Goede hosting
Hoi Hoi,
Mijn broertje heeft een site, maar die gebruikt ie niet meer.
Ik mocht hiervan gebruiken maken met php voor m'n eigen site.
Alleen nu wil hij hem niet meer en aangezien hij 64 nog wat per jaar kost ben ik eigenlijk op zoek naar een eigen hosting.
Wie kan mij helpen aan een goede en betrouwbare en redelijk betaalbare hosting?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ben er niet echt veel wijzer van geworden....
Oooh ik wil trouwens wel m'n eigen domeinnaam nu...
Groetjes Meggie
Mijn broertje heeft een site, maar die gebruikt ie niet meer.
Ik mocht hiervan gebruiken maken met php voor m'n eigen site.
Alleen nu wil hij hem niet meer en aangezien hij 64 nog wat per jaar kost ben ik eigenlijk op zoek naar een eigen hosting.
Wie kan mij helpen aan een goede en betrouwbare en redelijk betaalbare hosting?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ben er niet echt veel wijzer van geworden....
Oooh ik wil trouwens wel m'n eigen domeinnaam nu...
Groetjes Meggie
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
euhmm ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van. Ik maakte een half jaar geleden ook zelf mijn site's maar toen had geocities nog niet zoveel reclame. Nu rijst het echt de pan uit!!!!! ik maak mijn site altijd helemaal zelf met html codes zonder hulpprogramma's. Ik vind 64 euro wel heel duur!! een eigen domein naam kost meestal iets van 12/25 euro per jaar geloof ik. Verder weet ik het niet. Ik had toen een blendsite, en je kon ook gratis bij anderen een stukje ruimte krijgen. ik zal even opzoeken waar dat ook alweer was.
groetjes Elina
groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
http://www.intention.nl/index.php?nc=c211
Check intention is of dat wat voor je is. Daar draaien zowel Sandra als ik mee zonder problemen. Goede service.
Check intention is of dat wat voor je is. Daar draaien zowel Sandra als ik mee zonder problemen. Goede service.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
bij dit soort sites kan je gratis ruimte krijgen, niet iedereen neemt alle sites aan. misschien moet je eens goed rondkijken?
http://www.grey-wanderer.org/hosting.php
Groetjes Elina
http://www.grey-wanderer.org/hosting.php
Groetjes Elina
http://www.meerwebdesign.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer goede service en al vanaf 2,50 per maand
Kan ik je van harte aanbevelen!
Zeer goede service en al vanaf 2,50 per maand

Bij Meerwebdesign.nl heb je een domeinnaam en 250 MB aan webruimte + nog genoeg extra's waar je bij andere hosts vaak extra voor moet betalen.
Volgens mij kun je bij hen niet online aan een website bouwen, maar dat weet ik niet zeker. Mogelijk dat dat wel aanwezig is, maar dat zou je zelf even moeten navragen.
Wat ik wel weet is dat deze mensen je altijd helpen als je ergens niet uit komt en ze hebben ook het geduld om je te helpen.
Volgens mij kun je bij hen niet online aan een website bouwen, maar dat weet ik niet zeker. Mogelijk dat dat wel aanwezig is, maar dat zou je zelf even moeten navragen.
Wat ik wel weet is dat deze mensen je altijd helpen als je ergens niet uit komt en ze hebben ook het geduld om je te helpen.

Laatst gewijzigd door Jewel op di 16 aug 2005 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben heel tevreden met deze hoster. Ze denken goed met je mee en je krijgt een goede service. Je kunt in ieder geval even info vragen.
http://www.soulhosting.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.soulhosting.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door sanny op vr 19 aug 2005 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes Sannie.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Volgens mij werkt dat met ftp. Ik weet ook niet precies hoe dat werkt. ik ga het eens uitzoeken! Ik werk namelijk het liefst zelf uit mn hoofd met html.. niet veel doen dat dus..m@rlies schreef:Kun je bij die hostings dan ook je site bouwen? of heb je dan alleen een naam.
want ik wil ook wel een hosting maar ben een leek in het bouwen van sites
Groetjes Elina
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Je mag en kan niet overal bijv. php/databases aanmaken bij hostings. En als je dat nu juist nodig hebt voor bijv. een webshop dan ben je nog duur uit als je halverwege over moet stappen lijkt mij?
groetjes Ria
groetjes Ria
Precies! En bij die host die ik noemde, zit dit allemaal al standaard in het kleinste pakketRia schreef:Je mag en kan niet overal bijv. php/databases aanmaken bij hostings. En als je dat nu juist nodig hebt voor bijv. een webshop dan ben je nog duur uit als je halverwege over moet stappen lijkt mij?

Ook automatische mailbeantwoorders enzo... makkelijk als iemand een bestelling heeft geplaatst

-
- Bead Starter
- Contacteer:
Wij hebben hele goede ervaring met http://www.flexwebhosting.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wij betalen voor 750 mb ruimte € 110 per jaar hier onder een kleine greep wat wij in ons pakket hebben maar er zit nog veeeeeel meer bij
15 gigabyte traffic p/m
Onbeperkt POP3 accounts
Gratis e-mail aliassen
Spam filter
Virus scanner
Webmail
Email forwarders
Auto-responders
Imap & pop3
Groetjes Jolanda
15 gigabyte traffic p/m
Onbeperkt POP3 accounts
Gratis e-mail aliassen
Spam filter
Virus scanner
Webmail
Email forwarders
Auto-responders
Imap & pop3
Groetjes Jolanda
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Dat doet een goed shop programma al vanzelfJewel schreef:Precies! En bij die host die ik noemde, zit dit allemaal al standaard in het kleinste pakketRia schreef:Je mag en kan niet overal bijv. php/databases aanmaken bij hostings. En als je dat nu juist nodig hebt voor bijv. een webshop dan ben je nog duur uit als je halverwege over moet stappen lijkt mij?![]()
Ook automatische mailbeantwoorders enzo... makkelijk als iemand een bestelling heeft geplaatst

groetjes Ria
groetjes Ria
- CarolineG
- Bead Believer
- Contacteer:
Als je een shop wilt heb je perse php nodig, maar ook nog eens php save mode off, meestal staat die ON en sommigen willen dat niet uitzetten, en dan werkt je shop nog steeds niet omdat je die dan niet kan installeren. Wel even navragen of dat zo is en uit gezet kan worden of niet, anders is alles voor niets geweest!
Succes!
Succes!
Groetjes,
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"