Programma Eigen webwinkel

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:
Programma Eigen webwinkel

Bericht door Sharon_M » zo 24 apr 2005 08:17

Hoi,

Is iemand toevallig bekend met het programma Eigen Webwinkel? Ik zit te twijfelen of ik deze wil kopen maar weet dus niet of het de moeite waard is. Kun je veel zelf veranderen of heb je meer van die standaard lay-outs waar je weinig aan kunt veranderen.

Groetjes Sharon

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 24 apr 2005 08:23

Sharon hier zijn al eens eerder topics over geweest. Met de zoekfunctie kan je ze vast wel vinden. :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sharon_M
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » zo 24 apr 2005 08:26

Ik had al gezocht, maar wat ik tegen kwam met zoekresultaten waren reacties op Mijn webwinkel, maar ik bedoel het programma Eigen webwinkel. En daar vind ik geen reacties op, of in ieder geval niet wat ze van het programma vinden. Of ik zoek verkeerd dat kan ook. :?

Groetjes Sharon

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 24 apr 2005 08:40

Is er verder niets over andere programma's? Ik zal ook eens zoeken, als ik iets vind dan plaats ik het hier.

Misschien is dit iets voor je? http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... =webwinkel" onclick="window.open(this.href);return false;
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten