan...
Liefs
Linda

Sjeel
Bead Discoverer
Berichten:50
Lid geworden op:za 05 nov 2005 17:51
Locatie:Vlijmen

Bericht door Sjeel » wo 07 dec 2005 20:53

Pienjo schreef: dat klopt niet helemaal.. ik ben absoluut niet de hoofd gebruiker, maar heb wel mijn op mijn naam mijn site staan...
hoe heb je dat dan gedaan?

Sjeel
Bead Discoverer
Berichten:50
Lid geworden op:za 05 nov 2005 17:51
Locatie:Vlijmen

Bericht door Sjeel » wo 07 dec 2005 20:57

Sjeel schreef:
Pienjo schreef: dat klopt niet helemaal.. ik ben absoluut niet de hoofd gebruiker, maar heb wel mijn op mijn naam mijn site staan...
hoe heb je dat dan gedaan?
Laat maar, ben er al uit, zoals ik het zie kun je dus gewoon per email adres webspace aanvragen.
Via @home kune je even uit mijn hoofd, 4 email adressen aanvragen, is het dan ook zo dat je dan totaal 200Mb webruimte tot je beschikking hebt? Hmm.. kan beter bij @home even navragen natuurlijk.

Bedankt voor de informatie

Groet,
Angela

Gesloten