Mijn webwinkel 2
Hallo,
Ik ben op dit moment bezig met het opzetten van mijn eigen webwinkel. Ik heb de software Mijn Webwinkel 2 aangeschaft. Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben.
Je kan kiezen uit diverse standaard layouts. Maar in de handleiding wordt ook aangegeven dat je de layout naar je eigen smaak kan aanpassen. Dit wil ik dus doen. Hoe doe ik dat? Ik ben al een aantal uren aan het stoeien en ik kom er echt niet uit.
WIE O WIE KAN MIJ HELPEN?
Groetjes Simone
Ik ben op dit moment bezig met het opzetten van mijn eigen webwinkel. Ik heb de software Mijn Webwinkel 2 aangeschaft. Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben.
Je kan kiezen uit diverse standaard layouts. Maar in de handleiding wordt ook aangegeven dat je de layout naar je eigen smaak kan aanpassen. Dit wil ik dus doen. Hoe doe ik dat? Ik ben al een aantal uren aan het stoeien en ik kom er echt niet uit.
WIE O WIE KAN MIJ HELPEN?
Groetjes Simone
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
99 euro?!? Da's inderdaad best wel duur. Nog maar eens even goed over nadenken of ik dat ga kopen (ik koop liever kralen voor dat bedrag geloof ik
). Maar bedankt voor je antwoord.
Groetjes,
Esther
Groetjes,
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Mireille
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik had 'm geleend van iemand, lekker goedkoop 
Erg makkelijk in gebruik...als je weet hoe je de kleuren en lettertypes ook al weer moet veranderen. Weet je al hoe dat moet Simone?
Staat dat niet in het boekje dat erbij zit?
Als het goed is kun je in de taakbalk (bovenaan, waar je je prog ook kan sluiten) een knop vinden waar iets staat met lay-out. Dan krijg je een nieuw venster waar je alles in kunt veranderen, dacht ik.
Erg makkelijk in gebruik...als je weet hoe je de kleuren en lettertypes ook al weer moet veranderen. Weet je al hoe dat moet Simone?
Staat dat niet in het boekje dat erbij zit?
Als het goed is kun je in de taakbalk (bovenaan, waar je je prog ook kan sluiten) een knop vinden waar iets staat met lay-out. Dan krijg je een nieuw venster waar je alles in kunt veranderen, dacht ik.
- Mireille
- Bead Believer
- Contacteer:
yep, erg makkelijk. Je hebt een aantal standaard lay-outs. Dan kun je categorieen maken en daarin je producten met foto's en info plaatsen.sandra schreef:maak je mbv de cd internetpagina's die je vervolgens zelf op internet moet plaatsen ofzo? wel handig als je goedkoop en makkelijk shop wil maken.
Volgens mij is de site van kralenpost ook daarmee gemaakt.