Wie heeft ervaring met Lycos?

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
angela
Bead Fan
Contacteer:
Wie heeft ervaring met Lycos?

Bericht door angela » zo 20 nov 2005 17:37

Nee dit is echt niet tof hoor, wil ik een aantal teksten op mijn site zetten die gehost word bij lycos. Krijg ik ineens een foutmelding: een internal error, en dat ik de webmaster moet mailen.

Ik denk naja dan maar geen tekst ga ik naar mijn site...een error pagina met de tekst dat ik niet gemachtigd ben om op deze pagina te komen..

Wie o wie heeft raad...voor nu dan, ik ben namelijk een beetje klaar met lycos dus ga op zoek naar een andere hosting provider dat ge... iedere keer.. :evil:
kralen zijn leuk...sieraden zijn machtig!!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 20 nov 2005 17:48

Je hebt zeker geen betaalde webruimte? Ik namelijk wel, en ik heb totaal geen problemen met ze. Als er iets verkeerd gaat dan ligt dat altijd aan mijn gebrek aan kennis van Frontpage en HTML. Misschien dat daar het verschil ligt, tussen betaalde en gratis webruimte?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gitta
Bead Fan

Bericht door Gitta » zo 20 nov 2005 17:52

ik krijg bij jullie beide het bericht "u bent niet gemachtigd"

Denk dus dat het probleem bij lycos ligt ????????????
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 20 nov 2005 18:01

Gitta schreef:ik krijg bij jullie beide het bericht "u bent niet gemachtigd"
:shock: Dat meen je niet!

EDIT: even gekeken en je hebt gelijk. SH*T. Dan ligt het inderdaad aan Lycos :roll: . Ik heb niets gezegd :relax:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 20 nov 2005 18:09

ach het zal zo wel opgelost zijn....bij alle hosting bedrijven heb je wel weleens problemen hoor, bij de 1 meer dan de ander maar overal gaat er wel weleens wat fout...

angela
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door angela » zo 20 nov 2005 18:52

Esther schreef:Je hebt zeker geen betaalde webruimte? Ik namelijk wel, en ik heb totaal geen problemen met ze. Als er iets verkeerd gaat dan ligt dat altijd aan mijn gebrek aan kennis van Frontpage en HTML. Misschien dat daar het verschil ligt, tussen betaalde en gratis webruimte?
Jawel hoor, ik heb een pakket bij hun ik geloof wel de minste die ertussen staat maar ik betaal geloof ik 7 euro per maand ofzo. 8)

angela
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door angela » zo 20 nov 2005 18:58

JE hebt gelijk Sandra............Jihoe!

Hij is weer online, ik schreeuwde weer voordat... maar het was evengoed wel even vervelend haalde me meteen weer van alles in mijn hoofd hahahaha...goed probleem opgelost.

Maar ga toch eens verder kijken want het uploaden enzo gaat echt zo traag, idd mischien ligt dit wel aan mijn pakket.

Gesloten