Mijn webwinkel 2

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Simone
Bead Starter
Mijn webwinkel 2

Bericht door Simone » wo 03 sep 2003 07:36

Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met het opzetten van mijn eigen webwinkel. Ik heb de software Mijn Webwinkel 2 aangeschaft. Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben.

Je kan kiezen uit diverse standaard layouts. Maar in de handleiding wordt ook aangegeven dat je de layout naar je eigen smaak kan aanpassen. Dit wil ik dus doen. Hoe doe ik dat? Ik ben al een aantal uren aan het stoeien en ik kom er echt niet uit.

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN?

Groetjes Simone

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » wo 03 sep 2003 10:19

Met naar smaak aanpassen bedoelen ze geloof ik alleen maar de kleuren van je lay-out. Heb een tijdje geknoeid met de eerste versie (dacht ik). Heb 'm alleen een week of 4 geleden gedeinstalleerd, dus ik zou even niet meer weten welke handeling dat ook al weer was :? Ga even graven in m'n geheugen.

Simone
Bead Starter

Bericht door Simone » wo 03 sep 2003 11:16

Volgens mij moet je ook het lettertype aan kunnen passen.

Groetjes Simone

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » wo 03 sep 2003 12:03

ook ja... *graaft nog steeds in geheugen*

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 03 sep 2003 18:38

Hoi Simone,

Het klinkt interessant, maar:
1) wat is dat voor software
2) wat kan je er mee
3) waar kan je het kopen
4) wat kost het?

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Simone
Bead Starter

Bericht door Simone » wo 03 sep 2003 19:26

Esther,

Het is software om een webwinkel te maken. Ze hebben een aantal standaard layouts waaruit je kan kiezen (en die moet je ook kunnen aanpassen). Ik heb het bij een boekhandel gekocht en het was best prijzig, volgens mij zo'n 99 euro. Ik weet het niet zeker meer.

Groetjes Simone

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 04 sep 2003 06:54

99 euro?!? Da's inderdaad best wel duur. Nog maar eens even goed over nadenken of ik dat ga kopen (ik koop liever kralen voor dat bedrag geloof ik :wink: ). Maar bedankt voor je antwoord.

Groetjes,

Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » do 04 sep 2003 11:51

Ik had 'm geleend van iemand, lekker goedkoop ;)
Erg makkelijk in gebruik...als je weet hoe je de kleuren en lettertypes ook al weer moet veranderen. Weet je al hoe dat moet Simone?
Staat dat niet in het boekje dat erbij zit?
Als het goed is kun je in de taakbalk (bovenaan, waar je je prog ook kan sluiten) een knop vinden waar iets staat met lay-out. Dan krijg je een nieuw venster waar je alles in kunt veranderen, dacht ik.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 04 sep 2003 12:39

maak je mbv de cd internetpagina's die je vervolgens zelf op internet moet plaatsen ofzo? wel handig als je goedkoop en makkelijk shop wil maken.

Mireille
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Mireille » do 04 sep 2003 14:44

sandra schreef:maak je mbv de cd internetpagina's die je vervolgens zelf op internet moet plaatsen ofzo? wel handig als je goedkoop en makkelijk shop wil maken.
yep, erg makkelijk. Je hebt een aantal standaard lay-outs. Dan kun je categorieen maken en daarin je producten met foto's en info plaatsen.
Volgens mij is de site van kralenpost ook daarmee gemaakt.

Simone
Bead Starter

Bericht door Simone » do 04 sep 2003 19:27

Ik ben nog steeds aan het stunten. En nee het lukt nog steeds niet. Het staat ook niet in de handleiding. Dom he? Het enige wat erin staat is dat je het aan kan passen. Maar ze vertellen niet hoe.

Dus de gouden tip is nog steeds welkom.

Groetjes Simone

Gesloten