inbraak op mijn groups. msn

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
tiffany
Bead Interested
Contacteer:
inbraak op mijn groups. msn

Bericht door tiffany » za 25 jun 2005 12:08

Zoals jullie weten heb ik een site bij msn groups .
http://groups" onclick="window.open(this.href);return false;. msn.com/Tiffanysieraden.
Papa wou mijn nieuwe foto's plaasten en er verscheen op het scherm dat er iemand een inbraakpoging had ondernomen .
Dit werdt automatich vermeden en konnen we na een 30 tal minuten weer verderwerken .
Na een half uurtje eens kijken had die persoon terug geprobeert wij terug een half uurtje gewacht en lap weer van dat die persoon heeft het op mijn gemunt geloop ik . De laaste keer was om 12u54 dus nu weer wachten en kijken wat we kunnen doen . MIJN VRAAG IS HEEFT IEMAND VAN JULLIE DAT AL EENS VOORGEHAD EN HOE MOET JE DIT OPLOSSEN ?

hopend ben ik duidelijk genoeg . Zit echt met mijn handen in de haren en ben erg kwaad wie doet nu zoiets . verdorie

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » za 25 jun 2005 12:31

Kan er me niemand helpen of begrijpen jullie niet wat ik bedoel

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 25 jun 2005 12:51

het is me nog nooit gebeurd dus ik kan je niet helpen maar ik vind het wel een rot streek wie doet nou zo iets.
liefs frietje aargh aargh aargh
kralengek

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » za 25 jun 2005 13:02

hoi allemaal,

Papa heeft de instructies goed opgevolgd en is teweten gekomen dat het iemand uit Amerika is die me dwarsboomt meschien wel niet met slechte bedoeling maar je weet nooit hij kan meschien de nederlandse taal niet begrijpen en doe verkeerde dingen wie weet maar ik zit er mee geplaagd . Nu gaan we verder de instructies volgen en kijken of alles goed komt .
groetjes een wanhoopige Tiffany

PetraDae
Bead Discoverer

Bericht door PetraDae » za 25 jun 2005 15:20

Ik hoop dat je vader het voor elkaar krijgt! Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

gr. PetraDae

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » za 25 jun 2005 17:25

Jammer,

Na de hele middag te hebben gewerkt aan de pc . en alle constructies te hebben gevolgd lukt het gewoon weg niet om mijn foto's te verwijderen en nieuwe te plaatsen hij heeft telkens door over een inbraakpoging en telkens het uur het gebeurt ik denk er gewoon aan te proberen om die site stop te zetten en een nieuwe aantevragen denk dat dat de enige opplossing is .

groetjes Tiffany

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » za 25 jun 2005 17:32

Heb je je wachtwoord al veranderd zodat die hacker er niet meer op kan komen ?
Ik zeg maar wat hoor, ik heb er ook niet veel verstand van maar dat is het eerste wat ik zou doen.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » za 25 jun 2005 17:37

het minste dat we willen proberen te doen , komt er een scherm met de boodschap dat er een inbraakpoging is gebeurt en alles blokeerd . maar ik ben wel benieuwd als iemand van jullie mijn site wil bezichtigen al jullie dit wel kunnen of geef het door deze pagina is niet te vinden .
Dit zou ik graag weten

hopend op een antwoordje van iemand die wil een kijkje nemen .

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 25 jun 2005 17:49

Tiffany, bedoel je deze? http://www.geocities.com/popoeneke/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan daar gewoon op, en zie niets vreemds.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » za 25 jun 2005 18:03

nee das die de kennis van mama heeft gemaakt maar weten niet hoe we daar onze foto's moeten opzetten dus maakten we een nieuwe die is
http://groups.msn.com/Tiffanysieraden" onclick="window.open(this.href);return false; .
voor ons was die duidelijker en kon papa daar alles op plaatsen

groetjes Tiffany

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 25 jun 2005 18:04

tiffany schreef:nee das die de kennis van mama heeft gemaakt maar weten niet hoe we daar onze foto's moeten opzetten dus maakten we een nieuwe die is
http://groups.msn.com/Tiffanysieraden" onclick="window.open(this.href);return false; .
voor ons was die duidelijker en kon papa daar alles op plaatsen

groetjes Tiffany
Daar kan ik ook gewoon op kijken, er is niet te zien dat er iemand heeft willen inbreken.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » za 25 jun 2005 18:09

Bedankt Esther voor je moeite , maar ik kan er nieks op doen we zullen gewoonweg een nieuwe aanmaken .

En als we dan een kennis hebben op bezoek zullen we een keer die tonen meschien weten zij raad want wij kennen niet veel af van computers .

Ezther
Bead Professional

Bericht door Ezther » za 25 jun 2005 18:24

Hoi Tiffany,
in mijn group "rommelt" het ook.
Ik krijg als ik ben aangemeld net als jij een melding dat er een inbraakpoging wordt geblokkeerd. Vervolgens blijft het scherm paars.
Ik heb dat wel eens eerder gehad en dat was toen net zo plots weer verdwenen als dat het er was.
Ik zou me er niet al te veel druk om maken.
(MNSgroup werkt wel eens vaker niet zoals het zou moeten...... :wink: .)
Probeer het morgen nog maar eens.
Bye bye, Ezther.

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » za 25 jun 2005 18:34

Esther schreef:Tiffany, bedoel je deze? http://www.geocities.com/popoeneke/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan daar gewoon op, en zie niets vreemds.
Mij lukt het niet om er op te komen
deze werkt wel http://groups.msn.com/Tiffanysieraden" onclick="window.open(this.href);return false; .

groetjes yvonne :lol:

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » za 25 jun 2005 19:55

Wat heb je trouwens mooi haar Tiffany (sorry voor het offtopic gebeuren)
groetjes ikke
Afbeelding

Gesloten