"nieuwe" eigensite

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:
"nieuwe" eigensite

Bericht door Beadiful » za 21 mei 2005 10:29

Voor de mensen onder ons die een eigensite.nl hebben een paar vragen....

Ik heb inmiddels een nieuwe layout maar merk dat het niet allemaal optimaal functioneert. Ik heb last van de volgende zaken:

*ik krijg een error wanneer er een bestelling geplaatst wordt (als ik een nepbestelling probeer te plaatsen als test)
*als er een bestelling wordt gedaan en t gaat om meerdere artikelen krijg ik er maar eentje te zien....erg lastig want wat is er nog meer besteld?
*vanwaar het inlogsysteem en hoe werkt t? Kan nergens vinden waar het staat uitgelegd....moet men nu eerst inloggen alvorens men kan bestellen of niet?

Iemand enig idee? Heb een aantal zaken al aan de helpdesk gevraagd maar het antwoord laat lang op zich wachten.....

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » za 21 mei 2005 10:40

Misschien moeten we het eens bij elkaar uitproberen?
Ik heb net zitten klooien met de lay out... weet ook niet of ik het erop verbeterd vind...
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » za 21 mei 2005 10:43

Ik heb ook al ge-emaild..vind het ronduit onbeschoft dat mensen niet kunnen bestellen!! Ben inmiddels besig met ene nieuwe site want het is steeds gezeur!!
Groetjes Mirjam

Beadiful
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Beadiful » ma 23 mei 2005 14:57

Inmiddels is dat hele gebeuren met die bestellingen en die error gelukkig opgelost. Heb keurig een reactie terug gekregen (op een zondag!) en alles werkt nu weer na behoren.

Wat betreft dat inloggen, men HOEFT niet in te loggen. ALs men een bestelling plaatst krijgt men een loginnaam en wachtwoord zodat men dat bij de volgende bestelling kan invoeren, hierdoor worden meteen alle adresgegevens ingevuld, dus op zich wel een voordeel van dat hele gedoe!

Gesloten